Oeh, TLOU, met DLC, nog dit jaar voor de PS4 . http://www.computerandvideogames.co...o-ps4-in-2014-according-to-sony-spokesperson/
Als de verbetering net zo groot is als bij Tomb Raider koop ik TLOU zo weer voor full price, hoef ik niet over na te denken Echt een heerlijke game
Voor mijn gevoel zou Beyond minder profijt hebben van een PS4 versie. Die was al mooi zat! Zonder framerate problemen.
Ik dacht dat TLOU soms wat framerate problemen had? Heeft het internet me weer eens voorgelogen? En van de screens die ik zie heb ik het idee dat, hoewel het een prachtgame was voor de PS3, een hogere resolutie zeker zou helpen. Beyond is al erg clean. En. Tsja. TLOU moet ik nog spelen, dus die wil ik natuurlijk gewoon liever.
Ik zou een TLOU zeker niet weer kopen. De upgrade van TR was aanzienlijk maar je voelt dat je gewoon een mooie last gen game aan het spelen bent. TR had ik echter vorige gen niet gespeeld, TLOU wel. Hetzelfde geldt voor Beyond en idd ook voor GTA V. Tof om te spelen, maar de games zijn imo nog prima op last gen.
Ik denk dat ze TLOU het ook niet doen voor een upgrade, maar om de mensen die overstappen de kans te geven om ook dit spel te spelen Ze hebben ook helemaal gelijk als je kijkt hoeveel mensen er overgestapt zijn naar de PS4 Daar zit nog genoeg gamers tussen die de game willen spelen