1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja als je heel dicht bij staat, maar vaak heb ik een shotgun al down voor hij bij me is. En al host je niet word het al meteen 2x zo moeilijk om iemand te rake met een shotgun. Iedereen denkt dat die shotgun uber is maar het is meer in het tegendeel.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben wel met ViperMike eens. De sniper is vaak toch echt de beste. Maar de shotgun is verder ook zeer goed hoor. Vooral als er aan de andere kant van de paal of kist iemand zit. Dan win je niet makkelijk met sniper. Als jhet maar dichtbij genoeg is.

    Pistool is trouwens ook zeer goed. Paar keer schieten en dan een keer slaan en hij is al down.
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen manier om het totaal van al je kills te zien want nu moet het steeds per speltype? :)
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee jammer genoeg niet. Ik vind het ook jammer dat niet alles erop staat zoals hoeveel pistol kills etc. Ik heb ze allemaal al maar dat vind ik wel leuk om te zien.
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen één van de 100 kills met iets achievements, denk dat ik de chainsaw wel al bijna heb :9
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ging vandaag ook weer erg lekker op live :) paar keer keihard geownt :D maar achievements voor de kills komen nog maar niet :mad: nog even doorspelen :D en dat is gelukkig wel vol te houden met zown spel :)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ligt eraan hoe je speelt, ga je snel van dekking naar dekking, rol je weer verder.. Dan heb je kans dat de sniper mis schiet en je hem kan neer schieten.
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge, host jij altijd matches of join je gewoon Ranked matches? Ik word er echt niet goed van want ik kan bijna geen matches hosten (ik wacht 10 minuten en dan joint er hooguit 1 iemand die daarna weer weggaat omdat het te lang duurt) waardoor ik altijd alleen bij anderen mee kan spelen. Op zich niet erg maar hierdoor speel ik bijna alleen maar tegen Amerikanen en verlies ik eigenlijk alles omdat ik gewoon achter loop op hun. De enige keer dat het mij gelukt is om te winnen (en meteen dik) was toen ik zelf host was wat voor mij het bewijs is dat de host in het voordeel is. Voor mij is hierdoor de lol van GoW er wel af en het stomme is is dat ik in andere spellen die ik online speel (CoD2 & 3 ) geen enkel probleem heb. Echt jammer want GoW vind ik het leukst maar nu ook het meest frustrerend :mad: Waarom kan Epic er niet voor zorgen dat wanneer ik als Nederlander Ranked matched wil spelen ik ook tegen andere Nederlanders of Europeanen kan spelen?

    Zo, even wat frustratie kwijt na gisteravond weer ingemaakt te worden :)
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren had ik weer eens een avondje tijd om GOW te spelen. Ik kreeg een update (kleine) en daarna kon ik weer hosten.

    Hiervoor kon ik niet meer hosten dan ging hij over mijn NAT instellingen piepen. Sinds gister lukte dat dus wel weer.

    Ik host een game, zet me zelf ready. Pak mijn boek en kijk af en toe op. De eerste komt meestal na een minuutje. Even hallo zeggen en zo. als je dan maar bij 3 spelers komt (die ook ready gaan staan). Dan zit je binnen een minuut op acht. Mensen die de rooms zien, zien de hoeveelheid spelers die ready staan. Als ze dan zien dat er 3/8 staat joinen ze snel.

    Hoop dat dit geen bug was dat ik kon hosten gisteren, dan kan ik eindellijk die series of tubes achievement halen.

    Gisteren kon ik ook eindellijk eens goed sniperen, normaal lijkt het voor mij of ik ze raak, maar gebeurt er niets en gisteren de ene headshot na de andere. Ik merk wel duidelijk dat het host advantage enorm is.

    Wat ik wel irritant vind is dat die amerikanen bijna altijd je downs stelen. Eindig ik weer een potje met 6 kills (meeste hs met sniper) en dan 14 downs =( . Ik ben zeg maar een gemiddelde speler en kan ik eindellijk beetje met de sniper overweg, krijg ik nog de kills er niet mee. Wat ik dan nu doe is: Sniper pakken, mensen downen met shotgun en dan killen met sniper.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik nou echt vaag aan GOW ik denk dat je sneller mensen in je lobby krijgt als je wint. Ik had eerst een paar dagen achter elkaar gehost en de lobby was in een minuutje al vol. Ik stond ook eigenlijk altijd wel eerste van iedereen waarmee ik speelde. Daarna ging het iets minder lekker en stond ik niet eerste. Daarna had ik proberen te hosten maar toen kwam er bijna niemand. Ik heb denk ik al ruim 150 matches gehost en het ging meestal erg snel. Maar soms komen ze na 10 minuten nog niet. Dus volgensmij komen ze sneller als je boven aanstaat. Klinkt raar maar het lijkt er wel op.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat klopt ook als je lang wacht dan heb je steeds minder kans dat er mensen komen omdat ze te lui zijn :confused: weet niet maar ik ga meestal naar games waar 1 of 2 mensen zijn want echt bijna niemand doet dat iedereen gaat pas bij 5,6,7 mensen dan gaan mensen er wel opene in.
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een schot mist en de man met shotgun rolt naar jou toe en schiet daarna meteen met een shotgun op jou dan lig je dwars door midden. De sniper is geen slecht wapen ofzo. Maar als je in close combat ben en je mist door zenuwen je active reload dan ben je wel flink genaaid ten opzichte van degene met de shotgun.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die active reload dat is het enige goeie van sniper op close combat en slaan maa r als je geen active reload heb dan ben je al zowat dood
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    daar heb je gelijk in ik sta ook meestal eerste van mn team en ik host eigenlijk altijd m'n eigen matches en het loopt vaak redelijk snel vol
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dan is het nog best makkelijk. Ten eerst is het niet moeilijk om iemand raak te schieten die rolt, al raak je hem ligt hij meteen op de grond met instant reload. En stil dat je mist, dan spring ik altijd naar achter en tijdens het springen doe ik een instant reload en heb ik weer een kans om de shotgun te raken. En al zou die shotgun naar mij toe springen begin ik gewoon te slaan, want zodra je hem 1 keer slaat heb je de 2e ook altijd wel raak. Ik vind het wel jammer dat iedereen die shotgun gebruikt. Maar als je in een team zit met mensen die de lancer alleenmaar gebruiken win je makkelijk van shotgun. Dan is hij down in 1 seconde.
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik snap er niets van. Gisteravond kon ik prima hosten en liep mijn lobby binnen 5 minuten vol, meestal zelfs sneller. Echt, ik heb zo vaak geprobeerd te hosten en elke keer lukte het niet (ruim 10 minuten gewacht elke keer) maar gisteravond dus achter elkaar. Nu had ik ook eindelijk een kans om te winnen maar om eerlijk te zijn: ik kan er nog steeds niet veel van ;) Meestal doe ik gewoon stomme dingen en spring ik naar voren en wordt meteen neergeschoten door een shotgun, maar ach het blijft gewoon leuk om in GoW iemand te killen.
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah net de cant touch me achievement gehaald :D voelt egt goed :9 had hem helemaal niet verwacht.. maar wel leuk dan!
     
  18. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die ach voor het hosten van 50 matchen gewoonweg simpel behalen door de limiet op 1 ronde te zetten? Ik vroeg het mij maar af :)
     
  19. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. De achievement krijg je voor het hosten van 50 matches. Hoe lang die matches duren maakt dan niet uit.
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die coop insane vanaf het begin willen uitspelen, let me know!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina