Moeilijk? Zeker. Onnodig? Tuurlijk niet, op deze manier kan je jezelf onderscheiden. Een goede piloot is echt een meerwaarde voor je team.
Dan leer je dat maar! Denk je dat die goede piloten niet hebben moeten oefenen? Besides, door het makkelijker te maken krijg je alleen maar meer irritatie denk ik. Die dingen zijn al behoorlijk sterk nu in de handen van een goede piloot, wat moet dat als het ze nog makkelijker afgaat..
Rustig maar. Je mag je veel te moeilijke heli's houden! Ik heb wel een keer rondjes weten te vliegen met een jet. Ik raakte niks met mijn kogeltjes, maar ik stortte ook niet neer. Pro.
In een jet kon ik ook nooit vliegen ik haal voor de gein wel even mijn BF3 stats erbij met het aantal kills tegenover de tijd dat ik daarin heb gezeten. Oh god Heli's daarentegen vind ik echt tof. Vooral die apache. Edit: ooh valt reuze mee eigenlijk Heli's waren wel beter, maar ik heb toch iets van 55 jetkills in 8 en een half uur vliegtijd
Hele weekend niets anders gespeeld dan Awesomenauts Assemble. Wat is dat toch een heerlijk multiplayer spel!