1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Gnasher battles maken de multiplayer van Gears juist zo leuk en uniek. Als iedereen een Sawed-Off gebruikt, krijg je of dat iedereen als een gek op elkaar afrent en allebei doodgaat of dat het constant long-range battles gaan worden, en dat heb je al in genoeg andere spellen...

    Je moet anders spelen ja, wil je zulke gasten verslaan, maar die verandering van speelstijl maakt de hele ervaring anders (en naar mijn mening een stuk slechter & saaier)

    Bovendien is het gewoon een feit dat dat wapen voor beginners bedoeld is. Een goed initiatief zodat ook zij een kans maken.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik alleen wel erg balen vind, is dat als je alleen TMd gaat doen. Je echt weinig van teamplay merkt. Je ziet alleen gasten die dom alleen gaan. En zo dus je achter elkaar afgemaakt wordt. Mensen zien niet in dat dit geen cod is...
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heel irritant ja. Heb ik echt 13-2 ofzo "respawns depleted". Is er een idioot die dom zit te Rambo'en
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon lekker warzone/execution spelen.
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook regelmatig eens dat je ineens gewoon connection verliest en ineens tegen bot speelt. Irritant want dan moet je tegen bot spelen om geen penalties te krijgen...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, klopt. Het is drama, die gasten gaan er allemaal geliijk vandoor, niemand speelt met een headset. Je kunt dit spel niet spelen zonder headset, je moet een team zijn.

    Als ik in een gaar team speel dan heb ik echt maar 3 of 4 kills, maar als ik speel met een team dat samenspeelt dan loopt dat toch wel op tot 10 of meer. In een team dat niet samenspeelt is het gewoon niet te doen, je wordt niet gedekt, de tegenstander komt overal vandaan.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Eerlijk gezegd is dat met meer games waar TDM inzit zo. De laatste game waar ik me echt goede teamwork in TDM kon herinneren was in halo 3.

    Dat niemand meer communiceert heeft meer te maken met het XBL party systeem. Het idee om in ranked matches XBL parties te blokkeren is nog niet zo heel gek idee.
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van de servers? Ik ben natuurlijk nog geen enkel spel tegengekomen met perfecte verbindingen, maar ik merk dat er bepaalde games zijn bij Gears waar ik echt op en neer stuiter zonder dat ik de A-knop indruk :p. Hatelijke lag. Lijkt wel alsof ik door de map zweef en dat de tegenstander 5 meter naast mij schiet en mij dan alsnog raakt... Hopelijk kunnen ze dit oplossen.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr is al een season pass beschikbaar, wanneer komt die dlc uit???
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    November, en daar zullen Bernie en onyx guard inzitten.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen last van gehad, en ik heb een hoop matches gespeeld.
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit en daar heb ik nu al die punten voor gekocht 8)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bernie!\o/

    Maar ik ben net langs GM gegaan, ze hebben die season pass nog niet binnen voor ons
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em al gedownload met wel één gratis weapon skin.

    Dus die heb ik alvast in de pocket ha ha
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb sinds gisteren ook maar Gears of War 3 gekocht.

    Bevalt me tot nu toe prima. Game ziet er ook echt oogstrelend mooi uit. Had ik niet verwacht. Ik word die Lambent wel snel zat trouwens ... vind het vechten tegen de normale Locust ook gewoon veel leuker :)

    Al-met-al, prima game! Vanavond de Horde 2.0 modus is proberen. Hou daar wel van.
     
  16. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik had season pass ook direct gedownload. Gears 3 maakt voor mij echt goed voor wat ze verprutst hadde bij Gears 2.

    Ik speel trouwens meeste KOTH, dit dwingt mensen om voor objectives te gaan, dus geen last van spawn campers + als je dood gaat respawn je binnen 10 sconden weer.

    Ik snap alleen al dat gezeik over de sawed off niet zo, vind het juist leuk dat je nu keus hebt uit verschillende wapens. Ik speel zelf altijd met de gnarsher en lancer, en zo veel mogelijk weapon pickups. Meestal heb ik niet zo veel problemen maar ik blijf ook meestal dicht bij teamgenoten, wat hier al vaker is gezegd, ga niet rambo lopen doen, maar blijf als team bij elkaar. Als iemand je rushed en je schiet met 2/3 man op hem dan komt ie maar 2 passen dichterbij en dan is hij al down.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zou je denken he
     
  18. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook al ondervonden. :+

    Sommige blijven gewoon voor de kills gaan.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst was ik ranked met tobias en nog wat andere en die namen de ring niet in maar gingen erom heen lopen campen met sawed off :emo:
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dat las ik ook bij andere. kan je ze dan niet gewoon lanceren van afstand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina