1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

Vraagjes, als ik mensen headshot geef met een pistool, er stat dan natuurlijk Ik (HEADSHOTLOGO) Persoon, maar telt dit mee als een pistol kill? Hetzelfde voor een sniper.

En kan ik de achievement van 10 keer 3 mensen tegelijk ontploffen ook online halen? Want dat ene stukje waar ze door de deur snijden werkt echt niet, ik kan ze nooit alle 3 tegelijk pakken

2. Shizzel

Shizzel Guest

1. Ehh, tjah, eh, mss als je hem doodmept met een pistool wel, maar zou het eigenlijk niet weten. Beste kan je dat in Warzone doen trouwens, anders kan het ook als een execution gelden.

2. Dan moet je naar Act 3: Evolution gaan, heb ik ook gedaan. Gewoon stukje spelen, kom je bij een of andere 'stranded gast', die loopt dan even met je naar
    een raar stuk waar je door de grond heen kan vallen.
    Val door de grond, wacht even tot je 3 wretches ziet, tag er dan 1, en blijf erbij staan. Hierdoor zijn er als het goed is 3 of meer wretches dood, en jij ook. Restarten, taggen, restarten, en dat 10 keer ofzo.

Makkelijker kan niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2006
  3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja headshots met een pistol tellen als pistolkill, echter een execution met een pistol bijvoorbeeld telt niet als een pistolkill.

2. Volgens mij kan het alleen in de campaign, er staat (On Any Difficulty) achter.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    2. kun je niet emergency holes gebruiken? want soms klimmen er ook 3 tegelijk uit. 1 granaat en ze zijn allemaal pleite.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ja dat kan :)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou dat stuk met dat rijden moet je puur mazzel hebben. Soms rijdt je er in één keer langs en soms ben je al bij de eerste bocht al half dood :confused: Meest lompe en saaie stuk uit GoW...

7. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gears of war al uitgespeeld op recruit.......gister op hardcore begonnen en wat viel me dat tegen zeg,ging erg vaak af en dat echt van...dit red ik nooit:mad:
    maar vandaag ben ik vrij ver gekomen en ging me alles vrij gemakkelijk af....ben van eind level 2 naar eind level 4 gekomen en ga morgen de laatste stuk level 4 en natuurlijk level 5 ook uitspelen op hardcore.
    hopelijk versla ik RAAM zonder turretgun zodat ik die achievement krijg,want hij is echt moeilijk,maar ik heb veel tips gekregen in deze topic dus komt goed:D

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0

Veel succes, ik heb Raam nooit via de turret verslagen. Pakte zelf altijd boog en sniper en kilde hem daarmee, is goed te doen:)

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Is dat een nieuwe difficulty ? :+

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iedereen welles een haperingetje gehad ofzow in de singleplayer?

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat een vraag :'-(

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ej als je aleen dom doet reageer dan niet

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tuurlijk heeft iedereen weleens een haperingetje gehad in de Single Player ;)

14. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    sereiues? ok dan lecht het niet aan me 360 ofzow :)

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nope, don't worry.

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok want ik begon te twijfelen want bij rainbow lijkt het soms in een level dat hij 1 sec ff vaststaat en were veder gaat

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Was eigenlijk een goed antwoord. Maar het is echt 100% normaal, als het nie zo was zou ik erg aan je 360 gaan twijfelen :). Soms trekt de 360 het gewoon ff niet en dan moet die heel even de tijd nemen om te laden waardoor je een haperingetje krijgt. Ik moet trouwens nog steeds act 2 en 3 op insane doen maar ik speel nog maar weinig 360 games, ben weer verslaafd aan halo :). Beetje kloten in custom games blijft daar toch het leukst :).

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    krijg hem ook vandaag binnen met de post :+
    kan niet wachten \o/ ook al kocht ik hem laat maar dat maakt geen fuck uit :+

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2? dara vindt ik meer dat ze in het rondmaaien dan gewoon leuk potje spelen

20. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    haha,ik wist effe niet meer de goeie naam\o/

net uitgespeeld op hardcore,en RAAM ook afgemaakt zonder de turret en dus de achievement gekregen,ben erg trots op mezelf haha:D.
    op INSANE uitspelen doe ik niet,is me echt te moeilijk af,misschien probeer ik het over een tijdje wel maar voorlopig laat ik dit spel effe liggen

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina