1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gigity Gigity :cool:
     
  2. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  3. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    MVP jonguh! \o/

    [​IMG]

    Dat heb ik niet zo vaak, dus ik ben trots :emo:
     
  4. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik hebben :9
    Voor het foute feest volgend jaar \o/
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gewoon iemand als meatshield pakken
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb echt tergend vaak net een paar punten eronder. :lol:
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nice, die had ik laatst ook voor het eerst :cool: In een normale match dan, door kills boosten voor excecuties in private matches heb ik die ribbon ondertussen 20x ofzo :emo:
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Waarom boosten, dat vind ik echt triest. Probeer gewoon op een eerlijke manier dingen te halen.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je niet mijn andere posts gelezen. Wat ik nu mis zijn de Gnasher-battles. Die bestaan nu nog maar nauwelijks door de Sawed-Off. Gnasher-battles is juist een element wat ik zo leuk vind in Gears Multiplayer.

    Natuurlijk kun je het jezelf makkelijk maken, maar het is leuker als de multiplayer skill vereist ipv random op RT drukken. Met de Gnasher spelen is dan sowieso ook leuker voor mij en bovendien stimuleer je alleen maar andere spelers een Sawed-Off te gebruiken als je er zelf een gebruikt.

    Die 2 maps erger ik mij ook het meeste aan. Hopelijk kunnen ze net zulke aanpassingen maken zoals ze bij Trashball en Trenches hebben gedaan, want in de beta vond ik die maps echt waardeloos en nu vind ik ze geweldig. :)

    De range van Sawed-Off mag inderdaad ook ingeperkt worden, maar vind het wel nog steeds beter dan in de beta. Ik heb liever dat ik in 1 keer doodga door zo'n ding en daarna wraak kan nemen, dan dat ze mij lekker kunnen executeren omdat ze me down maakten van een gestoorde afstand. :9

    Als het je om de executies gaat kun je ook gewoon Arcade en Horde spelen, hoef je niet per se Versus voor te spelen. Alleen als je voor de weapon-medals gaat moet je Versus spelen. En sowieso, beetje kills lopen boosten... tsja... Jouw keuze, als je zo je executies wilt unlocken...
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben blij dat die gnasher beatles eruit zijn. Die bestonden alleen vanwege de lag. Nu die weg is, raak je daadwerkelijk je tegenstander als je goed mikt. Niet meer van die rondom gnasher batles zoals deel 1 waarbij het vaak om geluk draaide.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het is in principe een eerlijke manier omdat het gewoon tegen bots is hoor :+
    Ik speel ook soms private, lekker simpel en overal kan je het wapen zetten waarmee je graag wilt spelen (sniper/torque lobby \o/)

    Hmm ben ik het niet mee eens. Deel 1 had ik juist weinig last van lag en dat spel speelde gewoon heerlijk _O_ Mensen zeggen dat het daar vooral gnasher en sniper was, maar boomshot/torquebow en hammer of dawn waren ook gewoon super hoor. + de maps uit deel 1 zijn nog steeds een dikke pluim waard, zo vind ik Gridlock nog steeds de fijnste map van de 10 maps.

    Ook wel een grappig feitje: mensen die de sawed-off een goeie toevoeging vinden, zijn vaak de mensen die niet tegen de gnasher konden :+ ook op het epic forum namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Die Gnasher battles hebben niets met lag te maken, maar gewoon met 2 spelers (evt. meer) in 2 verschillende teams die een Gnasher hebben en dan tegen elkaar strijden? Juist omdat de lag nu weg is zijn die gevechten eerlijk geworden en draait het meer om skill.
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gnasher batles in deel 1 werden beslist op basis van luck.. wat een onzin, dan was ik wel erg lucky toen.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil net zeggen, ik deed er niet voor niets maanden over om echt goed te worden met de shotgun.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag viel het eigenlijk wel mee qua Sawed-Off gebruikers bij mij. Tot op een gegeven moment.

    Ik heb wel het idee dat het aantal kill-steals de laatste paar dagen heel erg is toegenomen. In het begin had ik er nauwelijks last van maar nu jatten heel veel gasten gewoon mijn kill. Ik snap dat het soms noodzakelijk is zodat zo'n speler echt voorgoed dood is, maar heel vaak kan ik 'm makkelijk hebben en is er geen vijand in de buurt. Wil ik curb-stompen, schiet een teammate met z'n Lancertje 'm gauw neer. :{
     
  16. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die sawed-off gasten zijn best irritant, ik schiet meestal met me lancer of me gnasher op ze en dan komen ze er soms nog doorheen en oneshotten ze me uit het niets.

    Wat ook irritant is als je een enemy hebt gedowned en deze downed jou ook op hetzelfde moment en dan gaan je teammates meestal eerst je downed enemy killen en dan jou pas reviven.
    Meestal revive ik zelf altijd mijn teamgenoot en dan laat ik het hem afmaken.

    Maar ja het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie de kill krijgt, als we maar winnen als een team.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf hoezo maak je van reviven 'rezzen' ?
     
  18. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry teveel MMO's gespeeld :p

    Edit: Speciaal voor jou aangepast :p
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    fixed.

    Ik heb geen problemen met de standaard wapens hoor, iedereen kan kiezen uit dezelfde wapens; het is voor iedereen gelijke kansen. Mensen moeten gewoon niet zo huilen als ze een keer dood gaan. Als je echt zo goed bent, dan was je nu wel pro gamer en leefde je van professioneel gamer tournaments spelen. De rest van ons mindere goden gaat echt wel een keer dood. Soms door dbs, soms door lancer, soms door gnarsher etcetera..

    Heb meer problemen met situaties waarbij mensen een oneerlijk voordeel krijgen (zoals host voordeel, of betere spawns tov power wapens)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, ach... als iemand dichtbij je komt krijg je een Sawed-off in je face en anders wordt je wel gek van Lancer kutjes. :+ Soms is het wel een goed idee om even te stoppen met MP, pfff... |:-

    Trouwens, ben ik de enige die af en toe denkt: "Dedicated Servers my ass!!!"? Ik krijg soms flashbacks naar Gears 2. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina