1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook ff op kleine tv 4:3 tv co-op gespeeld, en das nog best te toen, erg vet ook :D
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook nog groot nieuws!!

    epic released 100% cker UNREAL TOURNAMENT 2007 op de xbox360
    bron: my xbox magazine..
    door wie: de baas zelf die ze mond voorbij praten en vervolgens de scoop gaf..

    waarom wisten wij dat niet officieell..

    ook al is gears of war uitgegeven door microsoft.. besloot midway het pas bekend te maken na gears.. vandaar dat er niet over een xbox360 release werd gesproken op de e3.. maar hij blijkt al enige tijd in productie te zijn.,..

    zo be happy en dont read over my post...

    qoute it so much you can..
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij maakt mijn drive krassen want op me gow disc zitten krassen als dit: | en daar boeven op / en dan nog gewoone verticlakrassen zoals dit |
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou misschien, ik kom niet eens door het trainingslevel op Insane, terwijl ik harddcore uit heb in mijn eentje.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik hoop dat mijn preorder vandaag binnenkomt.. ik bestel echt nooit meer een spel van te voren.. het is dan wel de CE maar ik heb nog geen bericht of hij verzonden is of wat dan ook.. mja dan nog maar ff pessen :) toch wel jammer.. ik zag er echt gister naar uit om GoW te spelen :mad:
     
  6. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Gears of War skins!

    voor de die hards:

    MMarkt Eindhoven verkoopt een Gears of War Faceplate met 2 losse skins die je op de zijkanten kunt plakken....kost wel € 29,95
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe briljant is de Y-knop... misschien is het omdat ik niet een die-hard shooter game speler ben, maar heb vaak zat dat ik iets moet doen of vinden en ik geen idee heb waar het is... men nemen in Gears de Y-knop en zie daar....!

    Erg leuk chapter vind ik die met die vleermuizen (of iets wat er op lijkt) heerlijk.... Heb al de nodige schrik momentjes gehad...
     
  8. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde thread.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel binnengekregen en uiteraard ook gespeeld, hier een korte eerste impressie.

    Ik heb gisteravond/nacht zes uur achtereen zitten gamen! Ik game al vanaf de atari 2600, maar kan me niet heugen dat ik in mijn hele leven zo lang nonstop achter een console heb gezeten. Dat zegt waarschijnlijk al genoeg.

    Het verhaal: Het verhaal is lomp slecht, echter de ontwikkelaars lijken zich daar van bewust en hebben er (tenminste zo lijkt het) met opzet nog een enorme schep bovenop gedaan. Onze helden hebben pure testosteron uit hun poriën lopen lijkt het wel, ondersteund door over de top gear en dito opmerkingen. Meer dan eens moest ik hardop lachen om de terminator-like opmerkingen van de verschillende personages. De kern van het verhaal: het uitroeien van de Locust niet meer en niet minder. Maar zeker leuk om te doen.

    De gameplay: Ik lees hier en daar dat mensen het niet helemaal intuitief vinden. Ik kan me daar echter niet in vinden, trainingsmissie gedaan en good to go. Wat wel mist is dat extra opties zoals de chainsaw en curb-stomb (schrijf je dat zo?) eigenlijk niet uitgelegd worden, wel een gemiste kans. Dekking zoeken gaat, zoals overal beschreven, uitermate gemakkelijk. Niet eerder zag ik ook zo strak een gamecharacter zich zo mooi tegen een muur aan 'zuigen'.

    De graphics: Is het nog nodig dat ik hier wat over zeg? Adembenemend! Gears steekt met betrekking tot het grafische geweld met kop en schouders boven de rest uit en ik kan alleen maar hopen dat ontwikkelaars zich hieraan gaan optrekken, want dat beloofd dan nog veel goeds! Het gamen op een hd-beamer draagt overigens bij aan een vette game-ervaring :+

    Moeilijkheidsgraad: Begonnen op hardcore wat vrij lastig was. Echter voor mijn vriendin zo goed als onmogelijk. Aangezien we de game eerst met zijn 2-en uitspelen daarom verder gegaan op casual, wat voor mij iig nog wel genoeg uitdaging biedt.

    Multiplayer: Gisteren drie potjes gedaan en in het eerste potje uitgemaakt voor ' worst player ever seen on xbl' . En bedankt :9 Na het eerste potje kreeg ik het beter onder de knie en meerdere keren voor multiple kills gezorgd. Verder nog niet genoeg gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.

    Negatieve dingen: Er is maar 1 savegame!! Ik wil een aparte game voor mij, een kameraad en mijn vriendin. Dit is dus niet mogelijk, waardoor ik gedwongen wordt de game eerst op casual uit te spelen, daarna zelf voor hardcore te gaan en met een kameraad maar onder een andere tag oid. Erg storend.

    Trueskill-ranking. Tja ik vind competitie leuk en wil daarom graag een getalletje achter mijn tag zien staan. Mp in het algemeen voelt voor mij al snel doelloos en dat wordt zonder ranking alleen nog maar erger. Dit zorgt ervoor dat ik deze game waarschijnlijk alleen maar met mijn clangenoten ga spelen (evt tegen anderen) omdat dat altijd gezellig is. Iets wat over de mp gisteravond iig niet gezegd kon worden, veel geschreeuw en opgefokte jochies die tien keer te goed zijn voor deze ouwe.

    Al met al geeft Gears of War tot nu toe de beste game-ervaring ooit. Echter na 1 dag kan ik nog niks zeggen over de houdbaarheid ervan, maar daar is maar 1 manier voor om achter te komen :+
    Game on!
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit waar je RAAM moet killen op trein. Maar die volgel hebben mij altijd.

    Tips?

    zet best in spoiler of zo ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ervoor zorgen dat je buddy ze lokt, hij moet dan in de schaduw gaan staan en vlug weer terug als ze op hem afkomen. om de een of andere reden kreeg ik de achievement van defeat generaal RAAM niet, iemand anders hier ook problemen mee?
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet echt een spoiler maar ik zet het antwoord even in een spoiler Mr.elk

    Je moet Raam op Hardcore verslaan.

    *edit: Vreemd ik zie net in je achievements dat je dat hebt gedaan
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz er word volgens mij minder geposted dan voordat de game nog uit was want iedereen is natuurlijk het spel aan het spele 8) . Man o man wat een geweldige game is dit toch. In het begin vond ik hem tegenvallen ( ze hadden best een betere tutorial kunnen geven) maar na de 1ste act werd het alleen maar beter en beter omdat ik het cover systeem al door had enz.

    Online is natuurlijk helemaaaal toppieee vooral als je tegen mensen gaat die niet zo goed zijn, zoals ik dus :D. Dat kettingzaag is natuurlijk het hoogtepunt althans voor mij dan. Dat gevoel dat je krijgt tijdens en na het afslachten van je tegenstanders is niet in woorden te beschrijven.

    HEEL HET SPEL IS GEWOON MASTERLIJKKK !!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  14. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor offtopic; luie hond: hoe krijg je die gameprofile in je sig? :+
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel helpt het niet. Ik schiet die pijlen af en die granaten als die volgels weg bij hem zijn. Maar dood gaan dat wilt hij blijkbaar niet weten. De AI van je buddy is ook niet zogoed. (speel niet via co-op dusja. Hardcore niveua ga ik qwel met twee doen denk ik :p
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook net 2/3 uur achter elkaar gespeeld wreed man!!! :eek: *) :9 :b:
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat m'n (AI) maten eens wat langer door moeten kunnen gaan. Vaak ben ik zelf goed bezig, maar dan ligt er weer een te sterven op de grond, hup en dan zijn het er 2... waardoor ik toch wel ff wil gaan helpen omdat anders die hele bende Locust weer op mij afkomt. En dan ben ik door zo'n actie zelf vaak weer de lul :+

    Ik zit nu bij het stuk dat je net weer boven de grond bent en op die redelijk grote vlakte tegen veel Locust moet knallen (het 1e stuk nadat je de heli uit bent gekomen). Gister toch wel een uur mee bezig geweest, maar nog niet gehaald.. Maar ik was ook redelijk lam, dus ik ga zo maar weer ff verder proberen :cool:
    Kreeg de hele tijd rockets op m'n kneiter van die Boomers nadat het normale zooitje was gekilld
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel met je sniper op zn hoofd schieten. Bij mij wilden hij het huis binnen komen maar zat vast tegen die opa. Dus ik gooide wat granadjes naar hem en hij was dood. Daar na komen er nog een paar normalen locusen.

    Bereid je maar voor want het ene laaste level van Act 2 is heel erg cool (ook best moelijk)

    Ook leuk:

    Xbox Live Activity for week of 11/13

    These lists are based on global unique users connected to Xbox Live.

    If the Xbox 360 list and the original Xbox list were combined, then Gears of War would be the top Xbox Live title. To put it another way: Gears of War is now the top game on Xbox Live.

    Xbox 360 Top Live Titles (UU’s)
    1 Gears of War
    2 Call Of Duty 3
    3 Contra
    4 Call of Duty 2
    5 Madden NFL 07
    6 RAINBOW SIX VEGAS Demo
    7 Tony Hawk's Project 8 Demo
    8 Splinter Cell Double Agent
    9 Ghost Recon 3
    10 Need for Speed™ Carbon
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net bij ene kameraad van me met zijn tweeen online :) Wat stoer :p Maar volgens mij wil die shotgun niet helemaal :confused: Ik schoot echt lui volop in het hoofd van een meter of 2! En hij bleef maar door schieten :eek: En dat achter een muur verstoppen is soms zo irri :confused: Ik blijf maar achter zon muur hangen terwijl ik er niet tegen aan wil!! Maar van de rest!! Die chainsaw!! 8) Wat een bruut gevoel!! En die grapisch! (op zijn gewone tv!) :) Zag er zo vet uit!! Nu nog wachten op mijn versie en dan op de mijne ! :D
     
  20. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond een xbox360 gekocht met gears of war erbij,op mijn philips full hd LCDtv ziet het er echt vet uit,ik heb maar 1 uurtje gespeeld maar dit weekend zullen het wel veel meer uren worden:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina