1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    man man je moet 10.000 kills hebben .Maar als de host verliest of geen zin meer heeft geeft die het op .Dikke zever is het.ik moet nog 1000 kills hebben ongeveer.Maar ik geef het op

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Je hebt al die tijd erover gedaan om 9000 kills te halen en nu moet je er nog 1000 en dan stop je |:-

3. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    iemand die echt 9000 heeft gehaald, stopt er niet zo makkelijk mee.

9000 my ass :)

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ajax my ass

zit al 3 dagen te spelen en de host stopt altijd .Als jij mij nu gelooft of niet veel kan het mij niet schelen.En tuurlijk stop ik er niet bij.Maar als je boos bent zeg je dat

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  5. ViperMike

ViperMike Guest

Host gwoon zelf een game....je maakt er 3x zoveel kills als normaal vanwege het hostvoordeel, alleen je moet ook 3x zolang wachten op mensen.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hostte ook gweoon zelf een game, beetje op forums kijken, maar op een gegven moment werd ik het zat en had ik de achievement toch al,

wel raar, want ik heb bijna nooit dat een host ermee stopt, ik weet niet wat jullie spelen, maar ik speel ranked matches

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat lul je nou? Als de host ermee kapt krijg je de kills er gewoon bij alleen het staat niet bij de leaderboards. Je zou waarschijnlijk bij 9300 kills al de achievement hebben als je host er echt zo vaak mee stopt. (Ik heb bijna nooit last van stoppende hosts dus ik weet niet wat je probleem is.)

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    als het niet in de leaderboards staat moet ik hem al lang gehad hebben.En ik zeg al lang

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GoW echt lang gespeeld (was zelfs tweede in beneleux comp)... Maar zeg zelf, zo leuk is het nu ook weer niet :confused:. Ik bedoel , ge gaat ergens zitten , en je komt uit en schiet , en gaat dan naar een ander plekje. Soms is het wel zo met shotguns heads-up , dat is dan wel leuk , maar dan knalt gewoon iemand met de sniper jij of je vijand neer. :-/ Stiekem is deze game echt niet goed , maar de graphics zijn gewoon abnormaal mooi

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij praat jij stiekem gewoon poep want deze game ownt online echt. Als jij 24/7 dit gaat spelen kan ik me voorstellen dat je het na een tijdje niet meer leuk vind maar zeg dan niet dat het geen goeie game is.

11. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind deze game super.....alleen de lag hierin verpest het helemaal. Het gaat nergens meer over.

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dat komt omdat je gewoon klote internet hebt. Ik heb gewoon goeie verbinding en alleen heb ik lagg als me broertje weer 3 films tegelijk download.

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat is onzin. Amerikaanse hosts zijn nu eenmaal laggy.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, dat was atijd al zo. Daarom moet je gewoon zelf hosten, kost je wel meer tijd, maar het is echt gewoon veel leuker.

15. ViperMike

ViperMike Guest

Slaat nergens op. Het is het soort lag dat in deze game zit dat het verpest. Hoe vaak heb jij dat probleem wel niet dat je iemand 10x schiet en hij nog leeft. Of je slaat door iemand heen, dat shotgunne is voort meer geluk dan skill.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gisteren en vandaag speelde ik met een vriend van me co-op GoW. Lekker naast elkaar zitten en alleen maar roepen: 'In de potttt' of 'Rock and Reload' en nog wat :p, We zijn nu net zo'n grote spin voorbij :p

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, zit op 8900 kills nu..

Nog maar ff doorzetten... :9

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yay net uitgespeeld op hardcore. :+
    Vond het einde van act 4 en Raam wel lastig, heb Raam met glitch gedaan, werd er gek van na 10 pogingen. :x:emo:
    Insane wordt nog wat...:'-(

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    De lagg verpest het soms we ja. vooral de shotgun is zoooo ontrouwbaar. laat staan het sniperen...

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    en niet de boog vergeten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina