1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Hardcore uitspeelt krijg je ook meteen de casual achievments :)
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ah ok, nou ja dan valt het nog een klein beetje mee. Maar ik was nu al in act 4 en heb nu echt even geen zin om alles weer te gaan doen. :{
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is niet echt veel moeilijker dan casual :9
    Dus dan valt het nog wel mee :) :) :) :) :) :)
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik ben pas weer met de single player begonnen. Was weer wennen spelen zonder lag :9
    Ik vind de multiplayer voort saai, telkens weer hetzelfde......jammer dat ze geen andere game modes erin hebbe gestopt.
     
  5. Rushmen

    Rushmen Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er nou een clansysteem inzetten dan wordt het weer een stuk leuker.
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon weer vanaf een bepaalde checkpoint beginnen :+
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet voor load previous chapter kiezen? dan kan je weer precies beginnen waar je bent geeindigd volgens mij
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dan nog niet denk ik, ik vind het jammer dat je geen gamemodes hebt waar je kan respawne. Je kan ook helemaal geen mooie acties hier maken. Je begint, rushed naar de goede wapens.....daar is een klein gevechtje(alleenmaar geshotgun) pakt de goede wapens en moet je nog een half uur zoeken naar degene die over zijn. Ze hadden van mij echt wel CTF of TDM erin moge stoppen.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, je hebt helemaal gelijk. Helemaal over het hoofd gezien. Bedankt! \o/
    Trouwens nog even op hardcore geprobeerd, toch wel pittig. :)
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Team Death Match? 8)
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, zou vet zijn :cool:
    En al zou je met meer man dan 8 kunnen zou dat cover systeem ook beter werken, nu zit iedereen alleenmaar te shotgunne. Maar al zitte er een stuk of 10 man tegenover je zul je niet effe je shotgun pakke en erop in rennen.
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ehm, misschien begrijp ik Deathmatch verkeerd, of bedoel je Deathmatch met respawns?
    Want GoW MP is eigenlijk alleen maar Team Death Match. Toch?

    Edit: Oh, ik snap het al, kills voor het team, en niet per persoon.
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja ik bedoel TDM met respawn. Die gamemode van nu is meer elimination;) En al zou je 16 man hebbe zou je ook niet gouw last van het hostvoordeel hebben. Want de kans ik klein dat je tegenover de host staat met 16 man.
     
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de host heeft toch geen voordeel? ik heb er nog nooit iets van gemerkt als ik host was of tegen de host speelde.
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Host heeft wel degelijk voordeel. Iemand die een beetje met een shotung overweg kan heeft je in 1 schot dood als host. En ik merk het verschil echt wel als ik host, dan er is geen bal aan.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, de host is van beton en heeft een shotgun die zonder perfect reloaden je gelijk op je knietjes heeft van een afstand waarop je als niet host speler dat nooit kan. Als ik de host ben heb ik vaak 2x zoveel kills als normaal, tegen dezelfde spelers. Dat is echt jammer. De zwakste speler zou eigenlijk de host moeten zijn (mag ik tenminste altijd de host zijn :D )

    Ik vind deze game online wel de leukste game om te spelen. De actie is kort en krachtig. Als je een beetje skills hebt en je speelt met een team waarmee je tactisch speelt is het geweldig. Juist die kleine levels van GoW maken het perfect. Die korte, snelle en brute actie is gewoon wat ik leuk vind.

    Ja, ik zou ook wel wat meer modes willen hebben, als ze nou niet aan de gameplay komen in GoW2 maar meer modes erin stoppen dan ben ik echt helemaal in de wolken met deeltje 2.
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat host voordeel vind ik ook wel meevallen. Het valt alleen echt op als de host een slechtere verbinding heeft.

    Als de host een goede verbinding heeft dan is deze net zo makkelijk kapot te maken als de rest.

    Als de host een slechte verbinding heeft dan lijkt het dat hij van beton is, omdat je hem dan niet raakt. Dan moet je echt naast hem schieten om hem te raken.

    Maarja wat boeit het eigenlijk, als je maar lol hebt toch.
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Laatst zat ik ook bij jou in de game aapvader toen jij hoste. Jij en je guest ware de enige die mij telkens in 1 of 2 schoten had. Dat hostvoordeel scheelt echt veel, zelfs in nederlandse games.
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    In een game van een ander doe ik het net zo goed als ik host, net als mijn guest. Maar als je telkens door de host wordt doodgeschoten en dan meteen roepen dat het host voordeel is vind ik een beetje flauw en dat zul je mij niet horen roepen in een game van een ander.
     
  20. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het gewoon klote dat je in een sohtgun gevecht geen kans maakt tegen een host al sta je tegenover elkaar. Maar vaak kun je al meteen zien wie er host is. Iemand die niet host schiet het eerste schot vaak helemaal mis en de rest is raak, host altijd het eerste schot al meteen raak.....tenzij hij slecht is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina