Ben het ook aan het spelen, heb ze allemaal unlocked, of misschien op 1 na. Laatste was die inktvis met die ability om iemand vast te zetten (die verdomde namen weet ik nog niet goed uit mijn hoofd). Moet die zelf nog proberen. Ik heb wel ervaren dat die stront irritant kan zijn, haha. Speel ook het meest met Gnaw overigens. Yuri is die vliegende aap, of niet? Kan daar ook niet goed mee overweg. Die ene met die healpower en robots vond ik wel ok spelen.
Yuri is echt da man heur speel hem nu het meest en als je je build een beetje van grond krijgt (en je teammates niet naar de reet van hun vriendin zitten te staren ofzo..) kun je een heel gebied controller met bommen. Er is een skill dat je lazer lifestealt tijdens TimeWarp, en met de skills die je dmg increased kun je zo een heel team triple killen en met een volle bar weglopen terwijl je als een baas op taunt drukt Al merk ik wel dat ik steeds vaker keihard gecountered word na een potje of twee, maar hij blijft een van de weinige opties die ik gevonden heb tegen Ayla facerollers en aangezien die in 75% van de matches wel zit ...
Cool, vliegende aap meesteren. Ik laat hem voorlopig nog wel aan me voorbij gaan. Hoe doe je die taunt eigenlijk? Had alle knoppen volgens mij wel geprobeerd. Ik zal eens een poging wagen met die Ayla.
Geen idee wat taunt standaard is eigenlijk heb na een paar practice potjes de controls veranderd, richten met R3, Schieten op R2 en skills op RL/R2. Help op L3, taunt op R3 en rest op face buttons. Helaas vandaag best veel verloren Coco countered Yuri echt gigantisch hard
Ayla vind ik niet zo OP als veel mensen blijkbaar, volgens mij pas 1 keer een hele vervelende gezien. Coco blijf ik toch wel het leukste vinden om te spelen, vanaf het begin zo snel mogelijk die elektrische bom volledig upgraden qua damage, boots, snellere cooldown bom en snipen met die handel. Daarna dat elektrische spoor nog, erg leuk.
Je staat sowieso best vaak dubbel in een scene... Sta je op de voorgrond en ook nog eens achterin tussen je teamgenoten
Dan heb je echt geluk meestal raged Ayla een paar gasten aan het begin en is vervolgens niet meer te houden. En Coco op Ribbit IV in de jungle met je ballen van onderen snipen is echt dikke shit die gasten kunnen je dan bijna niets maken
Tsja, ik heb dat dus nog niet meegemaakt eigenlijk, kom wel veel hele slechte Aylas tegen die blijkbaar hebben gehoord dat ze OP is maar er helemaal niets van bakken. Met Coco zie ik haar graag zelfs, kom maar op met die rage, zorgt er alleen maar voor dat ze nog sneller dood is door die bom, en zo niet dan ren ik weg terwijl ik een spoor achterlaat en gaat ze alsnog dood. (want de meesten zijn zo dom om me alsnog te achtervolgen) Gisteren een potje zo goed als in mijn eentje gewonnen ook, zat met 2 beginners in een team tegen 3 beginners, uiteindelijk wonnen we terwijl ik lvl 20 was en mijn teamgenoten lvl 12 en 9. Binnenkort eens samen spelen! Over een kleine 2 weken woon ik weer alleen dus heb ik zat tijd.
Battlefield ligt alweer stof te happen, waarom nou er weer ingestonken In mijn eentje ECHT geen reet aan en mensen joinen kan niet altijd (geen mensen online, kom bij de tegenpartij uit etc).
Wat vind je er niet leuk aan? Het is best wennen in het begin, maar ik heb me niet meer zo vermaakt met een shooter sinds Gears 3.
BF4 heb je teamplay bij nodig. Zonder overleg of wat dan ook heb ik constant het gevoel in een map te zitten waar iedereen als een kip zonder kop rond loopt. Iemand vanavond zin in een uurtje knallen? edit: Kunnen wij trouwens ook in de Amerikaanse store games kopen? Veel members hier doen dat wel met de X1 en dat scheelt nogal in prijs....
Ik speel altijd alleen eigenlijk, gewoon even kijken welke squads hoge punten halen en die joinen. Dan weet je iig dat je squadleden weten waar ze mee bezig zijn.
7 potjes oid gedaan, ik zoek altijd een squad uit met punten, maar tis gewoon stil aan de andere kant van de headset. Saai
Teams kunnen nogal eens verschillen ja Matchmaking werkt volgens mij ook nog niet helemaal lekker omdat je op een gemiddelde rating begint en langzaam naar beneden of omhoog moet dus nieuwe spelers kunnen zomaar in een potje komen met gasten die een slechte dag hebben oid. En hoor het wel als je een keer zin hebt, inviten kan altijd net Prestige gedaan dus moet wel overnieuw beginnen. Als je BF toch in je eentje gaat doen is het minst verschikkelijke Domination of Deathmatch! Veel actie, minder lag en teamwork is daar een scheldwoord. Als je toch solo Conquest gaat doen zou ik het houden op de kansloze bottleneck maps als Locker/Metro. Maar goed ik zie je ook nooit online heb een paar keer gekeken voordat we een match opstartte of je online was maar helaasch. En als je wel met buddies wilt joinen moet je via de Server browser( werkt sinds gister weer) een game joinen met weinig mensen, het nare is wel als je dus met meer dan 5 joined degene buiten de squad in het andere team komen Ben zelf helaas een beetje klaar met Betalag 4, teveel lag en bullshit waar ik me een hartkwaal aan erger. Zit er serieus aan te denken om CoD gewoon te kopen... moet toch niet gekker worden
Kansloze bottleneck map? Dat klinkt bijna alsof je Locker niet leuk vindt. Dat is juist de leukste map uit de game! Blijkbaar heb ik nog steeds een magische versie van BF, want veel lag en bullshit heb ik niet. Niet meer dan iedere andere MP game ooit.
Zeker als je er nog nieuw in bent is het inderdaad wel een must. Maar er zijn er echt meer dan genoeg die die game bijna dagelijks spelen,of je gamed op rare tijden. Ja, kan.