1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wil eerst nog steeds de SP uitspelen, voordat ik me in de MP ga gooien. Ben nu in act 4 en damn, wat is het weer bruut allemaal. Zeker weer beter dan z'n voorgangers m.b.t. de SP wat mij betreft. :D
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vanavond voor het eerst ff 2,5 uur gespeeld, gelijk co-op Hardcore met een maat begonnen en zijn nu in Act 2 beland. Nu al gruwelijk zieke shit, en de nieuwe enemies zijn erg sweet. *)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah is niet persoonlijk tegen jou, laat 't vooral staan. Maar 1 op de 4 posts bevat wel gevloek. Niet dat ik mij daar over op wind. Ik constateerde gewoon wat:b:

    Edit: oeh alweer donderdag, vrijdag / gears 3 dag komt zo dichtbij !!!!!!!!!!! :D
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb ontdekt die Retro Lancer blindfire gewoon werkt. Enige wat je moet doen is met de linker trigger steeds bijwerken
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 't moment dat je LT gebruikt hef je het blindfiren toch op?:confused:
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    linker stick bedoel ik
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze al langsgeweest? LOL!!!!

    [yt]gQNuIlnT8IE[/yt]
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    of deze

    [yt]FPkDIEy2iFc[/yt]
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, echt leuk wanneer de maker zulke geintjes erin stopt.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo uitgespeeld!! Hij was vetjes! Alleen helaas niet de hardcore achievo. Aangezien we pas in act 2 ofzo switchten. Moet je nu de hele game overnieuw doen? Of mag het gewoon de 1e 2 acts?

    Anders ga ik hem binnenkort wel 4 coöp. Insane doen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt ik vind die map ook verschrikkelijk :+ vooral in tdm
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Alleen de eerste 2 acts :)
     
  13. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond even Gears 3 gespeeld, eerst een potje Team Deathmatch met Bots op nomaal (moest weer ff aan de controls wennen ;) ) en daarna Horde gespeeld met 5 man op het Footballveld: GEWELDIG!!

    Kan iemand me vertellen waar ik de loadout (wapens, skins e.d.) kan veranderen zonder dat je gelijk de MP ingaat? Dus offline zeg maar ;)

    Ben nooit een die-hard fan geweest van de serie, maar deze game speelt wel erg lekker, ben benieuwd naar de Campaign :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Option, multyplayer option, kan ook ingame volgens mij en dan houd hij die ook voor altijd aan.


    Gister zat ik in een game, opeens kon ik als enige lopen en de rest liep tegen een muur aan.. beetje vervelend toen moest ik het spel afsluiten :+
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  15. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer speelt heerlijk weg alleen irriteer ik me mateloos en de grote hoeveelheid mensen die continu lopen te zagen :mad:
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Eerder met retro, als je die hebt en je schiet van dicht bij lig je binnen een halve seconde.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    "Sawed-Off is bullshit"
    "Lancer is te sterk"
    "Chainsawen is voor pussies"
    "OneShot is te sterk"

    En zo kan je nog wel even doorgaan. Zie je hoe gebalanceerd deze game is? :+
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond wat co-op gedaan, totdat wifi extander ineens geen internet meer doorgaf. Niet meer aan de praat gekregen. Vanmorgen nog steeds niet. Vanavond maar weer kutten.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die NU op dit moment ff wilt spelen? Ik speel TDM nu, in m'n eentje. Add me ff en join m'n party als je wilt.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het geklaag wel, alleen van wat ik gespeeld heb is het niet zo dat er 1 wapen echt overheerst. De ene match erger je je aan die gast met de Sawed-Off, de andere keer is het de One-Shot, etc.

    Beste oplossing is gewoon te stoppen na de match, in 'Quick Match' kan dat gewoon en dan kom je vaak weer een hele set nieuwe spelers tegen in de volgende match. Het is niet zo dat je elke match een team tegenkomt die enkel Sawed-Offs gebruikt, of tenminste dat ben ik nog niet tegengekomen. Als je gewoon zorgt dat je door blijft spelen als je eenmaal in een groep speelt waarbij je je prettig voelt, dan is het veel leuker. :)

    Ikzelf heb eigenlijk nog helemaal geen last gehad van de Sawed-Off. Teammates vaak wel, dus je levens raken soms wel snel op in TDM als dat het geval is. Maar goed, het blijft gewoon ontzettend leuk online imo. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina