1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Komt door de lag, die lag in dit spel doet wel meer rare dingen.
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, lag is dan vervelend maar je hebt wel de headshot ook al ziet het er raar uit
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar je kan het dan niet echt met Headshots oefenen, dat is gewoon pure mazzel dan.
     
  4. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals vipermike al zei, het is makkelijk om gewoon een mooie montage te maken, iedereen heeft wel eens een mooie actie, al hij dan iedere game opneemt, dan heeft hij, zoals iedereen wel een aantal mooie acties.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ja dat zou idd goed kunnen jah;)
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gears of War achievements gaan veranderen?

    EGM, of Electronic Gaming Monthly, bracht ons eerder vandaag al een stapeltje geruchten en cijfers. 1UP meldt echter nog meer interessants. Volgens hen zou er in het nieuwste editie van EGM ook sappige geruchten over Gears of War staan.

    Naast het feit dat er zeer spoedig downloadable content voor Epic's brute shooter gaan krijgen - waarvan we nog steeds niet weten of die nu gratis wordt of niet - geven ze aan dat Epic de multiplayer achievements voor Gears of War wil gaan veranderen. De huidige multiplayer achievements kun je alleen halen door 'ranked' matches te spelen. Epic zou dit willen veranderen, zodat je ze voortaan ook in gewone 'player' matches kunt halen.

    Als dit doorgaat zou dit beteken dat je de achievements ook via player matches met je vrienden kunt halen, en veel spelers zullen dit dan ook gretig misbruiken. Of we nu blij moeten zijn met deze ontwikkeling laten we aan jullie over. Onthoud, voor het moment blijft het een gerucht!
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is handig voor de mensen die geen live gold hebben (lees ik, omdat het niet werkt bij mij) Maar toch kunnen er nu zo wel een stuk makkelijker achievements behaald worden. En dan vaak op een valse manier. Je kunt dan tegenwoordig gewoon een van je vrienden stil laten staan en hem beschieten.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als dat zo zou zijn, ik hoop niet dat je dan helemaal overnieuw moet beginnen kwa player match als dit waar is. Ik heb niet eens de achivement van de eerste keer ranked:9
    Ik vind het veel gezelliger in player matches.
     
  9. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eig niet dat het waar is hoewel ik weinig online achievments van GoW heb. Aangezien ze dan veelste makkelijk te krijgen zijn. Het moet wel een uitdaging blijven. Ben trouwens wel benieuwd wat voor content we kunnen verwachten.
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als ze dat doen zijn ze lekker dom bezig. Vind het zelf gewoon een slecht idee, niet omdat ik Player Match dom vindt ofzo, maar kom op: je invite wat vrienden voor 4 vs 4, kickt iedereen die je niet kent, en je laat iedereen bepaalde kills maken.

    Ik geef toe, heb het zelf ook wel 2x gedaan, maar dat was gewoon fucked up.
    Aan die achievements moet je gewoon kunnen laten zien dat je ze echt verdiend hebt, en niet met wat vrienden hebt gecheat.

    Als ik iemand zie die bijv 850GP heeft bij GoW, heb ik wel respect voor hem, als iemand 120GP heeft niet. Zo hoort het gewoon te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2007
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met 120G kan wel 10x beter zijn dan iemand met 950G...
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisternacht Gow helemaal uitgespeeld op Insane maar ik stress me over 1 ding dat ik maar 29 cog tags heb ipv 30. En ik zou het echt niet weten welke ik nou gemist heb O-) . Best wel jammer eigenlijk.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die op de pier?
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zeker met die ontploffende wratches level tijdens het bliksemen ?
    Jah die heb ik wel :).
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    heb je die bij de carts ?? die was ik vergeten
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die met dat zoek licht al?
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt niet wete wat de carts zijn maar ik heb wel die tags bij dat schijnwerper al.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er zelf nog 4, is er niet ergens een walktrough er van?
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, google even op 'COG Tag list' oid :)

    Stond ook ergens in de thread een linkje, maar dat wordt zoeken...
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeppss je hebt zelfs een filmpje op youtube maar volgens mij zijn dat ze niet alle 30 hoor http://www.youtube.com/watch?v=Tu5vaT6hKLU
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina