1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja dat laden is erg irri maar bij player match niet :)

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    blabla..., maar ik wil achivements... blabla...

wat maakt je gamescore nou weer uit? het gaat toch om het spelen van het spel! niet om het uitputten van de gamescore die je op wat voor manier dan ook kan krijgen!

3. Dioxic

Dioxic Guest

Een hoge gamescore straalt nerdheid uit, en dat is belangrijk voor sommige mensen

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel leuk zijn ja...

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, het spel blijft hetzelfde in player en ranked match. Als je het leuk vindt om met vrienden te spelen, is player match perfect. Wat boeit het dan of je statistieken worden opgeslagen en eventueel achievements unlockt :confused: Ik denk dat je weinig indruk maakt in de echte wereld met je achievements. Vrouwen vallen op het aantal nullen op je bankrekening, niet van je gamerscore ;)

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje over die 2 maps voor morgen... want die zijn natuurlijk gratis... maar is dat ALLEEN morgen, en dat je er de dagen erna voor moet betalen??
    of blijft deze content gewoon gratis?

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Deze content blijft gewoon gratis Dennis. ;)

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nope het is en blijft gratis :b:

Update er bij mij zo te zien :) (al heb ik nog niet gezien of de nieuwe maps dr ook al bij zitten)

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :p
    Dankje :p

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Serieus... misschien maakt het voor jou geen verschil player match of ranked maar dat wil niet zeggen dat dat voor andere mensen ook het geval is...
    Mensen willen ook wel is serieuze potjes gears spelen in plaats van player matches.. waar echt tegenstand is en waar je echt met je team voor moet overleggen en goed voor moet samenwerken.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik hoop op die volgende update als het echt zo is als in die link staat.

13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de huidige update is waardeloos.

als je nu een ranked match zoekt zie je nooit wie de host is. er staat overal bij hostname: host. wat moet ik daarmee.

nu is het bijna onmogelijk om een door een vriend gehoste match te vinden!

14. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nou heb straks de update binnengekregen maar ik vind het maar zwaar klote ik wou een match hosten ranked maar dat ging in een keer niet meer :mad: er stond verander de settings in je firewall??? eerst was dit helemaal niet het zelfde geld voor player match hoe kan dit nu en is het te verhelpen please help mij iemand
    en wat ik trouwens ook raar vond als ik find custom match deed kreeg ik ook maar een aantal matches te zien terwijl het normaal een hele lijst is.

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel makelijk van die vga nu heb ik teminste vol beel en geen zwarte strepen boven en onder meer:)

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ey misschien is dat wel het idee van de update?? zou het?? neeee...

SOryr hoor maar 2 maanden voordat GoW uitkwam was er al bekend dat je niet samenkon spelen in ranked matches. Daar hadden ze voor gekozen. Nou kwamen ze erachter dat het eigenlijk tog kon omdat mensen elkaar op naam konden opzoeken. EN hebben ze dat weer weggehaald. zo is het spel gewoon bedoeld.

Ik vind dat er zoizo geen reden is voor zeuren als je met je vrienden wilt spelen doe playermatch. Np tog_0/

Dus jij zegt dat de ranked games op hoger niveau zijn. WHAHHAHAHA laat me niet lachen,,, 8)

Als ik een player match speel met 7 mensen uit me list. (nederlanders) dan is dat niveau vele malen hoger dan als ik tegen amerikanen speel die gaan huilen als ze 1 ronde hebben verloren en leaven.

Nooit nooit nooit dat ik ranked moeilijker vind dan player match. UCH!

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  17. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    W00t daar kan ik dan dik mee patsen in de kroeg zaterdag. Zeg ik mooi dat ik allemaal nullen op me rekening heb... 0,00 euro :D

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ o w n e r bb

Wat Syzigy toch bedoeld, is denk ik het serieus denken aan je stats.
    Ik geef er persoonlijk niet zoveel om, maar een maat van mij speelt ook alleen Ranked Matches.
    Alleen al voor de achievements :)!
    Er zijn mensen die deze gewoon weg, wel allemaal willen halen...

19. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Tja, achievements is gewoon een heel goed bedacht iets, ook al stelt het niets voor dan alleen een cijfertje achter je naam, het geeft wel een kick om het te behalen. Zo heb ik vroeger PGR2 niet uitgespeeld, maar deze PGR3 die ik van microsoft kreeg heb ik gewoon op silver proberen uitgespeeld, en alle ferrari's en alle lamborgini's gekocht. Achieven, iets bereiken in een spel en dat mag ook wel een beetje fatsoenlijk kunnen gedaan worden met vrienden

20. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind t super dat de GoW patch en de 2 maps zijn verstuurd. En Epic heeft zelf aangegeven dat ze GoW blijven updaten en supporten, dit hebben ze altijd met hun andere (PC) spellen gedaan. Er komt dus nog meer aan.

Zoals hierboven is vermeld heeft ranked of player helemaal nix te maken met de kwaliteit of het niveau. Ik durf zelfs te zeggen dat er bij ranked minder samengewerkt wordt dan bij player, iedereen is zo bezig met die achievements en zeikt elkaar af... en die gamescore achter je naam.. boeie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina