Ik ook heb hem ook nog niet helemaal uitgespeeld dus hoop ook dat hij cross save wordt (als zoiets tenminste kan)
Zou tof zijn als Mercenary Kings de nieuwe PS+ game wordt. Ziet er goed uit. [yt]0S_UmmjRrW8[/yt] Ik houd me aanbevolen voor online-coop.
Begonnen met Thief.. valt toch wat tegen. Had er te hoge verwachtingen van denk ik. Het ziet er mooi uit maar speelt niet zo lekker.
Zo te zien heb je een healthbalk bij Mercenary Kings. Jammer, dat stond me ook tegen bij Gunslugs op de Vita. Ik heb liever dat je bij een hit dood bent en dat de game daar omheen gemaakt wordt.
Snap alleen niet waarom sommige mensen Mercenary Kings ook omschrijven als een soort Monster Hunter...
Het ziet er goed uit en speelt lekker als je niks tegen langzame gameplay hebt. Alleen kijken gamers alleen nog naar AAA of Indie, wat daar tussen zit boeit niemand meer blijkbaar.
Heb hem alweer verkocht... stijltje was wel top maar stealth is gewoon niks voor mij. Net als bij sommige mensen dat bij bijv. racers het geval is.
Je laatste zin klopt, maar slaat imo niet op Thief. Dat was gewoon een AAA game. Een wat zijn beloftes niet waar heeft gemaakt, of iig te veel weggaat van de originele games, een met te weinig vrijheid en natuurlijk weer een hoop cinematische momenten. Een wat alle kritiek lijkt te verdienen. Als ik het zelf had gespeeld kon ik wat zekerder zijn of het de kritiek verdient. Maar dat is de indruk die het achterlaat, en we moeten niet doen alsof het een schattige B game is. Zo is ie niet gemarket, zo is ie niet bedoeld en dus wordt het beoordeeld als een AAA game. ______ Mag ik even dit moment aangrijpen om te zeggen dat Flower op PS4 een gigantische upgrade is tov PS3. Gisteren de 2 naast elkaar gezet, en damn... Ik had geen idee dat het verschil zó groot was. PS3 versie leek opeens een vage pixelbrij op een veel te lage framerate.
Hopen op een PS4 Journey versie, die zou ik zo nog een keer kopen Flower was ook leuk maarrr.. net niet leuk genoeg voor mij om hem 2 keer te kopen
Mercenary Kings is een soort kruising tussen Metal Slugs en Borderlands blijkbaar Vandaar waarschijnlijk ook de link naar monster hunter. Je moet grote bazen killen voor missies en dikke loots! Heb er iig ongekend veel zin an EDIT: Damn 4 posts in de tijd dat ik ging pissen en koffie pakken XBW Spits-uur
Ah vandaar! Nou ik ga m zeker proberen aangezien ie toch gratis is maar of ik t veel ga spelen valt nog te bezien.
Yes please! En dan niet zo een dom screensaver achtig dan zoals ze voor de PS3 hadden gedaan. Vita zou echt ideaal zijn voor Locoroco!