1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op is leuk. Is gewoon zo leuk samen te spelen!

Maar vindt insane best wel makkelijk... oke je doet wat langer over sommige gevechten. Maar alles is toch wel vrij easy...
    Veteranen niveau bij CoD, is pas gaar, daar ben ik met sommige stukken echt heel lang bezig.

Maar ik vind GoW echt helemaal geweldig. Online is ie ook zo super.
    Gaat ook steeds beter. *)

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    CoD op Veteran is lopen naar een bepaalde plek om je mannen naar voren te laten ga het heeft niks met schieten te maken. Veders is Insane best wel makkelijk Moeilijkste stuk opspliting Act 4 Chapter 1 Die is met pas na een half uur gelukt

3. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jou beleving. :)
    Ik vind CoD 2 veteranen niveau in elk geval moeilijker dan GoW insane.
    Zeker bij CoD 2 wachten je mannetjes vaak tot jij iets hebt gedaan, en gaan ze daarna pas verder.
    En aan veteranen CoD 3 ben ik nog niet begonnen! :)

4. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit co-op in het spel omdat de AI van Dom waardeloos is? De logica ontgaat me even.

5. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De AI van al je mannetjes is waardeloos. Ze rennen overal zomaar ineens midden in de gevechten. Ik laat ze altijd lekker liggen moeten ze maar niet zo dom zijn! ;)

Co-op is gewoon een vette toevoeging, die logica snap ik ook niet helemaal!

6. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja als je soms ziet waar ze liggen.. Volgens mij hebben ze te vaak naar Rambo gekeken ofzo

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dan echt hetzelfde. Ben ik bezig met RAAM op Hardcore, rent Dom ineens op 'em af, probeert ie hem te nade taggen, of te Chainsawyen. Gaat ie uiteraard dood, dan res ik hem ook niet hoor. Moet je maar niet zo dom zijn.

8. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heet ie denk ik ook zo!

Laat em eigenlijk overal liggen, of hij moet echt in de buurt zijn. Anders ga je zelf kapot!

9. Shizzel

Shizzel Guest

Dom heet inderdaad niet zonder een reden Dom.
    Ben ik nou zo slecht, of is die Clusterluck achievement echt zo k*t?

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs kut. Maar eerder in dit topic is een filmpje gepost van Youtube. Als je die nou es effe bekijkt.. Het duurde twee dozijn keer proberen voor het me lukte, maar ik heb hem.

Edit Sorry. De topic waarnaar ik refereerde was de Achievements topic. Zie hier het filmpje.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha Ik wist niet wat ik meemaakte net. Bij die gas station waar je met die Theron Guards te maken krijgt was Dom me toch een partij op dreef :+ Hij maaide de ene na de andere guard neer. Eentje voor hem, BOOM, dood, omdraaien, chainsaw aan, en volgende dood.. Achter elkaar door..:+ Die trut is niet 1 keer gaan liggen.

Dominicje heeft vannacht een training gevolgd ofzo 8)

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Hij had zin. :D Misschien heeft ie Red Bull gedronken?

13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je Raam verslaan? Ik heb gelezen dat er in sde vorige kamer een boog ligt. Bij mij liggen er alleen een sniperrifle en aan de andere kant de machine gun.

14. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Clusterluck is heel simpel te halen in Act 3; Evolution.
    Allereerst een granaat equippen. In het gedeelte waar die strander door de vloer zakt, moet je gezellig achter hem aan duiken. Even rond rennen totdat je zeker weet dat er minstens 3 wretches achter je aan zitten en dan een van die drie nade taggen. maakt niet uit als je dood gaat, want het checkpoint is precies voordat je door de houten vloer zakt. Dit 10 keer herhalen en binnen!

Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of als je nog bezig bent met de Prison Break ;)

16. Shizzel

Shizzel Guest

Cool, ik zal het proberen :).

Tweak, dat is al erg lang bekend, zelfs een filmpje van, maar dat is best rottig, omdat ze niet altijd meteen met zijn 3en binnen komen.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat klopt, maar veel mensen houden de Torque Bow bij zich als ze een paar Theron Guards neergeschoten hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2006
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je spawnt toch ook met zo'n boog als je opnieuw begint?

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je spawnt met de wapens die je bij je gehouden hebt. In jouw geval dus de Torque Bow.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, ik bedoel als je helemaal opnieuw begint. Dus van act 5 het laatste stukje kiest(de derde dus), dan spawn je toch altijd met een boog en een lancer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina