1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Wingman is op zich wel leuk maar dat is eigenlijk ook weer een beetje ''teamwork'', ik ben meer een fan van free for all, dus dat er totaal geen teams zijn.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Laatste post van de pagina :mad:

    Maar GoW is een teambased shooter, ga dan lekker CoD spelen ofzo :+
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lolwut? COD?, weet je wel dat er een enorme verschil is tussen Gears of War en COD? :+, een free for all game mode zou heus wel kunnen uitwerken in Gears of War 3, ik ben trouwens meer een Unreal Tournament speler dan een COD speler, ik vind COD echt helemaal niks aan.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.036
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nou, met random mensen is er echt geen teamwork te zien hoor. Iedereen rent maar wat rond. Thank god zit iedereen tegenwoordig wel in een party, hoor je die schijt kinderen niet meer door je TV. :+
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb stukje gespeeld in campaign en vond dat erg tof. Toen werd ik in de multiplayer gezogen en ik moet zeggen dat is erg verslavend. Al 2x deze week dat ik tegen vriendin zei ik kom ook zo naar bed en dan pas om 2 uur xbox uitzette. Sta altijd om 6 uur op om naar het werk te gaan, dus dat houdt in dat ik me goed vermaak.

    Vind dit inderdaad de meest gebalanceerde GOW tot nu toe, al is het alleen maar dat Host voordeel weg is. Ik speel altijd random ranked matches en in Gow 1/2 kwam ik dan vaak tegen 3 a 4 spelers met team tags die dan ook nog host voordeel hadden en dat er in jouw team dan mensen afk gaan/ quitten, man dat was dan echt niet te doen. In GOW 3 is dat echt beter geregeld met dedicated servers. Ik speel zelf altijd met Gnarsher en Lancer, alhoewel ik meestal mensen zie met sawed off. Af en toe heb je wel mensen die gaan zitten campen maar ach dit blijft dan ook een tactisch spelletje.

    Ik ben lvl 20 trouwens, maar heb nog steeds geen medal volgens mij, wel 2 x na een match stond er in beeld dat ik een medal had, maar in het laadscherm bij de teams zie ik medals bij andere mensen staan, maar niets bij mezelf, snap dat niet echt :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vanavond heb ik een lanparty bij een maat. Met 4 man lekker de hele avond en nacht knallen met Gears :). Lang geleden dat dat is gebeurd. Maar eindelijk een goede reden om dat weer eens te doen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond laat met iemand eerste act op insane gedaan. Was nog best goed te doen. Een stuk was verneukt. Als je de kabelbaan af komt (1-5 dacht ik), gaat 1 van de 2 sowieso dood en zodra die spawnt is ie weer gelijk dood door een vlammenzee. Andere heeft geluk als ie in cover komt en is maar klein stukje waar je enigszins veilig zit. Na flink wat pogingen zijn we daar doorheen gekomen. Binnenkort weer verder, gaan nog wel flink wat pittige stukken komen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hmm die man hier kon alleen die foam finger en bandana vinden. moest zo terug bellen, hoop op die season pass
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zo he, inderdaad zeg!

    Mag toch hopen dat zij dat zelf ook zien.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelfs de volgorde van het behalen klopt niet.
     
  12. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel zijn gamerscore hebben gemod :emo:

    Edit: Het lijkt me trouwens vrij onmogelijk om alle onyx medals en level 100 te hebben gehaald in zo'n korte tijd. Das gewoon niet te doen.

    Edit2: Even een mailtje gestuurd naar MS of ze kunnen kijken of hij heeft gemod.
    Het is namelijk niet zo eerlijk voor de rest als hij dat zou hebben gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die gast heeft lopen kloten, dat kan anders niet. =(

    Maar goed, Gears 3 is (om het maar even makkelijk te zeggen) EPIC! _O_ Ik heb echt genoten van de Campaign en de MP is ook echt zoals het hoort. Eindelijk is het goedgekomen na de grootste fail Gears 2. :+ Met deze Gears kun je tenminste lekker knallen en de Beta was opzich al goed, maar alles is netjes gepolijst. :) Er zijn nog wel wat kleine typische Gears bugs/glitches, maar goed daar kan ik mee leven. Ik moet trouwens wel heel erg wennen aan de Ghost Cam. Die gaat echt te zwaar vind ik. |:-

    En gelukkig zat er bij de Epic Edition een mooie Weapon Skin set, want de rest is niet zo heel geweldig en belachelijk duur (het staat trouwens allemaal al op disc :'-(). Ja, ok... ik heb Thunderstorm en Team Pulse gekocht. Maar dat was voor dat ik de Epic Edition kreeg. :p

    [​IMG]
    Het viel me trouwens vannacht pas op dat die licht geeft in het donker! :cool:
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je epic daarvan op de hoogte stelt, dan wordt z'n profiel gebanned voor gears 3.
     
  15. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Mailtje gehad van MS dat ze er naar zouden kijken. :)
    Nou ben ik best wel benieuwd of hij dan ook binnenkort is gebanned :+
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 3 LE binnen :). Hij was eigenlijk uitverkocht, hij was nergens in de schappen maar ik vroeg toch nog naar de LE. " ja we hebben er nog wel één maar die is gereserveerd, maar diegene heeft 'm niet opgehaald (blblbaa) zo terug"

    Even later, "nou je boft je mag 'm kopen", nice :D

    Vanavond eens kijken of de campaign zo vet is als die van 1 & 2 :)
     
  17. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al avond :9
    En ik doe zo wel mee, dan kan ik op insane spelen.
     
  18. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb hem vandaag ook gekocht en tot mijn verbazing zit er ook een 3D functie in. ik ga deze vanavond laat mooi spelen met mijn bril op:9, want ik ben wel benieuwd hoe dat bij gears eruit ziet.
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    ik wens iedereen veel plezier met de lambent zerker op insane ;)
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk dat ie aan de split-screen gaat. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina