1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nja er zijn ook glitches waar je voordeel aan kan hebben

2. Dioxic

Dioxic Guest

Wauw cool zeg, spel is verkracht door die glitches. Ik kan niet fatsoenlijk meer ranked spelen

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort eindelijk een HDTV, 37" Samsung LCD.. Dus ik dacht, toch eens even kijken of Gears of War er mooier uit ziet... Eerste reactie.. --- > :eek:

Ai ai toch die game maar eens gaan uitspelen dan :D

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt genieten :9
    Het is net als met Halo 2, omdat je zoveel over die glitches hoort ga je het gewoon een keer proberen in een player match of als je aan het lannen bent.. Gewoon voor de lol, niet om te winnen :)

5. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat die running glitch en chainsaw glitch... die kom je ook regelmatig tegen.
    maar meeste glitches zijn wel leuk en helpen je niet met winnen. bijvoorbeeld uit het level ofzo. dat is gewoon leuk om rond te kijken.
    eentje die ik wel altijd doe, is als je een curbstomp wil doen, dan eerst naar achter drukken en dan X + A. Michael Jackson!! :D die is echt vet

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    wat is die chainsaw glitch dan?

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    LB + B dan LB weghalen en B vasthouden totdat je iemand zaagt dan kan je iemand zagen terwijl je rent ;) dan knalt ie soms gelijk uit elkaar :eek: maar diablo wat is dat voor een glitch ?? naar achteren lopen en dan X+ A ??

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drolletje, dus nadat je iemand dan hebt gezaagd werkt het?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nope, hij werkt TOT je iemand zaagt ;) dus je moet gewoon op je spawn LB+B doen etc. en dan moet je naar bv. de sniper rennen (roadie) en dan B ingedrukt houden tot aan die gast dan zaag je hem gelijk als je iemand gezaagd hebt dan doet ie het niet meer en moet je het weer overnieuw doen ;) hij werkt ook niet meer als iemand je beschiet of dat je down bent gemaakt en ben gerevived.

10. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als iemand down is, dan kan je bij m staan, en dan naar achter duwen met je linker stick en ingedrukt houden. en dan vlak nadat je je stick naar achter trekt dan meteen X+A tegelijk heel kort indrukken.
    dan maak je gewoon die curbstomp beweging, en die gast gaat ook dood, maar je poppetje beweegt dan naar achteren.
    je kan ook nadat je X+A hebt gedrukt die stick in verschillende richtingen duwen en je poppetje gaat dan in die richtingen. ik vind t wel vet.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh grappig... :9 zal het eens proberen : naar achteren lopen terwijl curbstompen :lol:

EDIT : welke zielige stumperd ontdekt eigenlijk al die glitches :confused:
    die mensen hebben echt helemaal NIETS te doen, zoek werk bij de plaatselijke super op z'n minst =(

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drolletje: Chainsaw glitch werkte wel!

Diablo: deze lukte mij niet! Moet je er een speciaal wapen vor in je hand hebben?

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    tuurlijk werkte die :cool: maar bedoel je na iemand zagen of ervoor :9 maakt in principe niet uit maar je kan ook ervoor

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe exploderen ze dan drolletje?

of gebeurt dat random?

15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat ik die mannetje zo snel naar me toe zag rennen en voor ik het wist werd ik gechainsawed. Dit is echt niet leuk meer :mad: .

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  16. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij net ook gelukt de chainsaw glitch, wel grappig, maar niet leuk als iedereen dat gaat gebruiken. :D

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    yakuza dat gebeurt soms heb het laatst gebruikt en toen gebeurde het niet :confused: maar daarvoor altijd was echt grappig

18. ViperMike

ViperMike Guest

Ik haat dat kut glitche, en tegen die chainsaw glitch heb je een makkelijk truukje. Als jij je zaag inhoud en hun willen die glitch op jou doen, dan zie je hem exploderen en word jij zeg maar in de lucht gezaagd zonder dat je dood gaat. Krijgen hun de glitch op zichzelf.

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha chillzz krijgen ze een koekje van eigen deeg :lol:

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa die ken ik ook al :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.