1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel raar dat je echt als Dom moet spelen om die achievements te halen, als je nu co-op host heb je er nog niks aan. Terwijl je toch echt met zijn 2en speelt, wel zuur.

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het eigenlijk wel logisch dat je Dom zijn achievements ook als hem moet halen...:confused:

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het niet logisch dat ze ipv dom achievements niet gwoon coöp achievements heten, en 10 chapters in coop moet spelen,

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ik had die als een van de eerste. Ik heb namelijk wel een leven, dus ik ging gewoon samen met een vriend split screen doen en toen had ik hem vrij vroeg :9

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies!

Dacht al dat ik de enige was die 'echte' vrienden had :9

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dan moet ik een controller erbij kopen:p

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook \o/

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waar de hel slaat dat nou weer op. Ik heb mijn coöp achievements ook met DvD_NL gehaald.

Ik heb ze wel allemaal maar ik kwam er pas op insane achter dat ik ook dom kon zijn xD:+

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Letterlijk en figuurlijk. :b:

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, lol:p

maruh, als ik een ranked match host, zie ik wel = staan, LB host options, dus ik druk op die knop, en raad = wat er gebeurd??

nix, hoe kan ik dan naar host options gaan en mensen kicken en stuff?
    heb het gevraag, zegggen ze, left button... dat is toch de knop boven left trigger? want als ik er op druk gebeurd er nix, tenzij in-game, dan krijg ik positie van me teammates

11. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha je kan geen mensen kicken in Ranked vriend

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. ViperMike

ViperMike Guest

Is maar goed ook, word gek van die trieste mensen die je kicken op player matches omdat ze het niet kunnen winnen.....echt te triest voor woorden.
    Zou echt te gek worden als het ook op ranked kon.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, dan disconnecten ze vaak. Dat had ik, de eerste keer was ik het allerbest van het hele potje, en toen NET op het eind kreeg ik zo'n melding: "Cant make connection to the host". AAAGH. :p

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er ook nog mensen die de single player spelen, of doet men alleen nog maar aan multiplayer:cool:

Maja, ik heb deze game dus nu ook een paar dagen, en ik moet zeggen dat ik al aardig verslaafd ben :9

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Na 5x de singleplayer uitgespeeld te hebben, vind ik het niet zo boeiend meer :p

17. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer aan de singleplayer is dat de A.I. niet zo goed is (zowel je eigen team als de tegenstanders). Niet dat mij dat weerhoudt om te spelen, maar het zou er wel leuker op worden. Ik doe nu (nou ja, het hele jaar al :p) voornamelijk ranked matches, alleen stoor ik me daar wel vaak aan de lag.

18. ViperMike

ViperMike Guest

Vond hem al saai worden toen ik hem op insane had gehaald.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je zelf hosten, doe ik ook, lkkr lagvrij ( voor mij dan), vooral handig als je wilt gaan sniperen, soms zit er gewoon een seconde tussen de server en jou, en als je dan zit te sniperen wordt het een beetje gokken.

met online pc gaming kan je dedicated servers huren, kan dat niet met console-gaming? dat je gwoon een server 24/7 heb draaien,

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik een match host komt er na een kwartier nog steeds niemand dus kap ik het maar af want ik wil gewoon spelen.

De laatste tijd heb ik wel last van eikeltjes die bij het begin blijven wachten en dan als iedereen dood is gaan zij pas lopen. Ik heb al flink wat reviews gegeven 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina