1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em laatst in de aanbieding gekocht voor mn Vita. Tof dat ik die dan ook op de PS4 kan spelen :D

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ook heb hem ook nog niet helemaal uitgespeeld dus hoop ook dat hij cross save wordt (als zoiets tenminste kan)

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hotline Miami dan maar eens op de controller proberen, op mn Vita bak ik er weinig van!

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou tof zijn als Mercenary Kings de nieuwe PS+ game wordt. Ziet er goed uit.
    [yt]0S_UmmjRrW8[/yt]
    Ik houd me aanbevolen voor online-coop. :)

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Begonnen met Thief.. valt toch wat tegen. Had er te hoge verwachtingen van denk ik. Het ziet er mooi uit maar speelt niet zo lekker.

6. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Zo te zien heb je een healthbalk bij Mercenary Kings. Jammer, dat stond me ook tegen bij Gunslugs op de Vita. Ik heb liever dat je bij een hit dood bent en dat de game daar omheen gemaakt wordt.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Snap alleen niet waarom sommige mensen Mercenary Kings ook omschrijven als een soort Monster Hunter...

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die verwachtingen waren overal op het internet ook al behoorlijk naar beneden geschroefd ;)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar de meeste waren het er toch over eens dat het er niet goed uitzag mar wel lekker speelt?:+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het ziet er goed uit en speelt lekker als je niks tegen langzame gameplay hebt. Alleen kijken gamers alleen nog naar AAA of Indie, wat daar tussen zit boeit niemand meer blijkbaar.

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb hem alweer verkocht... stijltje was wel top maar stealth is gewoon niks voor mij. Net als bij sommige mensen dat bij bijv. racers het geval is.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je laatste zin klopt, maar slaat imo niet op Thief. Dat was gewoon een AAA game. Een wat zijn beloftes niet waar heeft gemaakt, of iig te veel weggaat van de originele games, een met te weinig vrijheid en natuurlijk weer een hoop cinematische momenten. Een wat alle kritiek lijkt te verdienen.
    Als ik het zelf had gespeeld kon ik wat zekerder zijn of het de kritiek verdient. 8) Maar dat is de indruk die het achterlaat, en we moeten niet doen alsof het een schattige B game is. Zo is ie niet gemarket, zo is ie niet bedoeld en dus wordt het beoordeeld als een AAA game. :p

______

Mag ik even dit moment aangrijpen om te zeggen dat Flower op PS4 een gigantische upgrade is tov PS3. :+ Gisteren de 2 naast elkaar gezet, en damn... Ik had geen idee dat het verschil zó groot was. PS3 versie leek opeens een vage pixelbrij op een veel te lage framerate.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hopen op een PS4 Journey versie, die zou ik zo nog een keer kopen

Flower was ook leuk maarrr.. net niet leuk genoeg voor mij om hem 2 keer te kopen

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2 keer kopen? Het is cross buy. Als je de PS3 versie had, heb je ook gelijk de PS4 (en Vita) versie.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo gekocht dan als stealth niks voor jou is

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Omdat ik het een kans wilde geven. Heb nauwelijks stealth games ervóór gespeeld.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gewoon LocoRoco voor Vita en PS4.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mercenary Kings is een soort kruising tussen Metal Slugs en Borderlands blijkbaar :9 Vandaar waarschijnlijk ook de link naar monster hunter. Je moet grote bazen killen voor missies en dikke loots!

Heb er iig ongekend veel zin an :)

EDIT: Damn 4 posts in de tijd dat ik ging pissen en koffie pakken 8) XBW Spits-uur

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ah vandaar!

Nou ik ga m zeker proberen aangezien ie toch gratis is maar of ik t veel ga spelen valt nog te bezien.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yes please! :D

En dan niet zo een dom screensaver achtig dan zoals ze voor de PS3 hadden gedaan.

Vita zou echt ideaal zijn voor Locoroco!

Deel Deze Pagina