1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    uhm de meeste andere wapens. Na 10.000 kills is er echt niets meer aan hoor 8) Sniper vind ik nog wel redelijk leuk vooral als het headshots zijn die bijna onmogelijk zijn. Mja speel dit spel nu toch niet meer.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    3 mensen met boomshot dat is pas vet 8) 2x maar gehad :9
     
  3. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens diverse sites waaronder ook deze binnenkort nieuwe spelmodus (annex), persoonlijk lijkt me dat wel fijn wat meer afwisseling.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aaaargh, wat haat ik de map Rooftops! :mad:

    Wil ik de Hammer of Dawn pakken, gaat er iemand voor de ingang staan zodat ik er niet uit kan. Echt een teringlijer. Zovaak pak ik dat ding niet. :eek: Echt een klote map.

    Ik moet trouwens nog maar 3 multiplayer achievements. The Nuge, the Hammer en Seriously..Maar daar ben ik nog lang niet. :p
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :9 haha heb ik ook wel eens gedaan voor die ingang staan :9 bij amerikanen, ze werden boos! :eek: hij ging gelijk weg :9
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe iemand zin om zo ranked te spelen ?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ga nu weer online :9
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tering wat ben ik kwaad :mad:!!!
    kan dus echt neit tegen dat kill stealen gvd wat lullig is dat :mad:
    ik downde met ranked net vet veel mensen, minimaal de helft daarvan is gewoon afgepakt :mad: zooo lullig
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis maar een spelletje.....

    Soms gebeurt het mij ook wel eens....per ongeluk.....echt waar.

    Je probeert iemand te helpen ofzo, en dan heb je ineens een kill gepikt....
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een kill van mij steelt ga ik gewoon alleen nog maar kills stelen. Vlak achter een teammaat blijven hij downt iemand ik gebruik snel mijn shotgun. Dan leren ze het meestal snel af.}:]
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zielig :{ Ik zeg gewoon altijd: kan gebeuren :) Het is maar een spel en één kill gaat het toch niet maken op de honderden. :) Soms doe ik het ook, nooit expres maar het gebeurt wel. Dan zeg ik gewoon sorry en probeer soms nog een down te regelen voor die gast, gewoon om het gelijk te houden
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar dat was niet meer per ongeluk hoor :{ waren denk ik 10 kills gestolen als dat nog PER ongeluk is......
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het een klote wapen, veels te onvertrouwbaar. Maar er kan niets tegen een headshot van een sniper op. Zijn de vetste kills die er zijn.
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, t is snel handelen. Je kan het verwachten als je te lang wacht. Dus altijd meteen meppen als je iemand downed.

    Ik zelf doe het ook nooit, naja zo weinig mogelijk. ^^ Soms heb ik wel eens dat ik iemand wil helpen, en dan ga ik maar zagen, en dan schiet ie 'm net down, en dan ga ik 'm zagen. Da's wel lullig.. Maarja, daar kan ik ook niks aan doen.

    Wat ik nog het ergst vind is de glitchers en de campers, die soms echt 2 minuten achter een autotje blijven zitten. En die vervolgens keihard worden geowned met de sniper. :p Ik had ook een teamlid, die ging glitchen, en die had aan het eind van het potje echt maar 4 kills ofzo. :D Sukkel.
     
  16. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat het zal worden. :)

    Ik heb echt een gigantische hekel aan Rooftops. Dat komt door één wapen: Hammer of Dawn. Dat wapen is gewoon te simpel, te voorspelbaar en geen klap aan.

    Dat is het inderdaad niet meer ''per ongeluk''. Als iemand dat bij mij doet, jat ik weer zijn kills voor compensatie. :p
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind dat je niet teveel moet zeuren over kills stealen, als iedereen maar een beetje in een team speelt en samenwerkt. Ben zelf echt niet zo goed online met dit spel, op 1 of andere manier ligt het me veel minder goed dan bijv. halo ofzo.

    Offline vanavond eindelijk eens uitgespeeld, op hardcore, daarna meteen insane gaan proberen, ben nu halverwege het spel met insane. Valt me alles mee.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk ik vind het geen enkel probleem als bij player match mijn kills worden gestolen dan gaat het me meer om het teamspel maar ik doe ranked juist voor de kills ;). daarom is het gewoon niet leuk als je iemand down schiet met shotgun en hij is de laatste van de 4 en jij wil een pistool kill maken... dat probeer ik duidelijk te maken.
    maar me verlagen tot hun niveau =( want toen ik zei van wat doe je nou?
    kreeg ik als antwoord : hahaha screw you :{
    diep triest
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat je dan gewoon moet gaan hosten en as soon as iemand dat doet gewoon kicken, zijn we daar ook weer vanaf.
     
  20. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet kicken op ranked :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina