1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komen volgende week samen uit voor €10 in de budget bak met de rest van de bagger games :lol:

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb GoW vanmiddag omgeruild voor Vegas, en begin dr nu toch wel spijt van te krijgen:mad:

3. Dioxic

Dioxic Guest

Wablief?

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb er een aantal filmpjes van gezien, maar ik ben echt niet onder de indruk. Alles oogt zo grouw en ééntonig, waarom die hype?

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Check het forum, lees recensies. Dan zul je zien waarom er een hype rondom deze game is ontstaan en hoe het de verwachtingen overtrof.

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb al reviews en video-reviews gezien, niet onder de indruk hoor. Is er een demo op Live?

7. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij valt het dus wel op omdat het echt vrij vaak gebeurd. En het hinderd de gameplay voor de rest niet maar raar is het wel. En ik ben ook niet zo iemand die alleen loopt te slaan, maar meubels moeten er toch altijd weer aan geloven. En het geld ook voor de chainsaw, zodra ik een Locust/meubelstuk zaag kan het ook gebeuren.

@ Martijn
    Njet.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In dat geval.. heb ik het probleem niet ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja of juist niet...

10. Mithrandir

Mithrandir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Question Co-op splitscreen Gears of War

Question Co-op splitscreen Gears of War
    Hallo mensen,
    Onlangs heb ik besloten om samen met een vriend het spel Gears of War te kopen. Aangezien ik geen xbox 360 heb en toch wilde profiteren van deze monstergame, had ik voorgesteld om samen met hem dat spel door middel van splitscreen te spelen. Het enige wat ik dan moest aanschaffen, was een xbox 360 controller. Nou, geen enkel probleem. Maar ik vroeg me eigenlijk wat af. Met splitscreen wordt het beeld in 2en gesplits. Dit kan verticaal, maar ook horizontaal. Nou vroeg ik mij af of ( aangezien ik begrepen had dat er bij veel spellen alleen horizontaal gesplitst kan worden ) GoW het mogelijk maakt om het beeld verticaal te splitsen. Want dat lijkt mij handiger, bovendien heb ik een breedbeeld thuis, ( 32 inch ), dus dan krijg je gewoon 2 x een 4 : 3 formaat, en dat llijkt mij minder afleidend, dan 2x een (klein) 16 : 9 formaat.

Alvast much thx! :thumbs: :)
    Mithrandir

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    kan niet :)

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    gister uitgespeeld op hardcore en ga nu aan insane beginnen:)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op insane act 3 ;) Vind ik wel een kut act!

14. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond vooral het einde kut, met al die 'kruisbogen'. Had ik hem weer bijna uit gespeelt, word ik weer net doodgeschoten door zo'n 'kruisboog'.

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    vind die wapens zelf ook irritant.
    zit nu in act 3. gister gekocht.
    leuk, maar mssn toch niet helemaal mijn shooter game.

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook Gears of War. Ik heb de hype totaal niet gevolgd en heb ook bijna geen filmpjes of screens van het spel gezien. Hier heb ik bewust voor gekozen omdat ik het maar over me heen zou laten komen als ik het spel pas echt had. Ik moet zeggen, ik vind het echt GRUWELIJK vet! Echt onverwacht een mega vette game.

17. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikheb vandaag voor het eerst co op gedaan, en dat was echt vet! (online), had niet echt lag, en was een stuk leuker dan in je eentje :)

18. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb tot nu toe (ben op de helft van Act3 denk ik) alles via COOP gedaan met Gompy, is echt gewoon geweldig leuk zo

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
  20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan de andere kant vind ik act 3 ook erg stoer met die reuze spin :D Die wel verrek makkelijk was trouwens :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina