1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    *doet Marcus stem opzetten* Nice! vanavond/vannacht eens even uitproberen.

    meatshield was me al wel gelukt inderdaad, dus dat komt goed.
    Overigens vind ik het in de campaign wel moeilijker dan voorheen om een kruipende vijand op tijd te bereiken hiervoor. Met 3 man CPU bij me is er altijd wel iemand die hem net afschiet voor ik erbij ben=(
    (zit in begin act 3, niks spoilen als ik met minder over ga blijven aub;))
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand vandaag ook lag ondervonden? Bijna elke match vandaag wel lag gehad. Ook online Halo: Reach gespeeld, daar geen lag gehad dus ligt niet aan mijn eigen internetconnectie denk ik.

    Uit de beta weet ik dat elke keer dat ik lag had, de dedicated servers er (tijdelijk) uit lagen, want dat vertelde de staff van EPIC dan op Twitter. Ik hoop dat er weer iets met die dedicated servers is waardoor ik lag heb, maar zag nog nergens een bevestiging.

    Dus, andere mensen die ook lag hebben gehad vandaag?
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die zin heeft om een paar potjes te spelen ? Add me maar ; Syn3rgi, heb headset.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had wel lag tijdens Horde. Maar toen de host wegging werd er een nieuwe host aangesteld. Toen was de lag ook weg.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Watdefak, nog steeds m'n Epic Edition niet binnen :mad: Een maat van me die 'm gewoon een dag later dan ik bij dezelfde winkel besteld had kreeg 'm vanochtend, en ik zit de hele dag al te wachten...
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, als ik het goed begrijp wijst dat er dan op dat de dedicated servers tijdelijk down zijn. Hopelijk zijn ze de servers aan het uitbreiden of iets. Want bij dedicated servers zou de host nooit lag kunnen veroorzaken toch?
     
  7. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben meer mensen het probleem met de code voor Adam fenix download?
    ik heb mijn spel van bol.com dinsdag ontvangen maar ik kon pas gisteren spelen dus ik probeer de code in te vullen maar het is een invalid code?
    WTF
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. De oplossing voor mij was om de code in te vullen via de PC (oftewel: www.xbox.com .)

    Waarschijnlijk een probleem met Xbox Live op console. Gold niet alleen voor de Adam Fenix code, maar voor alle codes. Via www.xbox.com werkte het allemaal wel gewoon. :)

    BTW, voor het geval je het niet al wist: de code met Adam Fenix op het papiertje is voor 48-uur Gold, de Adam Fenix code zit achter op de COG-tag gegraveerd.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  9. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bellen. :)
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde maakt geen gebruik van dedicated servers.
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Hebben meer mensen er last van dat Aaron Griffin niet unlocked? Heb de facebook code nu 2 keer ingevoerd en 2 keer gedownload, maar hij is nog steeds niet unlocked :mad:
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Zal vanavond nog een keer proberen.

    Kun je hem ook niet kiezen bij characters? Dat kan ik namelijk wel, heb hem ook via Facebook, maar hij staat niet bij unlocks in het unlock-menu, daarvoor moet je hem op de 'normale' manier unlocken.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn Domination achievement van gears of war 1 is ook nog glitched trouwens, leuk die unlocks van al die verschillende games enzo, maar dan moet het wel werken...
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat beeld echt spuuglelijk, mede door de slechte paintapps. Voor dat geld mag je toch wel meer verwachten imho... |:-
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wow, wat hebben ze met dat beeldje gedaan? Dat ziet er echt niet uit zoals in de filmpjes en plaatjes.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Act 1 zit erop. Vet :D
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die Adam fenix loopt in de multiplayer met zo'n bandana om toch? Die ziet er wel dope uit.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Nope, kale kop.
    Marcus loopt wel met een bandana om.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet hoe Marcus eruit ziet hoor... ;)

    Maar er is zo'n slanke gast met zo'n dunne band om z'n hoofd. Zal dan wel prescott zijn. Alleen lijkt het plaatje niet echt op z'n ingame karakter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina