1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Gaat moeilijk, tenzij het een europese server is of als jij host gaat het nog.....ik erger me iedere dag meer aan de lag in dit spel, de meest rare dingen gebeuren erdoor.
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waardeloos is die lag... vooral in bv een shotgun fight.. schiet je hem dwars door zijn barst gebeurd nix, schiet hij 6 meter naast je en splash!
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Daarom speel ik ook altijd Player Matches met hosts die ik ken.
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    De lag sloopt dit spel echt jah :mad: Als ik bijv H2 speel heb ik er totaal geen last van, ik heb wel lag maar het is maar moelijk te zien :9 Heb GoW al dagen niet gespeelt, heb er door de lag geen zin meer in :mad:
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je moet eigenlijk ook bij GoW ervoor schieten, maar in shotgun gevechte is dat moeilijk....Ik hoop dat ze bij UT3 niet deze lag hebben, dat zou helemaal vreselijk zijn bij zo een snelle shooter.
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soms \als er veel op me scherm komt in online match die ik host vooral met shotgun lijkt het wel of het vertraagt?
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is mij nog niet opgevallen.
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben serieus geen goede speler maar amerikanen maak je zo in, ook in hun servers met alle lag en alles. ik kwam constant bovenaan en werdt 1 keer zelfs gekicked omdat ik teveel kills had.
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    JA Amerikanen maak je zo in............... Finnen..en Spanjaarden..ook.

    Maar je moet toegeven die gasten uit Litouwen zijn echt pittig :{
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    En de nederlanders natuurlijk:+
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand waar ik kan zien hoeveel kills ik heb met de pistol enzo.Want dat staat niet bij de rest.Is er een site waar op staat waar ik de COG tags kan vinden.Ik moet er nog 7 hebben en heb geen zin om heel de dag te zoeken
     
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je wel vertellen dat op youtube.com een filmpje staat waarop je kan zien waar alle tags liggen.Je vult dan in bij zoeken: Tags of Gears of war.:b: ,nog 1 ding: Zoekt en Gij zult vinden*)
     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=12320

    aub
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    beste potjes vind ik met NL'ers en met engelsen(britten) vaak omdat die rustiger zijn en minder schelden maar ook om het niveau.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    britten, maar dan wel uit de stad, want die gasten in het noorden zijn amper te volgen :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je het anders doen? GoW is een squad based shooter en je kunt niet eens met je eigen team het opnemen tegen anderen. Over slecht uitgewerkt gesproken.. Bovendien heb je 99% van de keren NAT-Problemen waardoor je niet kan hosten en je gedwongen bent om bij een laggende Amerikaanse schreeuwlelijk te gaan zitten, waarna je amper kills haalt omdat de host alles voor je wegjat. Nee, Gears of War gaat mijn xbox niet meer in, totdat je de achievements ook op player match kunt halen.:)
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je hoeft geen ranked te spelen, als je met je eige team wilt spelen moet je maar player spelen. Jij bent er ook zo eentje die het puur voor de achivements doet denk ik als ik dit zo lees.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa die achievements boeien me geen reet het enige leuke is dat je wat te doen hebt als je niets te doen hebt
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook het hele punt van mijn betoog slimmerd, want voor het speelplezier hoef je het niet te doen, DUS doe je het voor die achievements. Moeilijk he lezen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina