De test range, Battlelog en in de match zelf vreemd genoeg niet meer gewoon vanuit het soldier menu zoals in BF3
Tsja we hadden eerst zo mooie multiplatform gedeelte. Nu lult iedereen in verschillende topics precies hoe ik het voorspelde.
ermmm.. ik heb vanmiddag 10 minuten Outlast gespeeld en ik vond het idd best spannend! maar qua gameplay saai en verder.. is Infamous al uit?
Hoor hier weinig over Strider. Moet zeggen dat het een erg leuke game is. Graphisch niet echt next gen maar wel goede gameplay. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
OMG ik heb 10 battlepacks hahahahahah nooit geopend Hoelang blijven ze geldig? Morgen even proberen te spotten Thanks nogmaals voor de tips ^^
Outlast spannend maar saai. Eens! inFamous al uit? Nee! Wat is dat eigenlijk voor game. Metroidvania? Gewone platformer? Is er een demo?
Kunnen we niet een BF4 (ps4) only topic aanmaken? Dan blijft alle bf4 spam daaro en dan is het ook makkelijker leren en afspreken als we willen spelen ofzo, of bestaat dit al xD
Dat mag dus niet meer. Wij 'moeten' in hetzelfde topic posten als de Xbone/360/PS3/PC gamers (of is dat ook veranderd?) Maar nu heb je dus nog steeds 1 topic waar niemand weet welk platform die persoon het over heeft als ie bv klachten heeft....zoals ik voorspelde. Ik zeg yes please. Awsome. Duh.
Is ie veel anders dan de PC versie? Dit topic is gewoon voor de noobs, waar het echte BF4 topic is voor de mensen die er ook nog wat van kunnen. Wij zeuren hier over onze eigen dingen en zij hebben het daar waarschijnlijk over andere dingen waar wij (ik) niet goed over mee kunnen/willen praten. De pro's! Dus in dat opzicht vind ik het niet erg dat het gescheiden is.