ik wil niet streamen want dan ziet iedereen dat ik heel saai de hele tijd niks anders doe dan van vlag naar vlag rennen en dood gaan doet party chat op de ps4 bij jullie wel trouwens? ik kreeg de hele tijd errors bij het aanmaken van een party edit:// nm heeft iedereen dus last van
Net weer een paar toffe potjes in BF4 gehad. Met een paar tickets verloren maar dat zijn meestal de leukste verliezen. Ook leuk om op de gok met een "niet geschoten is altijd mis"-RPG een chopper uit de lucht te knallen . Of een paar M15-mines te plaatsen en na een kwartier zien dat je een volle tank hebt opgeblazen. Thief... Moet ik ook maar weer eens mee verder .
Heb je nu nergens last van? Want bij mij heeft het de heledag ook niet gedaan en me NAT staat gewoon goed.
ze hebben momenteel onderhoud aan de partychat las ik net ergens op twitter dus nu weet ik ook waarom dat gedeelte niet werkte haha
Vergeet trouwens niet dat deze week een open week is voor de Killzone MP. Je kunt de game alvast downloaden. Al weet ik niet of ik me nog die moeite doe. Het vorige open weekend beviel me niet echt.
Morgen komt BF4 binnen als het goed is. Nooit 'echt' een BF gespeeld. Iemand in voor een paar potjes morgenavond incl mij wat tekst en uitleg geven?
Kijk die how to be not a noob (ofzo) filmpjes die Hybrid in het BF4 topic heeft gepost hele nuttige informatie als alles nieuw voor je is.