1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Er lagen inderdaad een lading wapens op de grond. Raapte ze op en probeerde ze te gebruiken. Helaas gaven ze allen een standaard cross om te richten ipv het rode lampje van de HoD. Zou het wel handig vinden als ze de namen van de wapens in het klein van de symbooltjes zette. Ik weet echt niet wat ik precies opraap als ik alleen naar de afbeelding kijk.

2. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je gewoon wat langer spelen. Van sommige wapens weet ik niet eens de naam, maar wel hoe ze er uit zien.

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yay! Ik heb Clusterluck gehaald met behulp van Shizzel. Tnx man!

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem kopen maar kan hem nu nergens goedkoop bestellen ? iemand een site?

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net GoW op Insane, was bij Act 3. Ergens in het midden. Ik had net een boomer gekilled, daarna loop je wat verder en donder je weer in een gat. Vervolgens komen er een stel glowing wretches die je moet killen, klinkt bekend right?

Nou ik was al een stuk of 3 keer gekilled, dus reload checkpoint en donder weer dat gat in. Krijg de cut-scene, ik zat een beetje op A en X te rammen omdat ik gewoon door wilde, staat er: checkpoint saved. Start ik bij het stuk dat ik net die Wretches gekilled zou moeten hebben. Weird!

Wel fijn hoor, ben nu bijna bij Act 4 op Insane. Moet nu dat Pump Station innemen maar die Torque Bow mannen zijn een pain in the ass en je kan nergens goed schuilen.. Iemand een goed advies?

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Uhh, pak de torque bow van ze af! Of daarvoor ligt ook een torquebow. Die moet je dan gewoon pakken, en je maakt gehakt van ze.

Ook kan je gewoon heel rustig, en taktisch gaan spelen. Ik deed er ook eens een keer een half uur over. :p maar ik was toen wel mooi verder!

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Bedoel je dat je door knoppen rammen verder was gekomen? Das wel handig. Had je die cutscene al eerder gezien? Want als je hem nog niet gezien had ben je gewoon verder gekomen xD

Moet ik ook eens proberen :p

8. Shizzel

Shizzel Guest

God--d-e--mme. Ik heb heel de campaign op Insane uitgespeeld, behalve Act 4: First Chapter.

WAT EEN FOKKED OP CHECKPOINT is dat |:- :mad: :{.
    Fucking shootout > Theron Guards met Torque's > Seeder met shootout.
    Strontziek wordt ik ervan. Vanmiddag ga ik hem uitspelen, zeker weten, al duurt het tot 11 uur (moet toch weer morgen 8.15 beginnen 8) ).

Iemand die misschien wil co-oppen?

9. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoel ik. Ik heb dat stuk op hardcore en casual gewoon doorgespeeld, en de paar keer daarvoor op insane ook. Maar je moet die cut-scene afkijken, dus ik ram een beetje op A en X en ineens hoppa. Checkpoint saved en ik start nadat ik die gasten gekilled hoor te hebben..:lol:

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Als je eenmaal vaak online hebt gespeeld dan wordt Insane ineens een stuk makkelijker vind ik... Ik had het spel eerst op Casual en Hardcore uitgespeeld, ging toen een 1.5 week 's avonds online spelen en speelde de week daarna Insane met gemak uit...

11. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ken het. Dan ga je voor de grap gewoon ouwehoeren.. ze zijn zoooo voorspelbaar! :b:

12. Shizzel

Shizzel Guest

Op zich is het ook niet super moeilijk, maar er zitten oneerlijke stukken in :9. Je mept een grunt 5x en hij is dood, hij mept jou 1x en je bent dood. Je schiet hem 3x in de borst en hij is dood, hij bij jou 1x.
    Theron Guards met de Torque Bow missen 1/20, maar voor de rest alleen maar raak.

Iemand mss zin om dat checkpoint nu te halen, anders finish ik het wel met een Amerikaan :9?

13. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan ik vanavond spelen, beloof wel niks want ik moet ook nog fitness en mijn ouders zijn echte zeuren. (Game teveel en ga te laat naar bed en drink teveel alcohol en ga naar teveel feesten en ben te laat thuis :mad:)

Hoelaat wou je dan spelen? :9
    Nu? :) Heb even tijd denk ik :9 (half uur ofzo 8))
    Edit: Nu dus niet meer :D Sorry, misschien kan ik vanavond nog :9

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dat stuk vond ik ook rottig met hardcore wat jij bedoelt. Ik zat in het huis en daar zin een Torque ventje die zich verstopt en dan achter je komt.

15. Shizzel

Shizzel Guest

\o/ \o/ \o/ yay! \o/ \o/ \o/

Gisteren Insane eindelijk helemaal uitgespeeld :D. Eindelijk geen Colombiaan, 10-jarig kind of no-mic'er als co-opper, maar eentje die ook echt goed was man.

Met één checkpoint 100GP verdiend,
    Finished all of Hardcore
    Finished all of Insane
    Finished Act 4 on Hardcore
    Finished Act 4 on Insane

En eergisteren ook al 50GP met Act 2 :D.
    Nu dus 750/1000GP.

Die Dom-achievements doe ik trouwens niet, 2x uitgespeeld vind ik wel genoeg.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Zit te denken om alle achievements te halen, behalve degene die je online moet doen. Heb me live account zo goed als werkend en ben benieuwd hoe het is om co-op te doen.

Zit pas in act 4-5 van casual dus heeft nog geen zin iemand uit te nodigen lijkt me. Ondanks dat ik enorm nieuwsgierig ben hoe het werkt :p

17. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Gister kwam ik nog een cog-tag tegen. Ik moet er nog 2. Ik denk toch dat ik even internet raadpleeg want dit is zoeken naar een speld in een hooiberg. :D

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik er nog eentje moest heb ik ook maar internet geraadpleegd. Uiteindelijk vond ik hem in Act 3 in the Cart Control Room.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die was ik inderdaad ook vergeten..

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag deze game kopen, met een 360 premium trouwens :thumbs:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina