[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen met NLérs.

2. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    ohw die ben ik dan nog nie tegengekome:+

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    moet wel eerlijk zeggen dat ik me irriteer aan NLers met verschrikkelijke engelse accenten. kunnen ze niks aan doen maar tis wel echt erg lol.

vooral als een amerikaan of angelse ruziek zoekt en dan gaan de nlers er tegenin in hun brakke engels. hilariteit galore

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik zelf volgens mij ook maar toch is het leuk jah 8) Of de scheldwoorden die sommige mensen dan bedenken 8) Je zou bijna denken dat ze het expres doen :+

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah echt raar terwijl ik altijd zulke goeie cijfers haal voor engels :'-(

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha of gewoon die simpele 'f*ck you meeeennnnn' of 'suck my d*ck meeennnnnn' of, of 'i'll kick you meeeeennnnn'

hahahahah sorry mensen

ik heb het op dat gebied wel getroffen, amerikanen en engelsen zijn er altijd van overtuigd dat ik amerikaan ben als ze me horen en checken mn gamercard als ik zeg nee ik ben nederlands.

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat stukje dat al die wretches je van alle kanten bestormen op insane is egt super moeilijk en daarna in dat karretje is nog wel te doen

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik en een vriend van m deden die wretches op een best grappige manier. hij liep gewoon naar voren en gooide granaten voor zn neus en ik ook een naar hem maar die wretches komen naar hem toe natuurlijk en ze waren in die ene grote explosie allemaal dood. en hij was down alleen

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zo, Gears of War uitgespeeld op Harcore.
    Ook maar gelijk aan Insane begonnen. :cool:

10. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... Ik hoor ook vaak mensen tegen mij zeggen van ben je amerikaan. Terwijl ik een verschrikkelijke boerse engelse uitspraak heb volgens mij leraar engels.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leraren engels willen altijd dat je brits praat, en als je dat niet doet is het meteen boers/niet goed/amerikaans... Ik sprak altijd very good brits, maar sinds ik te veel south park kijk wordt het steeds amerikaanser.. Toch maar weer eens Monty Python kijken \o/

Mensen op XBL geloven mij trouwens meestal ook niet als ik zeg dat ik NL'er ben...

12. Shizzel

Shizzel Guest

Ik krijg door de lessen Engels ook steeds meer een Brits accent, dus echt zo'n kakkerig accent. Een echte a bij bijv 'in the past', en dus niet 'in the pest' :9.

13. Lenakanci

Lenakanci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [GoW] Wel genoeg kills maar geen Achievement ?!

Weet iemadn waarom ik geen chainsaw en revive archiefment heb ook al heb ik genoeg kills ?

Dit zijn kills van 1 maand, all time heb ik veel meer. Waarom geen archiefments ? =(

14. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote he

Tja jonge, het spijt me ik kan je niet zeggen wrm die achievements niet komen, maar wel bevestigen dat je niet de enige bent:'-( .
    Bij N3 hebben ik en een goede vriend van mij ook een welverdiend achievement niet gekregen:'-( :mad:

15. Shizzel

Shizzel Guest

Monthly en dan 1348 kills :eek:. Nice ;).
    Je moet gewoon wat verder spelen, soms worden sommige matches bij de rankings wel meegeteld, maar zijn er mensen gequit, en telt het voor de achievement niet mee.

Gewoon verder spelen, je krijgt hem heus wel.
    En dit kon gewoon in het Gears of War Topic.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even de laatste 3 berichten verplaatst naar het GoW topic. :)

17. Lenakanci

Lenakanci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx. Weekly sta ik op 300ste plek *)

Ik heb inderdaad vaker mee gemaakt dat de host ermee kapt op het eind met 30 a 40 kills.

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol kan zo zijn maar ik spreek bijna mn hele leven al vloeiend engels, en dan op zn amerikaans vooral door media maar ook door engelsprekende familie.

maar het echte engelse accent is minder kakkerig dna je denkt. die engelse docenten spreken net zo kakkerig angels als die karrerige nederlanders nederlands praten. maar de gewone engelse spreekt anders, ik vind het een gruwelijk accent. check mensen als dizzee rascal.

19. ViperMike

ViperMike Guest

Check deaths :9

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    epic komt met een nieuwe patch voor de roadyrun irritaties!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina