1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kijk, om dit soort shit.. Ik weet niet of het waar is of niet. Maar dit is precies wat ik bedoel

2. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Ik kan je hierbij zeggen dat het niet waar is. Maar heb de spoiler ookal verwijderd :)

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    thanks. tis natuurlijk iedereen zn eigen verantwoordelijkheid, maar er zijn vast een hoop pestkoppen.

4. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja begrijpelijk, Dacht daar even niet bij na. Iedereen kan toch wel verzinnen om zulke dingen niet zonder spoiler te posten? Kennelijk niet en gaan mensen grapjes lopen maken.

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Tnx man, ook dit is al een kutactie om te zeggen. :/

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wat ik wel wil weten... is welke player 1,2,3,4 welk character wordt in campaign als je coop speelt. ik wil ook wel als bernie/carmine/sam enzo spelen ipv de originele delta

7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mee eens, Door zulke grapjassen moet het ook wel en verpest het de sfeer. Maar het is goed nu. lekker laten rusten :).

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ookal staat het niet in die spoiler / dat filmpje dat Dom doodgaat, dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat meteen ook zo is :+ Je weet het gewoon nog niet... En ik ook niet. Laten we gewoon fijn door gaan speculeren :D

Ik zeg Baird legt het loodje. Hoop het niet, maar ik heb gewoon een vermoeden...

Oh en dit is ook wel vet:

http://www.epicgames.com/gearsofwartimeline/

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Baird mag wel dood.

10. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht wel dat er iets moois komt tussen Anya en Marcus, Als je Marcus al zag omnomnomen in deel 1 ^^.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Elain Fenix: Adam's wife, a biologist, goes missing in the underground caves of Jacinto.

FOUND YOUR LOCUST QUEEN! :cool:

12. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat niet te makkelijk gaan? en anders I TOLD EVERYONE SO! Dacht al vanaf dat Gears 3 werd aangekondigd dat de locust queen Marcus moeder was.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee... Marcus zn ma is dood. Verteld ie in de boeken dat hij en zn pa dr hadden gevonden toen ze kristallen ging zoeken voor de Hammer of Dawn

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat mij betreft gaat iedereen dood, Gears moet geen happy ending hebben.

15. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een happy ending wil ik het sowieso niet noemen, miljoenen mensen dood. De wereld is naar de klote, Jacinto gone. Ze hebben alleen dat kut eiland8)

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hey there Gerjan...

If you are reading this message, it is because your Gamerscore in Gears of War 2 is impressive and above the average. Clearly, you are a gaming force to be respected and know how to work a Lancer. If you plan on picking up Gears of War 3, then why don't you join the 360voice *Gears of War 3 Challenge? You can play Gears of War 3, refer your friends to the challenge, and win some cash. *

I advise everyone to view the rules as we have special rules regarding usage of Silver accounts and go into detail regarding how to earn points for recruiting. All of the rules can be viewed by going to to http://360voice.gamerdna.com/challenge-rules-gears.asp. *

That's right, not only can you win your share of $10,000 by unlocking achievements in Gears of War 3, but you can also earn part of the prize pool by recruiting others to join your Brotherhood. Once you create your Brotherhood, you may make the group public (open to everyone) or private (open to those whom know the password you set). Everyone, upon joining a Brotherhood, will receive a unique referral link with which you can recruit others to join you and get credit for their recruitment. *

Every group will have a private message-board which can be used for strategy or just to coordinate times to get together for the co-op or multiplayer achievements. *

Up to 40 Cogs can be in one Brotherhood and we only have 11 days left until Gears of War 3 is released and the scoring can begin, so get recruiting soldier! *

Go to to http://360voice.com/gears to join now! *

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe idd, laatste survivors met space ships een nieuwe kolonie stichten op een andere planeet en met een super Hammer of Dawn Sera opblazen. :9

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zou vet zijn en ben dus ook superbenieuwd naar de game.

Word voor mij dik nagelbijten denk ik, zelfs op de makkelijkste stand ben ik bang. :+

19. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vrijdag pas co-op. bam op hardcore, Hmm Look at all that Juice!:cool:

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Van mij mogen ze terug gaan naar de meer horror-achtige/overleef stijl van Gears 1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina