Met de shotgun richt ik nooit (met de linkertricker dan). Ik heb het dan ook eigenlijk wel over de MP niet over de SP.
In de MP ben je dood als je denkt dat je kunt gaan richten met een shotgun in je hand, omdat je dan stilstaat en als iemand met een shotgun in de hand op jou afkomt en het gaat close-combat worden, dan ga jij het verliezen.
Met de sniper zoom ik redelijk vaak niet, ook niet over grote afstanden. Ik maak dan ook veel gebruik van de super-reload en dan kan ik je over grote afstand ook raken zonder te zoomen, aangezien ik niet per definitie je hoofdje moet raken. Voordeel daarvanis ook dat je niet te lang stil staat omdat je eerst aan het zoomen bent, kost toch tijd en dat heb je niet altijd.
In close-combat is het idd verstandig om niet te zoomen, er is niets mooier dan een tegenstander te onthoofden zonder te richten.
Er zijn gasten die online veel beter zijn dan ik, en ik kan je vertellen dat ze allemaal zo spelen zoals ik dat doe, ik heb het meeste van wat ik weet van die gasten geleerd. In het begin werd ik constant doodgeschoten omdat ik teveel bezig was met richten en ik maar niet begreep dat ik altijd verloor met de shotgun. En ik ben echt niet een van de beste online. Als het mij al lukt dan wil je niet weten hoe die gasten die het spel door en door spelen je afmaken als jij daar komt aanwaggelen met de shotgun in je handjes.
Laatst bewerkt: 3 feb 2007