1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Neey dat snap ik ook wel maarja heb hem vandaag al gehaald\o/
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 100 grenade kills en krijg de achievement niet.wat nu ? moet je over de 100 hebben ?
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je moet 100 grenade tag kills hebben anders telt het niet
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja heb ik
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel spelen. Ik heb de Seriously... achievement al bijna. Ik gebruik ook bijna altijd de shotgun en de sniper. Daarmee maak je sowieso de meeste headshots.
     
  7. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte veel me pistol daarmee kun je ook heeadshots geven gewoon een magazijn lood in ze kop pompen en ze kop vliegt eraf!! Veel mensen weten dit niet dus pakken ze hun lancer, maar dan ben je meestal eerder.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    pistol + ik = rollende koppen.

    als ik iemand in cover zie staan dan richt ik eerst rustig op zijn hoofd en dan haal ik zo snel als ik kan 5 keer de trekker over. als je het goed doet kan zijn hoofd er binnen 1 tot 2 seconde af knappen. :)
     
  9. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd met pistol maak je lekkere headshots!!
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh dat doe ik echt nooit. Ik pak mijn shotgun dan en ga er op af. Maja ik ga het zeker proberen dan.
     
  11. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vraagjes die ongetwijfels vaker gesteld zullen zijn maar ik heb geen zin er 6 topics en ontelbare pagina's voor door te lezen :p:

    1. Als je met je sniper een headshot maakt telt dit dan ook als sniper kill?
    2. Als je met bv. de sniper iemand van dichtbij neerslaat (execution) telt dit dan ook als sniper kill?
    3. Tellen executions voor de achievement uit zowel Warzone als Execution matches? Ja wel toch?
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
    nee
    ja
     
  13. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, dan zal ik morgen die execution achievement wel halen (moet er nog 8 geloof ik). En dan nog sniper, boomshot, hammer of dawn, revives, pistol, headshots en seriously... Moet er nog goed veel.
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen nog Headshot en Seriously..
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 103 granaten tag kills en krijg geen achievement.ze zijn allemaal gedaan in warzone.Mag dat niet ?
     
  16. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Net echt dikke lol gehad in een ranke match in gridlock. Staan er 4 van die gastjes vlak bij elkaar en ze zien dat ik de boomer vast had. Ik schiet een alle vier een 1 keer dood.
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had net vage shit bij GOW, ik zat de story op insane te spelen.

    Bij act 2 moest ik een brandende auto richting een troika duwen, zodat ik niet in het donker kom voor de kryll. De eerste paar keer kon ik de auto helemaal naar het einde duwen, maar ben toen doodgegaan.

    Ik opnieuw proberen, blijft de auto halverwege vast zitten. Daarna nog een keer proberen, zit de auto in het begin al vast. Daarna bleef hij de hele tijd vast zitten in het begin en ben ik er maar mee gestopt. Ik heb de auto zelfs een keer op zn dak gelegd.

    Echt onzinnig, zo haal ik dat stuk nooit :mad:
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat had ik een keer met een Torque Bow, echt tof.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit heel de namidag aan het spelen voor die 100 grenade tag kills.Ik heb er 103 en krijg de achievement niet.Dan gaat het spel spijtig genoeg de kast in.Wat dit is zo vals
     
  20. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bij mij headshots ook. Ik had er 101 en kreeg hem niet. Toen ben ik de volgende dag nog iets van 6 headshots gaan maken en kreeg hem toen wel. Ik zal dus nog effe wat door taggen als ik jou was;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina