Nee, alleen met randoms eigenlijk. Tot nu toe best redelijke teamgenoten gehad, af en toe zit er nog iemand bij die er (nog) niets van kan maar dat maakt niet uit, speel toch voor de lol en niet om nr 1 op de leaderboards te worden. Maar mocht hier iemand ook spelen dan hou ik me wel aanbevolen natuurlijk om in teamverband te spelen!
Speel eerst alleen maar practice games tot je in ieder geval elke Naut 1 keer hebt gebruikt. Dan weet je iig wat ze allemaal wel en niet kunnen.
Ik speel het ook al een paar dagen, erg vette game 31 potjes gedaan en 54,84% win ratio, niet heel goed maar tenminste in de plus Merk toch wel dat de skill-gap soms wel heel groot is, soms wals je helemaal over zo'n team heen en de andere keer word je gewoon machteloos afgeslacht, helemaal als je vaak laat speelt en tegen laggende amerikaantjes moet, een 300+ Ping Ayla of Reaylinn doet meestal nogal pijn Ik zal jullie toevoegen, als je een keer eran wilt kun je altijd inviten EDIT: Even het grote PSN ID topique erop nageslagen en PBateman staat er niet in schaamt u!
Het is ook heel erg afhankelijk van de matchup, als jij in een team zit met 2 ''newbies'' en je staat tegenover een team van 3 vrienden dan is de kans gewoon heel erg klein dat je gaat winnen. Nee daar doe ik nooit aan mee, hou mijn vriendenlijst het liefste klein. Maar als je me wilt toevoegen voor Awesomenauts: nyx1978 Meldt dan wel even dat je van XBW bent. Speel zelf nu het meeste met Coco en Gnaw maar langzamerhand ga ik gewoon weer 'random' spelen.
Ja al een paar keer gespeeld tegen gasten met bijna dezelfde tag, dan weet je gewoon dat je de lul bent Speelde het meest met Gnaw aan het begin, vooral tegen nieuwere spelers is hij echt gigantisch OP maar nu ik hoger in de ranking kom en betere spelers tegenkom merk je toch wel dat je soms gewoon niks meer kan uitmaken omdat ze je Weedlings constant counteren en je spit makkelijk(er) ontwijken en zonder escapes ben je gewoon super squishy, zeker tegen een Ayla die je dan even leuk komt Ragen Speel inderdaad ook random, moet m'n favoriete Naut sowieso nog een beetje vinden.
Met Gnaw probeer ik zo snel mogelijk mijn bite attack speed vol te hebben, als je dan later de damage verhoogt en lifestealing erbij neemt hap je heel snel weg. Vind alle Nauts wel wat hebben eigenlijk, moet alleen nog wennen aan de nieuwe Nauts en met Yuri en Froggy G zal ik nooit echt goed worden ben ik bang. Met de overige nauts kan ik wel aardig overweg heb ik het idee.
Ik vind het jammer dat er geen demo van Awesomenauts is. Heb geen idee of ik het leuk ga vinden namelijk
Op de 360/PS3 is er wel een demo geloof ik, krijg je iig een idee. Mocht dat geen optie zijn, als je houdt van actie-platformers en/of MOBAs dan kan het bijna niet anders dan dat je 't leuk gaat vinden.
Joah, maar die heb ik niet meer Ja ik twijfel. Volgens mij heb ik hem wel ergens in Steam staan bedenk ik nu. Humble Bundle ofzo gok ik. Maar op PS4 is fijner
De PC versie is wel de meest complete iig, dus je zou die wel even kunnen proberen natuurlijk voor je m op de PS4 aanschaft. En anders de gok van 7.99 euro wagen !
shit hey heb je bijna alle trophies van battlefield 4 ben je save games ineens kwijt.. alles bijna op hard gehaald wil ik de laatste 2 levels afmaken op hard wat denk je weer alle save games weg GVD! voortaan maar op de cloud opslaan ofzo..
Jep bij verschillende mensen al gebeurt... als je je save niet al op de cloud hebt overschreven kun je die nog recoveren, anders ben je gewoon de lul. Bedank EA maar....
Ik sla alles op de harde schijf op volgens mij dat is het rare.. Is die al je collectibles dan ook kwijt?
Er zit een bug in BF4 dat je saves corrupt raken, de save op je HDD dus. Als je hem niet nog een keer op heb gestart en afgesloten om bijv enkel wat MP te doen kun je de save nog van de PS+ cloud af halen.
toch alsnog Thief gekocht voor een leuk prijsje prima game al hadden de graphics beter gemogen van mij
Hij geeft ook niks aan, je mag gewoon overnieuw beginnen System > Application Saved Datamanagement even kijken, maar als je de game inmiddels alweer hebt opgestart is hij hoogstwaarschijnlijk al overschreven.
Doe alles wat je moet doen in de SP voor je weer aan de MP begint! Tenminste, van een aantal mensen heb ik gelezen dat de SP file corrupted raakte nadat ze de MP hadden gedaan. Ik weet niet of er echt een verband is, maar ja. Better safe than sorry.