1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    /jaoers

en toch moet je een foto posten :mad:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je een foto posten? mag ook via pm:) Anders pas verder posten op 17 november of op de dag dat hij in de winkel ligt

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo!! Wat heb jij een grote pc monitor...Doet me denken een een samsung die ik ook heb ^^ :D :p Damn zeg dat ziet er strak uit!! @Trams? En hoezo stelt hij jouw teleur??? Anyway dat wil ik niet eens weten!! Als ik het goed heb gehoort kun je over de single als je het in insane doet 30 uur over doen!! :D :p En fardo waar blijft mijn kopie van gears of war? :p

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Die Boneatom heeft ook al Fear :mad: *sniff*

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wacht er ook al op af.. hij wou er waarschijnlijk maar een voor zich zelf mee nemen hé :'-(

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  6. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    edit: Hm laat maar al opgelost

7. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kan ook echt niet wachten... Ik speel nu veel Pro Evo6 maar dat valt me ergens toch een beetje tegen, het kan me niet echt lang boeien... Dus laat maar komen dat Gears of War... Ik weet toch wel dat ik dit spel een paar dagen voor de release ga scoren, desnoods bedreig ik winkelpersoneel met een Chainsaw..

*laat zich wat meeslepen*

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Juist... Ik zal de game ook voor 17 nov krijgen, Ga overal proberen, zeuren, bitsen, verhalen verzinnen... Haha!

btw, Fardo, Kom eens met een kleine toelichting?

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiterlijk vrijdag de 17e in huis, daar laat ik het even bij....!

Maar je weet hoe dat gaat....

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als het goed is heb ik hem woensdag, ik ken toevallig mat mensen bij de e-plaza ;)

11. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ik hem vrijdag op de deurmat heb liggen ben ik blij. Heb die gt review toch maar gekeken, kon me niet meer inhouden O-) .

12. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Op tweakers.net mag vrij makkelijk over de illegale versies worden gepraat terwijl ik hier gewoon een gloedhekel aan heb, aan deze mensen die de gamesindustrie naar de kloten hebben. Ik poste dus ook op GOT mijn mening over deze mensen maar dit werd vrij snel door de admins verwijderd... Blijkbaar genieten ook zij zelf van een non-legale GOW....
    Dus iedereen die m heeft ga maar lekker op andere fora zitten te patsen terwijl we hier op xboxworld.nl lekker sparen en eerlijke games kopen, en dan wil ik mijn ervaringen over GOW graag met iedereen delen.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal met je eens :cool:

Even voor de duidelijkheid, Fardo vraagt dit o.a. om te voorkomen dat mensen bepaalde dingen per ongeluk of met opzet verklappen. Niet om iemand te dwarsbomen. :)

14. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier is zogenaamd tegen illegale kopieen, maar er is niemand die wacht tot de echte release datum want iedereen heeft het spel zogenaamd voor de 17 via via...goh....

bla bla en nog eens bla.

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Zogenaamd tegen illegale games? Ik heb 600+ games om het tegendeel te bewijzen

Er zijn genoeg eerlijke gamers die wel respect hebben voor de ontwikkelaars, ik ben er zelf een en wacht netjes totdat ie in de winkel ligt. Ik hoop wel dat ze hem woensdag al hebben want dat heb je soms in winkels dat ze de spullen eerder hebben.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik heb gehoord dat GoW regio vrij is??

Sorry als dit ergens staat maar ik heb geen zin om alles door te spitten :)

iig, ik zit nu in Amerika en ga vrijdag weer naar huis maar als ie regio vrij is dan kan ik hem alvast meenemen naar NL(goedkoper ook nog :))

Wil het wel zeker weten want anders zit ik straks met een spel dat niet gelezen kan worden 8)

17. basovich

basovich Guest

kijk ff of hij PAL is of vraag aan de mensen daar of hij regiovrij is, maar volgens iemand uit mijn friendlist was de versie uit de USA ook speelbaar op PAL 360's.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De gears of war versie is regio vrij ... dus je kan hem met een gerust hard uit amerika laten overkomen

19. shonosuke

shonosuke Guest

Of gewoon bij fardo inbreken :+ *doet bivakmuts op*

Als je de game uit amerika/play-asia haalt dan moet je minstens een week wachten tenzei je die dure verzendskosten neemt en dan heb je em vrijdag nog
    en meestal moet je nog extra betalen ook
    Ookal is die aziatische versie goedkoper dan de pal versie
    Ze weten toch nog niet of de Asian version region free is?

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, heb een paar vraagjes voor je over het spel Gears Of War.
    Je moet er elkekeer 1 kiezen.

Goed/Slecht
    Mooi/Lelijk
    Bloed/Bloemetjes
    Verveelt/Boeiend
    Je kop ontploft/Je ballen vallen er af
    Slordig/Opgeruimt
    Online/Offline
    CO-OP/Singleplayer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina