1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh, ik ga meestal een beetje op forums kijkuh, ik zit nu ook een match te hosten

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat zou leuk zijn maar mijn PC staat beneden en mijn Xbox boven :)

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet jeje tv heel hard zetten, en als je geschreeuw hoort, start the match! idiot! stupid host! butthead, dan weetje dat er 8 players zijn:p

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaah!

Gisteren GoW uitgespeeld op Insane samen met mijn vriendin. Raam was even lastig in het begin, maar de laatste keer had hij dan kans niet eens op in de buurt te komen, we konden gewoon blijven zitten achter het eerste muurtje. Jammer dat het afgelopen was.

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    R.E.S.T.E.C.P.

6. ViperMike

ViperMike Guest

Zeker ook Ali G gezien 8)

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, jup:+

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Uitleg graag :9

Goed dat je het hebt uitgespeld op Insane.
    Ik heb hem ook vorige week uitgespeeld en het is inderdaad jammer dat het over is.

Gelukkig heeft een vriend van mij dit spel ook en kan ik hem nog helpen met act 4, 3 en 2 op Insane (de rest hebben we al gehaald.).

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Een vriendin vinden die een beetje gamet met plezier is ook voor mij nog steeds een doel. Denk dat ik de nieuwste verliefdheid er maar een beetje naartoe push :+ Dit spel is trouwens zonder mulitplayer ineens vééél saaier 8) (gold is op :mad:)

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ken het gevoel man. Ik gebruik (nog steeds, foei) die gratis live subscriptions die je gratis bij je 360 krijgt. Ik heb dus GEENEEN 100 kills achievement op mijn main gamertag maar alleen verspreid over die 2 gratis accounts. De ene heeft It's a Massacre en Capital Punishment, en die andere moet et doen met Fall down go Boom en The money shot. Ik wou dat ik ze op mijn main tag had :'-(

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Een vriendin die Locust afschiet en doormidden zaagt, kijk maar uit. Je hoort voortaan zoveel van die verhalen. :x

12. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    haha, wat meesterlijk dat je vriendin mee deed, das echt zeldzaam bofkont :+

dat is nou het ware leven, een vriendin, drank, XboX etc. _O_

btw, als je met ze 2en raam heb verslagen, had die vriendin cker gowskils ;)

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren opnieuw begonnen, nu op hardcore en het spel bevalt nu veel beter. :thumbs:
    Heb hem eerst op casual uitgespeeld (dacht dat dat gelijk was aan normal of medium), maar toen viel het al tegen; het was nogal simpel en 13 in een dozijn, maar op hardcore komt het veel beter tot zijn recht. _O_ Spel duurt ook stuk langer, want de vuurgevechten zijn lastiger. Begrijp nu eindelijk alle hoge cijfers en waarderingen beter (hoewel ik een 9 nog aan de hoge kant vind ;)). :thumbs:

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Speel hem maar eens op Insane dan ;) Dan snap je die 9ens wel;) En ga eens online :thumbs:

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst hardcore maar, is lekker uitdagend.
    Heb online wel eens geprobeerd, maar vind COD2 online veel leuker. :)
    Heb nu trouwens ook al geen Live meer. :+
    Denk niet dat ik die 9s ooit zal begrijpen, 8 is meer dan genoeg; het is grafisch heel indrukwekkend, maar verder natuurlijk weinig vernieuwend. :) Wel allemaal goed uitgewerkt verder. :thumbs:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik snap dat je COD 2 vet vind online, maar dat is GOW zeker ook. Het doet me een groot plezier 3 repulikeinse Amerikanen met een shotgun het hoofd af te schieten. Nog ff natrappen en mijn dag is compleet. Ja, klinkt misschien wreed, maar wie verzint dat ook zulke games? FF bellen met JT misschien? ;):9

Ik vind btw de multiplayer van COD 2 stukken beter dan die van COD 3. Is er al een update voor COD 3 multiplayer enzo?

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    CoD3 is toch met met klassen, zoals medic?
    Die leek me online juist super, ook wat drukker, 8 man is soms erg weinig.
    Heb Wolfenstein ook heel wat uurtjes online gedaan destijds, dat was ook met klassen en werkte perfect. _O_

...oops, beetje offtopic. :eek:
    Er was laatst wel update voor GOW, maar geen idee wat dat heeft toegevoegd eigenlijk. 8)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    annex = een nieuwe gamemode ;) en COD 2 vind ik ook stukken beter dan 3 :)

19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    uhm, nee 8 is niet te weinig, maar precies goed, bij cod 3 is het veels te druk, niet leuk meer.
    heb cod2 nu 1 jaar, en heb het 9 maanden online gespeeld, het blijft vet, cod 3 met de klassen valt erg tegen, leek me eerst ook geweldig, maar niet goed uitgewerkt. na de 9 maanden ontdekte ik gow, en dat speel ik sindsdien ;)
    alleen was me live gister verlopen :'-(

20. ViperMike

ViperMike Guest

Daarom vind ik het spel zo vet, hoe bruter hoe beter. Als er geen lag was online zou hij perfect zijn. Moet echt een nieuw spel....wil UT3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina