1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand jankt. We vinden jullie alleen zielig*)


    Precies, dan is het niet erg. Maar tis echt te zielig om iedere down maar te pakken want je kent ze toch niet. Het boeit me verder ook niet, heb toch vaak meeste punten, maar cmon die mensen zijn te zielig
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga alleen jatten als ze van mij jatten. Speel ik met mensen die niks zeggen en geen teamwork leveren, snaai ik standaard.

    Van sommige vrienden jat ik wel. Sommige niet. Ze noemen me niet voor niets de snaaier.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hehe "snaaien"
     
  4. N1c0

    N1c0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog even terugkomend op dat vergelijkingsfilmpje met de sawed-off en gnasher.

    Mensen die zeggen dat er niet zo over gezeurd moet worden snappen het volgens mij niet helemaal:

    1. Epic spreekt zichzelf tegen. Ze zetten dingen in de beschrijving van het wapen die totaal niet kloppen (zero effectiveness outside melee range terwijl het filmpje het tegendeel bewijst)
    2. Je word beloond voor het ruimschoots mis schieten van je tegenstander...

    Waar gaat het over zeg?

    Ikzelf speel meestal Ranked Execution, daar kom je 'm niet zo vaak tegen.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja vandaag ook echt een belachelijke death, was nog niet geraakt en echt van 5 meter afstand gekilld erdoor :emo:
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Daarom schiet ik dus alleen maar headshots, krijg je geen gezeik met kills jatten.
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is ook zeer makkelijk:+
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ben het wel een beetje met je eens dat zomaar iedereens downs killen omdat je ze toch niet kent niet echt netjes is. Het is een soort ongeschreven Gears regel dat je iemand anders zn down laat liggen tenzij hij niet meer in staat is de kill te maken. Net zoals een melee met een Gnasher een uitdaging is tot een shotgun duel.

    Maar ik zei ook al dat ik zulke regels achterlijk vind. Niemand wordt hierdoor benadeeld want je team krijgt alsnog de kill. Alleen als je K/D obsessed bent heb je er een nadeel bij, maar dan kun je net zo goed zelf alles gaan jatten wat er te jatten valt :+.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha wat een drama over die kills. Wat boeit die K/D ratio uberhaupt? Als je echt competetief wil spelen wacht je gewoon op een MLG playlist zonder die DBS en de retrolancer. Anders niet zijken, vanaf deeltje 1 zaten de wankers al alleen maar te ranken. Dus Publics>Ranked.

    (ik heb m zelf nog niet gespeeld, dus ik zou niet weten of het echt zo erg is, maar morgen zal ik mijn gal wel even spuwen of de loftrompet afgeven)
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Game nu opzich aardig wat gespeeld. Grafisch aan pareltje. Op Uncharted 2 na toch wel de mooiste console game.

    Singleplayer:
    - Beste 'game' uit de reeks. Super toffe firefights, nieuwe enemies (en erg veel).
    - Geen saai gekut met autorijden o.i.d.
    - (Helaas) minder 'toffe epische momenten' zoals Gears 2.
    - Nieuwe karakters voelen een beetje geforceerd en voegen niet zo veel toe.
    - Teleurstellend einde, maar misschien geeft het ruimte voor een nieuwe sequel.

    Multiplayer
    - Nieuwe wapens zijn leuk om te gebruiken.
    - Map design is +++ naar mijn mening.
    - Netcode is AWESOME (jaja, dedicated servers)
    - Balance is goed naar mijn mening.
    - Toffe (nieuwe) multiplayer skins! Alleen ik wil mijn Skorge! :mad:

    OJA, iets wat ik me afvraag, ze meeste filmpjes zijn realtime (en zien er mooi uit). Helaas zijn er ook een paar filmpjes gepre-rendered met een zieke compressie. Dit ziet er ongeloofelijk lelijk uit, wat is de reden van developers om dit te doen?
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doen ze dat heel simpel om ruimte te besparen. Hopelijk heeft de Next-Gen Xbox gewoon Blu-ray, zodat we dat probleem niet hebben.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke lame, ik zit in een team met 3 bots en het andere team ook! Hun krijgen eerst normale mensen en ik moet 85% van het potje nog met 3 bots, later 4 bots spelen.

    Op het laatst krijg ik eindelijk spelers er bij.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel erg benieuwd naar wat er allemaal in het eerste DLC pack zal verschijnen. In ieder geval dus de MP characters Bernie en de Onyx Guard, en nog meer + waarschijnlijk dan de 3 maps Azura, Rustlung en Blood Drive.

    Voor 800 Microsoft points vind ik dat eigenlijk wel een beetje karig, hopelijk is er meer en zijn de maps goed.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruimte bespaart het niet zo. Ik denk eerder dat ze het doen om tegelijkertijd iets te laden, of omdat de xbox het niet vloeiend af kan spelen.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is áltijd zo. Dit spel heeft totaal geen goede team balancing. =(
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    "you steal my kill". Ik probeer nooit kills te stelen en het maakt mij niet uit of ik met vrienden of onbekende speel. Ik doe het voor mezelf gewoon niet. Toch een enkele keer, vooral als 't druk is, dan schiet ik/ spray ik wel eens en dan kan ik wel eens een kill van iemand anders "stelen". Kan gebeuren, en zo zie ik dat omgekeerd ook.

    Laatste paar potjes kon ik mij vooral ergeren aan mensen die bij horde liepen te schreeuwen van "ah heb je weer mijn kill genakt". Ja tijdens horde, dan kijk ik van :emo:. 1 hierover huilen bij horde, 2 quasi populair "nakken" ivp jatten gebruiken.

    Edit: hmm ik denk aan mensen die straat taal gebruiken en ik denk eraan dat ik morgen weer een nieuwe Holland in da Hood kan kijken _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij is daar je antwoord ;)

    Vond dat sutorijden alleen wel beter dan die gare onderzeeboot 8)
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want als je echt zo K/D obsessed zou zijn zou je juist alles stelen wat je kunt zien, dan zou je echt niet de downs van een ander laten liggen.

    De onderzeeër vond ik juist een van de hoogtepunten in de campaign. Niet zozeer de gameplay-mechanics maar onderwater was gewoon prachtig.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, misschien niet letterlijk inderdaad, maar je ziet gewoon aan een dergelijke post dat zo iemand erg kan gaan zeuren als hij door anderen (team mates notabene) opeens niet meer de meeste punten heeft. Tenminste, zo komt het over in die post.

    Zag er leuk uit, vond het geen moer aan :cool:
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je de plank dan toch misslaat, lees ook even al zijn voorgaande posts m.b.t. deze discussie. ;)

    Heeft niets te maken met 'ik wil de meeste punten hebben', maar gewoon met beschaafd met je medespelers omgaan, of je ze nou kent of niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina