1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    welke is van photoshop??

btw.. dat plaatje staat ook in de PU,, en ik heb het plaatje 6 x (hetzelfde) gevonden..

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die eerste foto is een hele, hele, hele oude render. Het wapen zal waarschijnlijk het standaard machinegun zijn die een verandering heeft ondergaan door de jaren heen.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    misschien een sniper-shotgun-machinegeweer wapen :D is iedergeval geen wapen die erin zit.:)

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt gewoon op de lancer hoor -_-

5. Ashavan

Ashavan Guest

Kan merken dat ik al heel lang geen shooters meer heb gespeeld. Zit nu in het huis van Fenix en heb moeite met de close combat acties af en toe die onverwachts voorbij komen...en dat in casual. Zal wat worden straks op Hardcore lol.

Trouwens...hoe dicht zit ik nu ongeveer bij het einde van Casual?

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeert en gelukt ! Thnx iedereen :thumbs:

7. Ashavan

Ashavan Guest

Toen ik de Berserker had gedaan stond er nog 2 minuten op de klok...de tijd dat HoD nog online zou zijn. Kwam toen zo'n staand machine geweer (Troika?) tegen met een mannetje waar de HoD goed van pas kwam.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @Ashavan: je bent al bijna klaar ;) aan eind 4de act en daarna heb je de 5de nog op een trein die wel meevalt.

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    De trein is wel redelijk makkelijk maar wel super vet. Die Reavers en natuurlijk General RAAM.

Ik heb de laatste tijd wel last van gasten die al meteen ranked matches gaan spelen zonder dat ze ooit eerder hebben gespeeld. Ze rennen zomaar in een groep van 4 en als je dicht bij de vijand staan gaan ze met de machine gun schieten... Nogal irritant want ik blijf de heletijd over in mijn eentje tegen 3 of 4.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Moet nu naar de APC rennen, maar me weg wordt geblokkeerd. Als ik niet snel genoeg ben wordt de APC gemold. Hoe dit op te lossen en te blijven leven?

Ik ga ook niet online tot ik op zijn minst hardcore uitgespeeld heb. Wil wel een beetje online mee kunnen ipv alleen in de weg lopen. Weet zelf hoe irri dat is en wil ik anderen niet aan doen :p

11. ViperMike

ViperMike Guest

Splitscreen zo snel mogelijk eropin rennen, en probeer zo ver mogelijk vooran te staan als je die 2 boomers killed.....want dan begint die timer.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Dus ik kan rustig de boomers killen? De timer begint na de boomers te lopen en moet ik sprinten naar de APC?

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    of kil ze gewoon niet en ren als een mongool er langs op goedgeluk doe het met zijn 2e dan is de slagings kans hoger anders kan je mij op live toevoegen en help ik je wel ff in co-op

14. Ashavan

Ashavan Guest

Bedankt voor het aanbod, maar ik moet toch op zijn minst casual in me uppie moeten kunnen uitspelen.

It is a matter of pride ;)

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon erheen rennen ookal start de tijd niet. Gewoon langs iedereen lopen en niet schieten. Niks is makkelijker als dat stukje.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Ik vind dat het checkpoint erg slecht geplaatst is daar. Als je overnieuw moet beginnen op dat stuk moet je eerst een deel door het huis gaan. Had liever het checkpoint gehad net voor je naar buiten loopt.

In ieder geval ik had 1 Boomer neergeknald en de ander kon ik makkelijk ontwijken terwijl ik aan het sprinten was. Easy indeed.

Daarna het stuk door de trein met een nieuwe Berserker encounter. Nu zit ik bovenop de trein om de Reavers neer te halen. De machine guns gebruik ik zo goed als niet omdat je je dan te kwetsbaar opsteld. Dus ik zit achter boksen verscholen en schiet met me eigen geweer. Maar eigenlijk maakt het niet uit welke methode ik hanteer. Telkens als ik een x aantal neer heb geknald wordt ik 2 maal goed geraakt en kan ik overnieuw begonnen.

Enige tips hoe dit het beste te doen?

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik een troika en schiet alleen op de reavers aan jouw kant van de trein. De gene aan de andere kant kunnen je niet raken door een blok. En natuurlijk schieten als ze recht voor blijven vliegen.

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Die heb ik gister nog gedaan in Co-op. het is zelfs op co-op is het nog rottig laat staan in je eentje. Ik heb dat stuk nu 2x op insane gehaald en elke keeer moest ik het een paar keer opnieuw doen.

Mijn tip dus: doe coöp

19. Ashavan

Ashavan Guest

En hoe lang moet je dit dan doen? Ik ga meestal juist dood omdat de Reaver aan de andere kant mij alsnog weet te raken.

Co-Op is misschien idee, maar alleen als ik het na 10x proberen nog niet haal.

20. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk zuigt inderdaad nogal. Ik ben nu bij het huis van Fenix, op Insane wel te verstaan. Soms heb ik wel het gevoel dat ik een beetje als een mietje speel, veel wachten tot zij komen aanvallen. Weinig bewegen, dat soort ongein. Maar anders ben je gewoon te snel dood. De torque bow ownt trouwens echt te veel, boomers in 1 keer dood! Gaat lekker zo.

Alleen moet ik straks weer dat renstuk doen en dat vond ik klote. Vraagje: Als je gewoon meteen gaat rennen, komen die grub holes dan ook? Want de timer gaat pas lopen nadat je de 2 boomers hebt gekilled.. En dan komen die grub holes ook..

Laatst bewerkt: 28 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina