1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je hem besteld? BPgames?

2. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook! Net f bij de MM in Den Haag gehaald in de pauze. \o/
    IK WIL NAAR HUIS! Pas om tegen 6en glijdt mn GOW3 schijfje in de 360. F gamen, :{tennissen:mad: & nog maar f gamen! Ik wil vrij zijn.

3. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Mediaoffer heeft hier ook geleverd, kreeg shaman en savage grenadier multiplayer chars erbij :D (normale versie)

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dus BPgames komt wel aan vandaag?

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gisteravond op bol.com besteld.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    BPgames komt helaas niet meer vandaag denk ik , de post hier komt altijd rond 10:30-11:00 en het is nu al meer dan 4 uur later en nog steeds geen game dus ik denk helaas dat we tot morgen moeten wachten...:mad:

7. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is die in ieder geval vandaag niet gekomen met de post.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Game nu ook met een gratis stickervel, JEUH. :cool:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay ik schrap BP games van mijn lijstje waar ik games koop :mad: ... ga zo wel even bij de frs langs

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste Stephan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bestelling gisteren verzonden. Als het goed is heeft u hier ook een bevestiging van ontvangen.
    Het kan helaas wel eens voorkomen dat PostNL er in plaats van de beloofde 1 dag enkele dagen langer over doet. Alle post gaat via diverse sorteer- en distributiecentra en daar kan ook wel eens iets mis gaan, dat hebben wij helaas niet zelf in de hand.
    Wij hebben er echter alle vertrouwen in dat uw bestelling alsnog morgen of overmorgen bezorgd zal worden.

Heeft u wel voor alle zekerheid het verzendadres gecontroleerd in onze verzendbevestiging? Kan het zijn dat PostNL uw bestelling per ongeluk bij buren heeft bezorgd?

Wij bieden u uiteraard onze welgemeende excuses aan voor de vertraging. Wij begrijpen als geen ander dat u het spel vandaag op de releasedatum had willen ontvangen zoals u normaal gesproken ook van ons gewend bent. Wij gaan er echter van uit dat u ook begrip heeft voor het feit dat wij voor de bezorging altijd afhankelijk zullen zijn van PostNL.

Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
    BPGames

Beetje standaardreactie van BPgames, kijken of je adres goed is / kijken of het bij je buren is bezorgd en de schuld geven aan PostNL terwijl bij alle andere winkels het wel gewoon bezorgd is..:mad:

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook niets hoor. Wacht ook nog. TNT levert nogmaal hier altijd direct dag na dat het verzonden is.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gaat morgen retour naar BPgames :mad:

13. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bestellen jullie die games toch via het internet als je graag en zeker op de dag van release willen spelen.

Net gehaald bij de E-plaza voor 49,95 + grote poster.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    omdat je dan de deur niet uit hoeft ;) ... maar goed ga hem nu gewoon even in de winkel halen :p

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat hij 42.95 was en in de winkels hier is die 50 / 60 euro

En de poster waar jij het over had kon je gratis krijgen :thumbs:

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vanmorgen opgehaald bij GM. De Limited Edition. Straks eindelijk maar eens spelen!.

17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    ga hem ook halen snel denk ik. gewoon retouren dan. mss wat meer betaald dan. Maar heb hem wel dan vandaag nog.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net bij gamemania opgehaald, 2 oude games ingeruild samen met een tegoedbon en voor 15 euro GoW3 meegenomen :)

Heb het totaal niet gevolgd los van 3 potjes die ik in de beta gespeeld heb maar al die positieve reviews trekken me toch weer over de streep.

Kan natuurlijk ook moeilijk het laatste deel van de trilogie niet spelen

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Normaal altijd in de winkel gehaald. Nu voor het eerst online besteld ivm prijs van 45 euro maar ik heb nog niks mogen ontvangen van BestBuy4You.

Volgende keer toch maar winkel. Zeg hem net namelijk bij Intertoys liggen voor 49 euro. Klote dat ik hem moest laten liggen hehe.

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is binnen van bol.com, maar ik stuur hem terug. Zit nogal een verschil in, 39 bij de MM, 61 incl bij bol.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina