Het was best een leuke game, maar eerder ondanks Batman dan dankzij. Nadat City dus persoonlijk tegenviel is er helemaal geen reden meer voor mij om naar die nieuwe uit te kijken. Normaal gesproken zou ik niks zeggen, omdat het meer desinteresse is dan haat, maar Kevf haalde infamous erbij, dus moest ik wel even iets zeggen.
1e is inderdaad beter dan deel 2, maar het verhaal van Deel 1 gaat weer verder bij deel 2. Jammer, dat je 'm niet hebt uitgespeeld. Veel toffe dingen kwamen er nog in voor.
van mij hoeft er geen grote open stad te zijn met allerlei collectibles en challenges. Geef mij maar binnen locaties met detail en gave gebeurtenissen en zaken om te ontdekken. Gameplay is erg goed maar het aantal nutteloze collectibles is te groot. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
http://blog.eu.playstation.com/2014/03/03/cel-damage-hd-coming-soon-ps4-ps3-ps-vita/ Cel Damage Hopelijk word het wel cross buy
Awesomenauts is tof! Een stuk uitgebreider dan de lastgen versie. De PC versie is nog altijd de beste maar ik speel liever op de console moet ik zeggen. 2 minpuntjes, laadtijden zijn best lang en er is slowdown als het scherm vol is met nauts, critters, explosies etc, en dat bij een grafisch niet echt zwaar spel.
Heb me even aangemeld voor XBW Platoon: Garrett - Billy2139 Kan ik daarna iedereen makkelijk een friend request sturen?
Thief met wireless headset is echt machtig . Ervaring is sowieso echt gigantisch beter, rustig een juwelier beroven en goed te werk gaan omdat je weet door het geluid waar guards zijn. Game heeft zijn mankementen maar speelt lekker weg, daarnaast is het qua first person beeld behoorlijk verfrissend. Voelt dankzij camera standpunten en bewegingen echt alsof je uit iemand zijn ogen kijkt in plaats van een zwevende camera.
Iemand ervaring met Rayman Legends op de PS4? Er zit toch ook een gedeelte in dat eigenlijk afgestemd was op de Wii en daardoor op de overige consoles niet zo lekker werkte? Gebruiken ze daar nu de touchpad op de DS4?
De touchpad word alleen gebruikt om screenshots te maken pinch to zoom enzo, beetje gemiste kans maar de game speelt goed verder
Ah ok, thanks. Ga die game denk ik wel halen. Side scrolling platformer is altijd tof en de prijs is ook goed te doen.
Als je een Vita hebt, haal em daarvoor; beste optie (incl de touch functies uiteraard). (iets beter als de WiiU versie, puur doordat de tablet gewoon net wat minder fijn gamed) Heb je geen Vita/WiiU, dan heb je nog steeds een toffe game op de PS4!
Jammer dat hij niet cross-buy is. Ik heb wel een Vita, maar speel toch liever met controller op een groter scherm. De Vita wil ik eigenlijk alleen gebruiken voor Vita-exclusives en cross-buy titels.