1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel Gears of War te weinig om nog ff 10 euro uit te geven. Plus dat ik de oude maps nog zeker niet zat ben. Heb vandaag wel gespeeld. Nog de achievement gehaald van "100 teammates revived in ranked matches". Zodra ze gratis zijn, ga ik ze uiteraard wel downloaden. Met Halo 2 heb ik er ook nooit voor betaald

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik ze koop, denk het niet.
    Want tot september amuseer ik me nog wel met deze :+

3. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    super zijn ze op 1 na die vind ik verrot rest is meesterlijk toppie

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe maps zijn echt super. ik vind ze beter dan de andere maps, omdat ze er mooier uitzien en er is meer interactie.

5. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    kzit echt zwaaaar te twijfelen of k nou die mappacks zal downloaden... kspeel de laatste tijd wel heel veel online..

Trouwens, hebben jullie ook gemerkt dat hosts heeeeeeeeeel veel voordeel hebben. Ikzelf zeik er nooit over hoor, maar ik had nooit geweten dat die voordeel zo groot was totdat kzelf games ging hosten. Khad nog nooit zo hard geownd :p

6. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet iemand nou hoe dat precies wel dat host voordeel de een gelooft er wel in de andere niet ? is de host nou echt sterker en minder snel dood want ik hoor echt vaak host schiet veel harder enzo. en is dit bij andere games ook zo dat host voordeel ?

7. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nou eigenlyk met ze 2en online spelen op 1 Xbox ??
    kan iemand dat mij uitleggen ??

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Player Match -> Y indrukken op de 2de controller -> Selecteer Guest en Druk op A -> Zoek een match en Druk op A -> Speel

9. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    De host heeft geen lag, want hij speelt op zijn eigen Xbox 360. Alle anderen hebben in meer of mindere mate "lag". De hoeveelheid lag hangt volgens mij af van:
    A) Connectie van de host (als die goed is, is er niet zo veel host voordeel)
    B) Je eigen connectie
    C) De afstand tot de host.

Ik merkte vooral dat als ik een amerikaanse host had, ik op goed geluk moet schieten.

Je kan dit zien door op de grond te schieten, als er weinig tot geen lag is zie je de kogels direct in slaan. Ik heb wel eens gehad dat het meer dan een seconde duurde voordat je de kogels ziet inslaan en dan schiet je op je voeten :eek:

De host is dus niet sterker, maar hoeft met mikken nooit voor mensen te mikken, daar waar mensen met lag voor mensen moeten mikken om ze toch daadwerkelijk te raken. Je hebt alleen geen host advantage als er dedicated servers voor een spel zijn.

10. Ashavan

Ashavan Guest

11. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    leuke maps vooral de tweede is stoer

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de maps gekocht en vind het zeker waar voor mn geld. Ze lijken geen van alle op een oude map en zien er allemaal weer prachtig uit. Ook mooi is dat in het subway level compleet nieuw storm weer hebben gemaakt, compleet met dwarrelende blaadjes. Dat hadden we nog niet eerder gezien.

Ook zijn er nog wat interactieve dingen in de levels. In de heb je gifting gas in een plantenkas. Je moet dat eerst uitschakelen voor je er in kan lopen. Daarna gaat het gas na een minuut ofzo weer aan. In het moeras level kan je een generator tijdelijk uitschakelen zodat het licht ergens uitvalt. De gene die daar loopt wordt dan belaagd door kryl.

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOOWWW dat zijn wel erg apparte levels als ik het zo hoor en die filmpjes bekijk op gametrailers.tv. Maar ik wacht toch liever af tot augustus :lol:

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    september zelfs, de 3e

15. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Zie er leuk uit. Die interactieve omgeving zijn super! Misschien downen.

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha is goed joh wrijf het er maar nog ffe in :lol: :'-(

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik gaa gewoon puntjes kopen.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het is het echt waard.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die post van mij van gisteren kan de prullenbak in. Ik zat vanmiddag te denken "10 euro uitgeven of 4 maanden wachten". Aangezien ik wel zin had ik wat nieuws, kocht ik gewoon de nieuwe maps. Ik was een beetje bang op kleine maps zoals Raven Dawn, maar het zijn grote en leuke maps. En grafisch is het uiteraard weer genieten geblazen zoals het onweer en de regen. Ziet er allemaal fantastisch uit.

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind de garden te groot.. en dat is de enige map die ik niet leuk vind..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina