1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin de game online steeds toffer te vinden, in het begin alleen maar ergeren omdat ik echt 0 kills had constant, en ik vond het feit dat het er duidelijk makkelijker op geworden is ook niet fijn...hoewel dat nog steeds niet,maar ik leer er maar mee leven. Hoe dan ook...vraagje over die executies...

    Y en B zijn toch executies? Je kunt dan Y tappen voor een snelle executie maar ook Y inhouden voor een langere, maar daarna moet ik toch Y weer tappen zodat ik die langere executie krijg? Ik zie mensen een locust zijn bek helemaal verbouwen bij wijze van spreken, en die executie wil ik ook doen. Wat zijn alle executies en hoe?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sorry maar ik kan eigenlijk alleen maar hard lachen om die mensen die er steeds maar intrappen om games online te bestellen en dan klagen dat ze hem niet op de releasedatum binnen hebben.
    Heb echt nog nooit meegemaakt dat een game op de release in de winkel uitverkocht was ofzo.
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er bij de mensen die een spel online pre orderen dat ze geld kunnen besparen op hun aankoop, en omdat sommige winkels waar die goedkoop aangeboden wordt niet in de buurt bij hun zijn.

    En wat zou je nou eerder doen, 42 of 60 euro betalen voor een spel. Dan maar nog een dagje langer wachten, zo erg vind ik dat ook weer niet. Scheelt me bijna 20 euro.
     
  4. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu juist het punt. Bij sommige winkels moet je bijbetalen om te pre-orderen, terwijl de gameprijs van 60 euro gelijk is. Ik ken niet alle prijzen van de onlineshops momenteel, maar als je echt zo graag je game wilt op de dag van de release en je wilt meteen flammen, dan adviseer ik om gewoon even naar een winkeltje in de buurt te gaan :p.
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu bezig met de campaign met 3 maten. In 1 woord: GRUWELIJK!!!
     
  6. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je weer groot gelijk in.:thumbs::thumbs:

    Maar bij veel online gamewinkels betaal je je aankoop meteen voor een pre order en krijg je hem, als het goed is, op de release in huis.
    Voor mij is het de eerste keer nu, bij FRS heb ik voorheen altijd gepre orderd met veel korting en altijd op de realese in huis of soms nog eerder.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  7. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag me pre-order van Gears 3 opgehaald bij de Game Mania, alleen kreeg ik maar 1 code (Savage Kantus) ipv de beloofde 2 codes (Savage Kantus en Savage Grenadier Elite).

    Iemand met hetzelfde probleem?
     
  8. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here!
    Alleen verder niet naar gevraagt ofzo, had er namelijk verder niet opgelet.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Damn ik wordt echt verdrietig van die sawn off shotgun.:'-(

    Ook omdat ik 'm zelf niet kan handelen. :9 Maar dat ding is echt belachelijk sterk, ik had ook niet verwacht dat dit in het standaard arsenaal van wapens zat toen ik 'm eerst in hordes probeerde...

    Maarja, het was weer treurig vandaag online. :+ Hopen dat het binnenkort wat beter gaat. :)
     
  10. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Best wel jammer dan... naja heb er verder niks extra's voor betaald en volgens de geruchten komen alle pre-order characters later toch als DLC uit.

    En natuurlijk nooit meer naar die winkel gaan. :D
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ligt aan jezelf sjaak
    Ik had ze allebei niet gekregen, teruggegaan en alsnog gekregen
     
  12. PauldL

    PauldL Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Gears of War 3: Limited Edition gekocht en de code ingevoerd om Adam Fenix te krijgen. De code was goed, ik vind hem alleen nergens terug? Hij is echt nergens te bekennen ik heb alles al doorgezocht bij stats & awards, kan iemand me helpen?

    Daarnaast zou je toch ook de Golden Lancer en Golden Hammerburst skin krijgen als je een potje online speelt vóór 26 september? Ook dit heb ik niet gekregen na een aantal potjes spelen. Hoe kan dit?

    Groet, Paul
     
  13. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze wel gekregen.

    Speel met 3 maten de Campaign (Hardcore) zijn nu bij ACT 1-5. Oordeel tot nu: Gruwelijke game, Lambent zijn zwaar kut, en die fucking beesten die van die vuurballen (of wat het dan ook mogen zijn) zijn zwaar verrot!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met die weapon skins waar een slotje bij staat? Ik neem aan dat dit gewoon unlockables zijn en niet betaalde toch?Want je hebt ook icoontjes erbij waar een dollar teken staat, en dat zijn die packs die je geld kosten.

    Tot nu toe ben ik een groot voorstander van de Retro Lancer, geweldig wapen vind ik dat. De move met (B) werkt bij mij weer minder, de ene keer blijft ie steken bij een muurtje en de andere keer niet. Erg nice om iemand er gewoon mee te prikken om te stunnen en dan neerslaan/schieten zodat ie down is.

    Blijf het jammer vinden dat de Lancer je gewoon kan afmaken, net ook in Overpass (geweldige map vind ik trouwens) iemand had mij down geschoten, en toen iemand die de hele fucking tijd op een brug liep te campen kon mij met één Lancer schot doden...jammer gewoon. Meerdere van mijn vrienden vinden exact hetzelfde als ik, hij is duidelijk makkelijk, qua van alles...alsof iedereen het moet kunnen spelen. Maar geen game is perfect en zonder foutjes, dat is dan ook weer zo.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De gewone Lancer is echt bout! Retro Lancer all the way... Dat ding is echt fucking baas _O_

    Retro Lancer + Sawed Off Shotgun = Win (nouja, niet echt, maar voor mijn doen wel).
    En wat betreft de Sawed Off Shotgun: haters gonna hate en mij boeit het niet :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarom speel ik altijd execution :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Maar daar heb je totaal geen respawns, dat vind ik weer echt minder. Maar in Execution kun je dus mensen niet mollen met de Lancer? Daar moet je echt van dichtbij met de shotty of gewoon zagen/slaan?
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij execution moet je executeren :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    LOL, of course....nooit bij stilgestaan, maar ook eigenlijk nooit gespeeld.
    Wat is juliie favorite map tot nu toe? Ik vind ze echt allemaal tof, ik kan geen slechte opnoemen, en dat is echt nice want in vrijwel elke MP shooter is er wel een rotmap bij, hier niet vind ik. Overpass bijvoorbeeld, hele nice map. Stad is helemaal kapot, je ziet schoolbussen tussen de puin, echt zo'n verwoeste stad idee. Een vriend van mij vind deze map echter de aller kutste map ooit in een Gears map. Alleen maar omdat er een schuin stukje inzit, voor hem mogen ze de map er wel uit halen, nou liever niet hoor.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotel vind ik kut, maar dat is vooral omdat ik de stijl niet bij het spel vind passen.

    Die hammerburst trouwens... Je kan er snel mee downen, maar als je meerdere vijanden voor je hebt is een lancer beter.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina