1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Glitchen... <_<

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei... 5 sniperkills...... :mad:

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, sniper is lastig he. Maarre, ik had iets gehoord dat als je een perfect reload maakt met je sniper, dat als je 'm raakt dat ie dan meteen down is. Klopt da?

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je meteen dood volgens mij.

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, die hammerkills vallen ook niet mee.. had er wel 1 in een potje...

Naja, speel ook altijd gridlock..

Om nu ineens canals en Rooftops te spelen is best klote!

6. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk Mansion het leukste level, geen irritante torque bows of Hammer of Dawn's! :)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel ook meestal Gridlock. Lekker simpel level. Rooftops haat ik, want dan heb je eindelijk de Hammer, blijft een mongooltje voor de ingang staan zodat je er niet uit kan. Echt een etter ben je dan.

Canals vind ik een lastig leveltje. Fuel Depot is ook wel leuk, alleen oppassen voor de Hammer of Dawn, daarom blijf ik gwn binnen. Die Raven Down ofzo is ook wel grappig.

8. ViperMike

ViperMike Guest

Dat klopt ja, maar ik vind het iets te sterk als je het mij vraagt. Een beetje ervare speler maakt zonder probleem een active reload, en raak schieten is vaak ook niet moeilijk. Behalve als ze met een shotty rondjes blijve springen en er zit lag in.

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergernis nr. 1 is dat ze je kills stelen... <_<

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja of dat Connection to the host has been lost en zo. Daar heb ik echt een bloedhekel aan. Gaan dan ook al je punten weg?

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jep.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bale. En dan hebben ze het over quit-ers. Het is gewoon 9 v/d 10 keer dat je connectie verliest. Dat kills stelen valt wel mee vind ik. Mij nog niet zo vaak gebeurt eigenlijk.

13. cyberson

cyberson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dit spel nou een poosje aan het spelen,nu wil ik uiteraard beginnen waar ik gebleven was,maar het kan aan mij liggen maar ik zie nergens terug waar ik gebleven was.(als ik load prevouis game doe staan er wel checkpoints maar niet de laatst waar ik gebleven was)
    Ook als ik continue campain doe begint hij heel ergens anders als waar ik gebleven was wel te verstaan (een uur spelen terug of zo)
    Oftewel kan ik nu gewoon een hele boel overnieuw doen.

Ik vind dat heel onduidelijk en slecht van deze game.
    Kan iemand mij vertellen wat te doen want het zal wel aan mij liggen natuurlijk.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Welk level ben je en hoe ver terug is die laatste savefile die wel bestaat? Ja een uur, maar ik vraag nu naar de game zelf, het level. :)

Hij hoort gewoon bij elke checkpoint op te slaan. Ik neem aan dat er simpelweg iets fout is gegaan bij het opslaan of misschien heb je per ongeluk je xbox uitgezet terwijl hij saved.

15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelfs best vaak dat er gezegd wordt dat ik de kill mag. dan sta je bijvoorbeeld met z'n tweeën op iemand te schieten en als hij dan down is zegt de ander:"you take it"

16. cyberson

cyberson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dit spel nou een poosje aan het spelen (single player),nu wil ik uiteraard beginnen waar ik gebleven was (nadat de console heeft uitgestaan),maar het kan aan mij liggen maar ik zie nergens terug waar ik gebleven was.(als ik load game doe staan er wel checkpoints maar niet de laatst waar ik gebleven was)
    Ook als ik continue campain doe begint hij heel ergens anders als waar ik gebleven was wel te verstaan (een uur spelen terug of zo)
    Oftewel kan ik nu gewoon een hele boel overnieuw doen.

Ik vind dat heel onduidelijk en slecht van deze game.
    Kan iemand mij vertellen wat te doen want het zal wel aan mij liggen natuurlijk.

Wat doen jullie eigenlijk gewoon continue campaign?
    Of load game maar hoe zie je dan dat je de laatste checkpoint te pakken hebt.?

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ja ok ik heb geen idee waarschijnlijk was je bijna bij een checkpoint maar ben je er vlak voor gestopt met spelen....

Maar waarom ontvang ik hierover een email van jou?!?!

18. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik doe steeds continue campaign.En nog nooit problemen ermee gehad.
    Volgens mij ben je juist voor de checkpoint gestopt od inderdaad de console uitgezet.

19. cyberson

cyberson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan het zo zijn dat ik met een account heb gespeelt van mijn zoon ,en dat niet in de gaten heb gehad.
    Ik heb namelijk een gametag voor mij zelf gemaakt (online) ,maar auto sign staat op die van mijn zoon.
    als ik dan 1x perongelijk op zijn account laad dan overschrijft hij volgens mij ook die van mijn of niet.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    nee hoor :) Moet je gewoon in je dashboard uitsignen en dan inloggen op de jouwe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina