Combat was gruwelijk jongens, kom op. Vooral vergeleken met de combat in Uncharted wat ronduit verschrikkelijk is. Gimme gewoon Last of Us op PS4 en klaar. Geen vervolg nodig, wel benieuwd naar de film.
Is er op de PlayStation ook de mogelijkheid zoals op de Xbox dat je games in de US kan kopen? Of weet iemand anders waar ik BF4 goedkoop kan scoren ? Ik heb al op Budgetgaming gekeken, maar dat zijn natuurlijk de discversies. Is er geen manier om het digitaal goedkoper ergens te krijgen ?
Jup, heb ik met inFamous gedaan. Je hebt naast je normale account een US account nodig. Helaas kun je geen store credit via Paypal kopen dus ik heb een nieuwe Amazon.com account aangemaakt met US adres en dan daar digitale PSN kaartjes gekocht
Yup en door dat account te sharen kan je de game ook nog eens delen. Iaw voor 21,- kan je aan de slag als je iemand weet te vinden.
Voorzichtig daarmee zijn. Als je met de Ps3 dit al deed, mbt bijv de share account dit hier op xbw zat en dat ook nog is met een kennis deelde, dan kun je wellicht in de problemen komen. Volgens mij is er ook een limiet mbt dat sharen.... Ik zou eerst er goed over lezen iig.
Net voor het eerst die nieuwe battlfield maps geprobeerd maar ik heb echt super erge rubber banding bij de 4 verschillende servers waar ik in heb gezeten.. jullie hier ook zo last van bij de nieuwe maps of heb ik gewoon toevallig pech gehad net?