1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    maar er staat wanneer ie is verzonden NAAR mij terug, met de intransit scan en vervolgens terurned to shipper. dit zou dan moeten vallen onder het Duitsland-----> mij stukje, wat het niet doet.
    maar dan nog duurt het verdomde lang, dat ding hadden ze binnen twee dagen bij het repair centre en dat ding is vervolgens 2 dagen later weer terug verzonden, en over dat terug verzenden doen ze dan een week. dat slaat dan toch ook nergens op.

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met een amerikaanse account ook dat gameplay filmpje gedownload en het ziet er echt heel goed uit op mijn crappy SDTV _O_

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Mooie review:thumbs: Jammer genoeg moet ik nog even wachtten tot sinterklaas. Maar dat heb ik er graag voor over.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Leuke review :) .. ik ga van de week in de pen duiken

5. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Heb ook dat gameplay filmpje gedownload en het ziet er echt verbluffend uit op mijn HD LCD TV Scherm, Ik kan niet meer wachten tot ik deze game heb.
    Owja en MrX mooie review heb je geschreven!:thumbs:

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Verrek ik heb geen zin om een amerikaans account temaken!! Maar geldt dat plaatje dan ook voor mijn account ^^ die ik nu heb :p Misschien domme vraag :eek: maar ik download alles maar met 1 account ^^

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gedaan is zeker cool alleen die theme vind ik niet zo mooi... veelste saai, ik heb betere op internet gezien.

Heb ook die emergence day film gezien van Cliffy B. Niks speciaals hij legde uit over hoe belangrijk dat knopje A was en over die multiplayer levels. Niks wat wij nog niet wisten dus maar gelukkig want dan zit er ook geen spoilers in voor me :D.

8. bubu

bubu Guest

jammer dat je geen capture de flag hebt in de multiplayer ik hoop echt dat dat nog ooit in een update komt ! lijkt me zoo stijl met gow !!

9. Bunck

Bunck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd mooie review, kijk ook uit naar die van jou Fardo. Zet deze ff in me sig samen met die van XGN :thumbs:

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Komt die Gamer Picter en Thema ook nog Hier uit. in us is dat ding al uit voor 1 dag dus komt die ook in NL.. op de 17e ofzo

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.wikixbox360.com/page/Gear's+Of+War+Voice+Recognition

Cool dit betekent dus dat tijdens het praten de lippen van je karakter ook zal meebewegen in de game erg realistisch dus :D .

12. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    foutje -_-'

13. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt te fucking vet he

14. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    het was bij farcry op de xbox ook alleen het zag er niet echt overtuigend uit maar wel geinig :+

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je er veel lol mee kan maken!

16. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke review MrX, dammnn hij komt bijna :D

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat ik hem op donderdag heb :)

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoe lang doe je ongeveer over dit spel? want als het een lang spel is koop ik hem wel meteen, maar als ik hem zo uit heb dan wacht ik wel een tijdje en koop ik eerst rainbowsix. want voor de online mode koop ik hem niet.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dit spel is juist gemaakt voor online maarja : SP stond in MrX zijn review zal je wel 70 uur zoet mee zijn en dan ook nog CO-OP

20. shonosuke

shonosuke Guest

Ik heb echt zin in co-op\o/
    als iemand ooit zin heeft in co-op als het spel is voeg me maar toe:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina