1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ook eindelijk in bezit. Even om de LE gereden bij MM Middelburg. Was 5 euro duurder dan normale editie, 65 euro. Nu even installeren en dan aan de slag :)
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je nu niet meer met je shotgun naar iedereen toe kan rennen om vervolgens te kijken wie elkaar het eerst raakt?
     
  3. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat soms vijf kogels genoeg zijn om iemand te downen. Mensen gaan niet meer erop af, het is een beetje op CoD gaan lijken. Campen en afwachten, als jij in het open loopt en je word beschoten ben je binnen no-time dood. Daarom was GoW 1 zo geliefd, het was anders dan de rest. Nu speelt 75% met een Lancer en anders zitten ze te corner-campen met hun sawed-off.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    L2P met de lancer dan, of ben je huilie huilie aan het doen omdat je shotgun niet meer mensen downed op 20m afstand?
     
  5. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind het goed gebalanceerd, speel je al lang gow?
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds GoW 1. Speel ook met gasten die top 100 hebben gestaan en we spelen veel KotH, dan is de lancer zo belachelijk sterk.
     
  7. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij dus duidelijk 't punt van GoW 1 en 2 gemist. Gears was ten 1e helemaal niet bedoeld als een rush game, Maar based op teamwork. Als jij down raakt door 5 kogels, Doe je dus zelf iets fout.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de lancer nog ongeveer zo sterk is als in de béta dan is hij niet belachelijk sterk. Je moet iemand best vaak raken en de recoil is best sterk.

    Ik heb btw nog een tip om makkelijk kills te maken, frag grenade.. Vooral de noobs zullen niet weten wat hun over komt. Leer snel waar die zit in de map en gooi 'm tussenwat tegenstanders\o/\o/
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahahah wat een onzin zeg. dit is de meest gebalanceerde Gears ever
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus wat erger ik mij aan die killstealers. Het gaat zo gemakkelijk en het gebeurt zó vaak!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Wapens zijn goed gebalanceerd, sawed off is ook niet vervelend. Maps zijn tof en speelt heerlijk. Imo hebben goed werk verricht na de dramatische MP van GoW2.

    Mis alleen een beetje de spanning, ook bij execution. Alles gaat zo ongelofelijk snel, en drie rondes per match is wat weinig. Vroeger was je echt lang bezig met een match met vijf rondes of meer.
     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Baas :+.

    Ook niet normaal hoeveel clutch momenten ik al heb gehad op Gears vandaag o_o. Heerlijk als alle wapens fatsoendelijk werken, vooral de sniper. Vandaag als laatste over tegen 4 man execution, had ze een voor een geheadshot, gruwelijk! Jammer dat je geen replays oid kan bewaren.

    Enige (kinda) klacht die ik heb, is dat de rifles op close range te sterk zijn. Een shotgun die goed raak schiet wint nog wel vaak, maar als je schot niet goed geplaatst is, ben je de lul. De rifles zijn nu duidelijk dominant in de game, maar niet zo dominant dat een shotgun nutteloos is. Ik vind de game goed gebalanceerd. Je kan alleen niet meer als een dolle kip rondrennen met een gnasher :+.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag 9 headshots achter elkaar gemaakt met die sniper op gridlock _O_
    En dat terwijl ik best zuig met sniper :p
    Ik vind het enige vervelende om warzone regels bij alles te hebben. Mensen die campen met hammie bij die scheve map kan je gewoon amper verslaan.
     
  14. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Godvedromme, heb ik weer. Nu wil me xbox gewoon niet meer normaal functioneren. Hij freezed en hij laat geen avatars zien. En best raar want in het hardware thread zijn 2 mensen met precies hetzelfde. HMM
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ik ook. Xbox Live tript als een malle, en daarmee ook je dashboard etc.
    Netwerk / verbinding met internet is goed. Hoop dat Live snel weer normaal functioneert, want dit is niet chill.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom krijg ik mijn Beta awards niet? De savegame daarvan heb ik gewoon dus snap niet waarom ie ze niet vindt.
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Aah, dus toch. Gears is mijn xbox aan het slopen!

    Alleen zwart beeld als ik ingelogd ben op live.
    En na installatie wil die vanaf de disc spelen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij mij draait mijn Xbox vaak volle toeren met Gears terwijl hij wel geïnstalleerd is, pas na een minuut of 5 wordt hij stil. Ook had ik net zwart scherm toen ik hem opstartte (Gears) en daardoor liep ook m'n guide vast. Verder de bekende verhalen hierboven.. (Live laad niet alles)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nice, codes verkocht. 8,50 voor Savage Grenadier Elite en 12eu voor Adam Fenix + Infected Omen Skins
    Ebay is echt overspoeld met die dingen xD
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer bevalt erg goed, tot nu toe niet het idee gehad dat er een wapen 'overheerst', dus het lijkt allemaal goed gebalanceerd. Moet alleen weer klein beetje wennen aan de Gnasher, onlangs nog veel Gears 2 gespeeld en dan werkt dat wapen heel anders.

    De verandering in de map 'Trenches' en 'Trashball' zijn echt geweldig, 'Trashball' is nu wel 1 van mijn favo maps daardoor denk ik. :)

    Enige waar ik mij wel aan erger is de map 'Sandbar'. Hammer Of Dawn, Snipers, One-Shot, lijkt van alle richtingen te komen. Misschien dat ik er gewoon aan moet wennen, heb er pas 2 of 3 keer op gespeeld. Wat vinden jullie van die map?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina