Beste Stephan,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben uw bestelling gisteren verzonden. Als het goed is heeft u hier ook een bevestiging van ontvangen.
Het kan helaas wel eens voorkomen dat PostNL er in plaats van de beloofde 1 dag enkele dagen langer over doet. Alle post gaat via diverse sorteer- en distributiecentra en daar kan ook wel eens iets mis gaan, dat hebben wij helaas niet zelf in de hand.
Wij hebben er echter alle vertrouwen in dat uw bestelling alsnog morgen of overmorgen bezorgd zal worden.
Heeft u wel voor alle zekerheid het verzendadres gecontroleerd in onze verzendbevestiging? Kan het zijn dat PostNL uw bestelling per ongeluk bij buren heeft bezorgd?
Wij bieden u uiteraard onze welgemeende excuses aan voor de vertraging. Wij begrijpen als geen ander dat u het spel vandaag op de releasedatum had willen ontvangen zoals u normaal gesproken ook van ons gewend bent. Wij gaan er echter van uit dat u ook begrip heeft voor het feit dat wij voor de bezorging altijd afhankelijk zullen zijn van PostNL.
Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
BPGames
Beetje standaardreactie van BPgames, kijken of je adres goed is / kijken of het bij je buren is bezorgd en de schuld geven aan PostNL terwijl bij alle andere winkels het wel gewoon bezorgd is..
Klik om te vergroten...