1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het is inmiddels gelukt, ik ging in mijn eentje dat level doen @ insane, en toen lukte het in 1x :D

    Volgende level alleen niet :9

    Dus moet nu alleen nog 3.4 en 1.7&1.8 :D @ insane
     
  2. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Chainsaw is allesbehalve handig voor de Wretches. Als je d'r een hebt gedood door een chainsaw, ben je zelf bijna dood door de ontploffing. Gebruik de shotgun of de assault rifle van afstand.

    Dan lijkt 't me dat je een onderdeel vergeten bent.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    deadly eagle volgens mij bedoelt Langejan dat hij de lancer gebruikt (waar chainsaw aanzit) en niet de chainsaw zelf want in die karretjes kan je die wretches neit zagen :)
     
  4. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat richtkruis maakt alles natuurlijk een stuk eenvoudiger. Er moet natuurlijk uitdaging inzitten. Een optie om ze aan- of uit te schakelen zou wel handig zijn misschien voor sommigen. Of is dat er al?
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ik kan ook online!

    Iemand zin om ff een coop te spelen?

    Voreg me maar toe, gamertag:

    Peter M06
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    uhm uhm ja :9 Weet al die namen niet 8)

    Het is dus gelukt, alleen heb ik dat level nu dus niet met dom gedaan 8)

    Nouja die doe ik nog wel een keer over dan. Vandaag laatste 3 leveltjes (1.7/1.8/3.4)doen en dan alles op insane gedaan :D
     
  7. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kon je dat nu juist nazien?
     
  8. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond ''ik gebruik de chainsaw'', dus ik dacht dat hij er mee bedoelde dat hij de Wretches ging zagen. Maar ik gaf als tip om ze van afstand dood te schieten met een assault lancer of met een shotgun, da's in ieder geval het beste. :)

    Nee, er is geen ''wél of níet richtkruis-optie'' aanwezig. Alleen als je op LT drukt dan zie je 'm, maar dat kan weer niet tijdens het rennen.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik doe het zo:

    Campaign -->
    Singleplayer -->
    Load previous chapter -->

    Dan per act kijken wat je al op welke graad gehaald hebt :)

    Kga nu ff 3.4 halen:D

    //edit pffft wat een kut level 8) Of ik ga dood of mijn co-op partner
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Met de sniper oefenen. Het enige wat je moet kunnen is active reload en je moet kunnen raken en je killed ieder wapen ermee.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Valt me op dat wanneer ik co-op host ik vijanden veel makkelijker afmaak dan wanneer ik een sessie join :confused:

    Toch iets met lag te maken?

    Dan maar niet de "i cant quit you dom" achievenemt

    //edit ja nu issie gelukt :D
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  12. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, helaas is dat algemeen bekend, heel veel mensen hebben daar last van. Ik kan ook alleen maar winnen wanneer ik zelf host ben, wanneer ik join hang ik meestal ergens onderaan. Soms is het zelfs zo erg dat ik mijn tegenstander niet eens kan zien en ik ineens door midden wordt gezaagd door een onzichtbare speler. Enige nadeel wanneer je zelf host bent is dat het erg lang duurt voordat je lobby vol zit, althans bij mij dan.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ok, maar ik heb het dus ook bij co-op singleplayer :)

    Maar goed Act3 part 4 is dus ook klaar, nu nog ff 1.7 & 1.8 :D


    Zo uitgespeeld @ insane 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dat komt omdat je dan geen lag hebt als je host. Al join je iemand anders dan heb je een kleine vertraging, hoe slechter zijn conectie hoe groter de vertraging.
    Vind ik ook zwaar oneerlijk in multi-player
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer in mijn eentje tegen drie moeten spelen, door die quiters :mad: Wel een ronde gewonnen though :cool:
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. en dan zijn er altijd van die mensen die dat niet kunnen snappen :mad:
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, meeste zeggen dat het na de update was gefixed da host voordeel....maar is ook onzin.
    En de helft van de mensen weten niet eens wat lag is, dan denken ze dat het aan hun xbox ligt dat er zo een vertraging in zit.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Met de shotgun richt ik nooit (met de linkertricker dan). Ik heb het dan ook eigenlijk wel over de MP niet over de SP.

    In de MP ben je dood als je denkt dat je kunt gaan richten met een shotgun in je hand, omdat je dan stilstaat en als iemand met een shotgun in de hand op jou afkomt en het gaat close-combat worden, dan ga jij het verliezen.

    Met de sniper zoom ik redelijk vaak niet, ook niet over grote afstanden. Ik maak dan ook veel gebruik van de super-reload en dan kan ik je over grote afstand ook raken zonder te zoomen, aangezien ik niet per definitie je hoofdje moet raken. Voordeel daarvanis ook dat je niet te lang stil staat omdat je eerst aan het zoomen bent, kost toch tijd en dat heb je niet altijd.

    In close-combat is het idd verstandig om niet te zoomen, er is niets mooier dan een tegenstander te onthoofden zonder te richten.

    Er zijn gasten die online veel beter zijn dan ik, en ik kan je vertellen dat ze allemaal zo spelen zoals ik dat doe, ik heb het meeste van wat ik weet van die gasten geleerd. In het begin werd ik constant doodgeschoten omdat ik teveel bezig was met richten en ik maar niet begreep dat ik altijd verloor met de shotgun. En ik ben echt niet een van de beste online. Als het mij al lukt dan wil je niet weten hoe die gasten die het spel door en door spelen je afmaken als jij daar komt aanwaggelen met de shotgun in je handjes.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk is het online ook zwaar saai. Alleen als je host ben of met nederlanders bent is het leuk. Alles lijkt onmogelijk als je niet-host bent. Je word neergeschoten door een shotgun in een shot terwijl jij al een magazijn leegschoot van dichtbij. Of schiet je iemand raak met de boomer en is hij niet dood. Zo was het vandaag bij elke kill bij mij. Echt niet leuk. Daarna maar gaan hosten en dan gaat alles wel lekker en win je alles toch wel.
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Oproep

    Heeft iemand tijd om Act 2, 3 of 4 op Insane uit te spelen?
    Ik wil de achievements, en hopelijk binnenkort ook die Gamerpicture.

    Laat het me weten!
    Graag iemand die niet snel quit, en/of na een tijdje de hele tijd expres dood gaat.

    Vanaf nu tot ongeveer 12 uur heb ik wel tijd, anders morgen nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina