1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrickg

    patrickg Underground

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een Melee attack doen met een gewone machinegun, die je van de locust afpakt bijvoorbeeld. Dan naar achter lopen en that's it :)

    1 kogel is ook al genoeg
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb altijd weinig gedult, en ten 2de ik krijg vaak nog geen eens de kans om in de buurt te koemn bij iemand! niet dat ik zow slecht ben maar t lukt me af en toe gewoon echt niet!

    laat staan om iemand met een pistol te downen en te killen
    heb af en toe al moeite met die kut shotgun!


    amen
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    en op welk niveau is dat? neem aan casual, als je dat bi insane doet "gewoon naar achter lopen" dan ontplof je zelf lekker mee
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nee das multiplayer, dus tegen échte mensen, die dezélfde skills (kunnen) hebben.
    Dat jij het niet kan betekent niet dat het dan ook echt niet kan...
     
  5. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk voordat ik vandaag voor de eerste keer in dit topic kwam eigenlijk geen idee dat sommigen echt zo achievements halen. :)

    Ik kijk meestal als ik in de lobby zit te wachten totdat de match begint naar de gamers en hun achievements. Kon je iig de tegenpartij soms wat beter inschatten, maarja die theorie gaat nu ook niet altijd meer op zie ik wel :)
     
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    de shotgun werkt juist goed om online iemand van dichtbij in stukken te schieten.

    je moet gewoon niet te lang stil blijven staan bij deze close combat fights maar zoveel mogelijk bewegen en proberen je tegenstander zo vele mogelijk te knallen liefst een headshot!

    probeer samen te werken met de andere 3 gamers in je team. dat werkt 10x beter dan als je alleen gaat
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    de hammer of down achievement vind ik echt moeilijk te halen btw. kan niet met dat ding overweg:confused:
     
  8. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook een lastig wapen :). Heb die hammer enkel op rooftops gebruikt. Wat je goed moet door hebben zijn de plekken waar je moet gaan staan met de hammer. Vooral op rooftops is dit wel goed te doen aangezien er maar 1 doorgang is naar de tegenstander in tegenstelling tot tyro station enzo.

    En vooral niet bewegen als je probeert te mikken ;) Maar tis gewoon ff oefenen en zorgen dat je een goed werkend team probeert te krijgen ;)
     
  9. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegenstanders iemand even kunnen 'pinnen' in een bepaalde locatie van de map (wel met open sky) dan gaat het prima hoor. Maar ook hier is samenwerking vrij cruciaal.
     
  10. patrickg

    patrickg Underground

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat zal best, ik doe idd casual :)
    Insane doe ik daarna wel.

    Ik vind die kut spin alleen moeilijk om de doden bij de 3e keer dat hij achteruit loopt. Dan boeit het niet of ik zn buik raak :confused:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is het niet zo dat je bij de 3de keer op het platformscharnier moet schieten zodat hij in het zuur (of wat dan ook, gele vloeistof) valt ;).

    Iig die spin is zo simpel, ook al doe je het op insane....
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Insane vond ik hem zelf het makkelijkst, omdat ik toen het meeste haast had. 3e poging of zo lukte het al.

    Ofwel met veel haast achter elkaar 3 keer in zijn buik schieten en zijn bek en dan heel snel die 2 scharnieren kapot knallen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind single player redelijk makkelijk en dan vooral die sterkere dingen, zoals die berserker maar die grubs zijn op insane nog wel irritant
     
  14. patrickg

    patrickg Underground

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooooooh, weet ik veel :)
     
  15. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Online gaat steeds beter :p. Hebben jullie daar nog tips voor?
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je beschoten wordt en je weet niet waar het vandaan komt, gewoon van cover naar cover gaan, dan krijg je minder schade, zelfs als de schutter gewoon een vrij schot op je heb (ik weet het, het klinkt dom, maar het is zo). Veel slaan, daarmee kan je iemand verlammen in dit spel. Altijd host proberen te zijn. En als je het echt niet meer weet, ga gewoon het level uit d.m.v. glitchen.
     
  17. Toby nl

    Toby nl Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Online moet je van dichtbij shotgun pakken en veraf met je lancer schieten. Probeer zo vaak mogelijk een active reload te maken met je shotgun. Schiet gewoon 3 kogels in de lucht ofzo en doe een active reload. Je hebt dan 3 sterkere kogels. Schiet ermee op je vijanden en ze vliegen in 1 keer in stukken.
     
  18. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  19. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips hoe ik meer tegen Nederlanders kan spelen in Ranked Matches? Ik vind het leuk om die achievements te halen maar tegen die Amerikanen schiet het niet op. Misschien ben ik gewoon slecht, dat kan natuurlijk maar wanneer ik tegen Amerikanen speel word ik eigenlijk altijd laatste of een na laatste. Ik heb een keer een potje met Nederlanders gedaan en toen ging het een stuk beter. Ik doe nu gewoon altijd Ranked Match > Custom en dan kies ik voor Warzone en tot nu toe speel ik dat eigenlijk altijd tegen buitenlanders en volgens mij heb dan erg veel lag.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    wat? kheb genoeg mensen tegen me gehad die dat deden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina