1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Tis idd wel ff zoeken naar een goede server. Zat eens in een server met twee andere jonge gastjes uit Nederland in m'n team, raakte er per ongeluk eentje heel lichtjes met m'n lancer, niks dramatisch, geen doden, gaat hij me vervolgens elke keer snipen... =(

Maar er zijn gelukkig nog wel leuke servers.

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sowiezo nooit ranked, daar spelen ze alleen voor zich zelf en hun kills, helemaal geen motivatie om als team te winnen.

Verder speel ik alleen met mensen uit mijn friendslist en dat zijn alleen nederlandse gasten.

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is ook de reden dat ik geen Annex doe. In Warzone zitten soms wel zingende kindertjes van een jaar of 8 maar dat hou je met elke online game toch? Persoonlijk vind ik GoW online echt vette shit alleen die achievements zijn wel erg makkelijk te cheaten.

Ik kwam gister terecht in zo'n groepje stomme Amerikanen die achievements wilde traden en toen werden ze boos omdat ik me niet een headshot liet schieten maar de match won door iemand neer te slaan. Triest of niet?|:-

4. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    yea, in ranked heb je miss mensen die veel doen voor een kill, maar een kleine kans dat je met irritante kindertjes ( of gewoon jongens van 18 etc :emo: ) in een match zit. player matches zitten vol met mensen die hun eigen team aanvallen, ranked geeft juist die extra dimensie, doordat je al je kills kan zien,
    zo gaan mensen eerder serieus spelen.( en natuurlijk vet als je die 100 kill achievements krijgt. alleen heb je natuurlijk altijd zielige mensen die de achievements gaan cheaten :mad:

thx! heb gister 122 chainsaws bereikt, toen kreeg ik de achievement

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon belachelijk dat je geen vaste party kan maken, een matchmakingsysteem was hier ideaal geweest. Ook het gemis van het Halo level (dat bij je tag hoorde) is zuur. Het was toch leuk om een hoger level te halen, vanwege de betere vijanden.. Die achieventmatches die je soms hebt zijn vrij sneu, ik kill dan ook iedereen maar gewoon.. Als het lukt tenminste.

Bij GoW heb je ook gasten die echt niks kunnen en gasten die in een 5 round match 15 kills en 17 downs hebben, over Warzone heb ik het dan. Gister kwam ik zo'n gast tegen, relaxt hoor dat die alle kills voor dat team pakt maar ik speel liever tegen 4 gasten met mijn niveau dan dit gedoe. Annex voegt ook weinig toe, leuk voor de variatie maar je kan net zo goed playermatches spelen. Geen achievements, geen level en alleen maar quiters..

Van GoW2 verwacht ik tot echt meer en anders is er altijd nog Halo 3.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook stom als je in een server zit en je hebt een bad day en je verliest een paar shootouts dat je gewoon gekicked wordt :')
    Sommige hosts zijn echt verschrikkelijke mensen (kinderen!?)

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    ja die klootzakken (sorry alle moraalridders) die een match halverwege afkappen of je eruit kicken omdat je NL in je tag hebt staan WTF.

laatst was ik met DvD_NL aan het gamen en toen zei een of andere amerikaan dat wij kut fransen onze kop moesten houden. Toen ik echter zei dat het Ned was mochten we weer praten... Waar slaat dat op?!8)

8. ViperMike

ViperMike Guest

Er zijn genoeg Nederlanders die dat flikken met Amerikanen....om eerlijk te zijn vind ik amerikane relaxer dan nederlanders. Meeste zijn allemaal van die popiejopies die denke dat ze alles zijn, ik word altijd bij NL servers gekicked en echt nooit op amerikaanse servers.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Leuk, leen ik mijn broertje Gears of War, wat gebeurt er. Haalt hij me verdorie in met het aantal GC, 450 tegenover 320. ;)8)

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Hebben jullie allebei een 360 ofzo? :+

Mijn live was weer verlopen op mijn 2e gratis maand en nu ben ik met de derde begonnen.

Het begon al lekker met 3 headshots in een 3 ronde match. Weet iemand of annex ook meetelt met around the world want ik moest dacht ik alleen nog escalation winnen maar toen deed ik dat met annex en ik kreeg geen achievement.:):

11. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je weer een maand gratis live hebt, heb je ook een ander account aangemaakt neem ik aan?

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand zim om mij vandaag te helpen aan de achievement i can Quit you dom ?

13. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil je wel helpen, maar mijn live is helaas verlopen vandaag.
    Dus als iemand nog een 48-uur live kaartje voor me heeft zou dat heel fijn zijn_O_

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wil wel helpen :)

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    kan je morgen zo rond 14u ?

of andere keer voeg me maar toe .ik zie je wel op live dan

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezellige boel hier! ;)

Heb de game zelf ook. Topgame! Jammer genoeg geen live... :mad:

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ken je iemand die dit spel niet heeft dan:+

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik voeg je wel toe ;)

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb helaas ook geen live:mad:

Maar offline is de game ook super. Moest wel heel erg wennen aan dat tactische geleutO-)

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook even die dom activity's halen, wilt iemand me morgen helpen? voeg me maar toe in je vriendenlijst

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina