Verschikkelijk inderdaad, ik speel helemaal om die reden ook geen BF4 meer... En ook al merk je het niet alles lagt nog aan alle kanten, er gebeuren zoveel bullshit dingen niet normaal
Op de ps3 was er een limiet. In de nieuwe situatie mag dit gewoon. Zelfs IGN en andere grote nieuwssites hebben er artikelen over. Per PS4 1 masteraccount, alle accounts op de ps4 mogen de games van de masteraccount spelen. Iaw je kan je account uitruilen met een goede bekende. Nadeel is wel dat het account wat niet het masteraccount is wel een online connectie moet hebben.
Yup. Masteraccount hoeft niet online te zijn, gast account wel. Overigens mag het internet van het gastaccount ook wegvallen, maar moet dan wel weer binnen 15 minuten hersteld zijn. Lijkt me best tof om te doen
Dus als je je account shared met zeg maar persoon X die account X heeft en jij hebt account Y. - Kunnen account X en Y tegelijk de game spelen die ze sharen? - Kan account y de game van account X op account y (dus mijn eigen account) gewoon spelen?
Misschien handig om een topic voor aan te maken en de feiten in de startpost zetten aangezien er nogal wat haken en ogen aanzitten (moet nu weg dus iemand anders )
Kevf ? Maar klinkt niet verkeerd inderdaad. Ik dacht dat het op de One anders was geregeld, maar het klinkt precies hetzelfde. Alleen dat je internet moet hebben, maar ik heb, afgezien van zo nu en dan een storing, altijd internet op de console aan.
Steamworld Dig had een wat stroef begin bij mij, maar naarmate je moveset steeds uitgebreider wordt, je jezelf begint te upgraden wordt het steeds leuker. Wel alleen soms een gekut om weer terug naar boven te komen. Domme gangetjes die ik steeds graaf... Spoiler dit futuristisch gebied waar ik net ben aangekomen vind ik eerlijk gezegd wel minder. Ik was liever in de gewone mijn gebleven. Wel doodzonde dat er geen cross save is met de Vita versie.
Net weer battlefield opgestart maar die nieuwe maps zijn nog steeds niet zonder hardcore lag te spelen.