1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Gratis maps, anyone?
    Of moet ik zeggen

Je moet een gegeven paard niet in zijn bek spugen, anyone?
    En ja, ik weet het goede spreekwoord wel

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke het is gratis maar had liever gehad dat die update er niet was geweest.

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand last van ''dirty disc'' bij het spelen van de nieuwe maps.
    (na het spelen snap ik warom ze gratis zijn zeker in 1 weekje gemaakt)

Veder ben IK NIET blij met de Update. Ik hoef niet te zeggen warom omdat dat er al genoeg staat

4. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg nu ook heel vaak connection error als ik dan ff w8 doet ie het meest al weer maar het is gewoon klote en dat komt volgens mij ook doordat mijn NAT niet open staat maar op strict door die update voor gow :mad:

5. Shizzel

Shizzel Guest

Ik ben op zich wel blij met de update, maar dat de hostname weg is is wel rot.

En Jackie Brown JR, de maps zijn gratis en dat is gewoon mooi, de update mag je uitschelden zoveel je wil, zou ik ook wel willen maarja, voor mij eigenlijk maar 1 minpunt (hostnames)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    net 2 kutmatches op ranked echt irritant zijn die ranked nu geworden :mad: eerste was ik de laatste die overbleef (3 gingen weg) en daarna een match met 3 fransen als vijand die niet eens een beetje engels konden :mad: en ik had een kut mof en kut mexicaan in mijn team die niet eens praatte en die fransen waren host dus elke shot kwam gelijk aan.
    Maar is wel erg grote toeval trouwens als ze alle 3 toevallig die match zaten.
    denk dat het vrienden waren maar hoe flikken ze dat?

vind echt dat we met xboxworld.nl ranked een match maken, 1 of 2 mensen en dat kondig je hier aan :) en dan precieze gegevens :).

zullen we dan afspreken, elk potje 8 rondes ofzo en map moet je dan eerst zeggen :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  7. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wil ik best wel doen alleen ik kan geen matches meer hosten :mad:

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kut mof? Houd je rustig, rustig, rustig. Houd je rustig, kalm en stil. :b:

...aldus de wijsheid van een zekere clown en acrobaat.

Ik heb de patch nog niet kunnen downloaden (geen internetaansluiting op mijn xbox). De naam is nu onzichtbaar, maar ik neem aan dat je wel de hoeveelheid spelers in de lobby kunt zien? Want daar lette ik meestal op tijdens een live trial.

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Aantal speler kan je nog steeds zien idd. Maar voor de update kon je nog op x blijven raggen als hij aan het refreshen was en dan kwam die lijst al meteen, dat kan nu ook niet meer. Daarentegen komt de lijst nu standaard al snel maar kan je maar kiezen tussen een game of 10. Ach ja, update heeft voor mij niet echt veel veranderd en de maps zijn een (leuke) toevoeging.

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door jackie brown JR
    vind het echt een slechte update. vind de map raven down niets, hij is echt veels te klein. old bones vind ik opzich wel leuk. het joinen van een ranked match gaat inderdaad moeilijker en iedereen heet nu Host dat worden dus denk ik geen achievements meer met dit spel. deed altijd ranked match met vrienden. mijn mening is dat epic games het redelijk verknaakt heeft met deze update !

volgens mij was dit ook de bedoeling bij ranked?
    en dat je er wat voor moet doen

11. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij goed voegen bij de rest van de negatieve berichten.

Raven is een belachelijk kleine map, nog niet heel veel gespeeld, maar volgens mij is dat inderdaad hopen dat je even tijd hebt om je te voorbereiden. Old Bones is wel groot, en fijn dat de wapens zo evenredeig verdeeld zijn, maar alleen jammer dat het een dertien-in-een-dozijn setting is. Hoe saai kan je een map maken.:x
    Het is dat ze gratis zijn....

Ranked matches is nu helemaal debiel, ik wordt nu gedwongen met Amerikanen en dergelijken te spelen, waardoor ik minimaal een halve seconde lag heb. En wil iedereen ALSJEBLIEFT even ophouden met, dan speel je toch player match. IK wil de achievements wel, en speel dus liever ranked.

Gelukkig is het systeem van Epic nog niet foolproof. Heb vanmiddag gewoon een paar potjes met een vriend van mij op live gespeeld Ranked. Je moet daarvoor in een private chat gaan, en precies op hetzelfde moment de search naar games starten, met dezelfde waardes. Dan kun je er vast wel uitkomen naar welke servers je beiden zit te kijken.

Goeie update Epic=(

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zelf nog geen GOW gespeeld met die nieuwe updates...
    Maar erg positief is men er niet over!
    Wat in het begin een super zet leek te zijn van Epic, is nu een grote catastrofe geworden :9

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je die achievements wil, moet je ranked spelen, dat merk je heel goed op. Maar als je ranked wil spelen, mag je niet met vrienden zitten. Ik vind het ook jammer dat Epic dit besloten heeft, maar daarvoor hebben ze player match gemaakt.

Het is gewoon een keuze die je maakt: speel je liever met vrienden of speel je liever voor de achievements.

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ JOene90

Je hebt volledig gelijk...
    Die keuze moet je gewoon maken, en ook ik heb gekozen voor het spelen met vrienden :)!
    Achievements geef ik persoonlijk ook niet heel veel om...

Echter zijn er gewoon personen die gewoon écht voor de Achievements gaan, zoals een maat van mij.
    Dus die baalt al flink.

15. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer typisch Nederlands... vooral geen complimenten geven maar alleen maar zeiken. Wees blij dat er een spel ontwikkelaar is die nog wat doet met bugs die na de release voorkomen. En dat "ik-kan-niet-meer-met-vriende-ranked-spele-boehoe" verhaal, dat is wat Microsoft Epic oplegt. Klaar uit. Get over it.

Maps zijn leuk, heb me gisteravond (en vele Nederlandse relaxte gasten met mij) prima vermaakt met de nieuwe maps. Gewoon fun weet je wel. En je hoeft ze niet te spelen, als je ze niks vindt, programmeer dan effe zelf lekker je eigen GoW. En ondanks dat die gasten zich de tering hebben gewerkt om de zaak af te krijgen zorgen ze ook nog voor gratis (door de sponsor) extra content.... en wat krijgen ze, stank voor dank...

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog steeds met vrienden ranked matches hoor. Gewoon elkaar opzoeken. Is erg makkelijk

17. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Een map editor bij de volgende update! :D 8)

Ik heb nog geen internetaansluiting (ik loop hopeloos achter) dus updates moet ik nog even uitstellen.

18. Blaze II7

Blaze II7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En 60 euro ;)

Old bones is wel een vette map vind ik zelf. Raven Down is idd een beetje klein.

Maar ik kan nog steeds ranked spelen met friends. Ik vind hun party altijd in 1 keer. ;)

19. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik ook! Gewoon een aantal rondes instellen die niet veel gehost wordt en dan wordt je meestal gewoon gevonden als host!

20. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je ranked alleen met je vrienden willen spelen? Iemand die je niet kent maar wel host met een goede Europese verbinding is voldoende. Ranked is nu trouwens volledig idioot geworden. 9 van de 10 keer heb je dus vette lag, en meestal heb je ook nog eens een team dat er niks van kan, dat is niet uit eigendunk, ik heb het over gasten die gewoon op hun plek blijven staan als ze kogels vangen. Fix die (@$U(@@$(* trueskill rating liever en de lobby- en zoekopties. Zoals alleen servers uit Europa zoeken misschien? Zou wel enorm handig zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina