1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap niet waarom achievements zo belangrijk zijn, zeker als je ze haalt door valsspelen. Daar moet geen genoegdoening in zitten, maar je moet het natuurlijk zelf weten
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het natuurlijk zelf weten 8) wat een zin :D dat klinkt als je vader die niet wil dat je zo hard op je scooter rijdt :+

    Nee kijk waar het om gaat is dat die online gameplay verneukt is. Maar ik wil wel gewoon mn achievements voor die game. dusja dan ga ik maar ff boosten en heb ik ze binnen :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister 3 tegen 3 gespeelt, meTeorwiNgs en Dutch Ram (the bolster) zaten bij mij in het team. We moesten tegen 2 voetbalhooligans en 1 turk. Naja ik zei dus voor de grap Ajax. :cool: Hun gelijk Joden dit joden dat.. Ook uitgescholden voor K*****, en die turk in hun team die ging er al helemaal aan als hij iets verkeerd deed. Trieste mensen, gelijk submit player review gedaan en file complaint.

    Helaas viel bij Dutch Ram zijn internetverbinding weg, en werd het 2 tegen 3. Uiteindelijk met iets van 14-17 verloren. Ik ging wel goed, 26 kills, 14 downs.
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja soms word je zomaar van gears of war en xbox livwe afgedonderd midden in een gears of war game
     
  5. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel een keer een potje meedoen *)

    Add me maar; Electrixx NL

    Je zal er geen spijt van krijgen ;)
     
  6. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gears of war echt een super vet spel,ook online maar nou was ik nooit zo van de shooters en ben k nog niet zo goed wat best vervelend is als je online speelt tegen die kut ameriken.ik zou graag een keer met wat nederlanders spelen waar ik wat van kan leren?
    of mensen die hetzelfde probleem hebben,kunnen we samen oefenen?voel je je aangesproken mijn naam op xbox live is bartjan26
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt wel een Date Post... :cool:!
    In elk geval is het een kwestie van veel oefenen!
    Een Single Player spelen van een spel helpt ook flink... ZO gebruikte ik nooit de Sniper in de MP.
    Na het spelen van de SP, en daarmee gewend te raken kan ook ik nu fatsoenlijk schieten met dat ding :)
     
  8. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    haha en jij klinkt als een irritant kutkind dat niet naar zijn vader wil luisteren, en dat ben je waarschijnlijk ook ;)

    Maar ja, lekker belangerijk die achievements. Ik kan me nog voorstellen dat mensen het als een uitdaging zien om bepaalde achievements te halen, zeg maar als toonbeeld van hun skills voor zichzelf en/of anderen. Maar als je dan trucjes gaat bedenken om ze te halen... tja.. dan heeft zo'n achievement natuurlijk helemaal geen waarde meer dus waarom zou je er dan nog moeite voor doen?
     
  9. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom boosten eigenlijk nodig is? Als je gewoon enigszins wat skills hebt dan zijn die achievements zo te halen? :)

    100 kills met een torque bow... heb je door 2 avondjes te gamen op de map rooftops... 100 kills met de hammer idem...
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Net two thirds of cog tags en clusterluck gehaald :D
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Woep :). Heb zelf alle Tags, was op het laatst natuurlijk weer 1 tag misgelopen maar gelukkig wees iemand me op 1 die ik miss vergeten was en dat klopte idd \o/ . Maja had ik met de CD's bij saints row ook, miste ik er ook 1 diek weer kon gaan zoeken :emo:
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe is goed.. Try me out.. :cool:
     
  13. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij overtuigen om deze gam te kopen
     
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie mogen DonGevity NLX ook wel een keer uitnodigen voor te boosten.. Maar dan alleen met de torque bow enzo.. dat gaat me nooit lukken om daar 100 kills mee te maken, vooral niet met al die kettingzagende amerikaantjes.

    Reviven etc doe ik wel in gewone ranked potjes ;)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop hem en je zult overtuigd zijn ;)
     
  16. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik hoor steeds verschillende reacties.. de 1 vind hem wel gaan en de andere vind hem heel leuk
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net toevallig te koop staan!
    speel te vaak Pes 6 en Rainbow six vegas.
    Hij is nog prima in orde dus als je erover nadenkt om hem te kopen, kan je hem bij mij krijgen (inc. 48 hours live trial)
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94203
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is met elk spel...De halve wereld vind zelda geweldig en ik niet. Smaken verschillen, als je houdt van shooters en co-op is dit zeker een aanrader ;)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Deze game moet je hebben/ hebben uitgespeelt op je Xbox 360. Zo niet, dan ben je de Xbox 360 niet waardig. :cool:
     
  20. patrickg

    patrickg Underground

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is wel heel erg :)

    Ik ben er nu mee bezig ( slecht voor je tentamenweek ), maar hij is wel vet.
    Ik heb mn xbox pas sinds zondag en de mensen online zijn best goed.

    Het is ook wel een overgang van pc shooter naar console shooters..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina