1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij mij werkt skipfunctie ook nooit.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet x-a-b tegelijk indrukken of nog meerdere knoppen. Iets in die geest...
    En bij coöp moet je dat dus allebei doen.
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt alleen bij echte cut scenes volgens mij, als je zo praat met HQ en langzaam loopt, werkt het niet en ook niet als je bij zo'n splitsing bent :)

    Edit: Dat X-A-B is helemaal niet nodig 8) alleen de X :)
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Net uitgespeeld op Hardcore met een gast op Live. In 1 keer gelukt, easy shit.
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Insane is ook easy shit, maar dan nog is de Single Player geweldig.
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Singleplayer is lache, stuk dat ze bier zitten te drinken met z'n allen komt btw ook terug in Warmachine.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Bier zitten te drinken? Mag jij mij vertellen welke act dat is...
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar alsnog vond ik het een beetje jammer. Game was verder af en toe best pittig en dan kom je bij de eindbaas.. en dan lukt het in 1 keer.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja RAAM valt op insane inderdaad ook wel mee ja... Maar het is en blijft een top spel!
     
  10. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een lame vraag....beetje lol :)

    Ik ben niet zo`n held qua FPS games maar ben helemaal gek op GoW. Heb hem uitgespeeld op Casual en ben nu op Harcore bezig. Voor jullie misschien te simpel, voor mij echt moeilijk :)

    Over het algemeen haat ik cheaten maar in dit geval wil ik een uitzondering voor mezelf maken...

    Is er een cheat dat je onbeperkte ammo hebt? Ik heb mn handen al vol aan het mezelf levend houden en helaas schiet ik nog te vaak mis lol.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is die er niet... Maar gewoon een beetje oefenen joh! Dan komt dat wel goed!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is er niet nee... ik heb NOOIT te weinig ammo gehad bijna altijd dat ik ammo boxen moet achterlaten
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja dat komt misschien doordat je wat meer ervaring hebt met FPS... Net als ik... Heb ook nooit te weinig... (Nja hééééél soms misschien:9) Maar kan me voorstellen dat je weinig hebt als je nog niet veel FPS hebt gespeeld hoor:thumbs:
     
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War is toch een third person shooter?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa :) third person maar wel vanaf schouder niet van verweg ;) en @aragorn : ik ben geen FPS gast of TPS 8) maar heb wel aanleg voor games en ben gewoon een gamefreak :9 maar voor diegene die zonder ammo zit = gebruik ook zaag ;) of slaan, shotgun , sniper ,boomshot i.p.v. lancer schieten :)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zonder ammo zitten is mij ook nog niet gelukt. Niet dat ik zo goed ben in shooters. Vanuit 1ps/zoom view is het niet zo moeilijk om ze af te knallen.
    Speel zelf te onrustig, waardoor ik geregeld doodgaat, omdat ik direct iedereen wil afknallen, zonder rustig van schuilplaats naar schuilplaats te gaan.
    Vind het wel jammer dat je altijd eerst tegen een muurtje moet aanbeuken, voordat je eroverheen kan springen. Het tegen een muurtje oid aanbeuken is naar mijn mening ook iets over the top. Evenals de extreme spiermassa van de characters. Zou van mij best iets minder mogen.
     
  17. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vreet me echt op als ik word afgeknalt bij mp. Soms gaat het goed en knal je iedereen in het rond. Maar soms krijg je ook geen voet aan de grond. Dat maakt deze game stiekem toch leuk.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  18. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    @breakcore heb hier hetzelfde probleem de eerste match ben je de hero en de andere de zero terwijl je met dezelfde mensen speelt :9
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha :9 zeker daar is geen gear aan vast te knopen ;)
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup zelfde hier, soms schiet ik 3 lui tegelijk neer met mijn shotty, andere keer ga ik om de domste dingen dood... :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina