1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    join the club :thumbs:

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jullie hebben echt 2 weken in een hol gezeten ofzo. Er komt een update dat er nieuwe achievements in het spel komen die te maken hebben met annex. Als je een paarpaginas terug kijkt heb ik het officieële bericht geplaatst van Epic. Ik geloof 1 of 2 terug.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hopelijk niet in jouw hol...

4. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel nog nooit gespeeld,wilde het eerst spelen voordat ik zeker
    wist dat ik hem wil kopen en nu weet ik het

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Haha ;) Je zou gelijk kunnen hebben. Ben totaal niet op de hoogte van GoW. Heb de singleplayer nog niet uitgespeeld, en de game online vind ik ruk!

6. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja de nieuwe achievements...had toch wel verwacht dat er op zn minst over gediscussieerd werd:)

maar niemand weet dus nog wanneer.

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Gaan we niet te grappig doen? Straks moet er nog iemand lachen! |:-

Ik werd net helemaal gek van een stel spawn killers met annex. Stonden ze daar met ze vieren een beetje iedereen die spawnde dood te knallen. Gelukkig konden we ze na een paar keer onwijken en ze alsnog alle 4 doodknallen. Meteen negatieve review gegeven.

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alsof het ook maar iets uit maakt die negatieve rewiew, ik heb 60% avoided, omdat ik een x aan het begin toen ik het spel had een achievement match verkloten, toen werd iedereen gelijk pissed:p ik dacht al van, huh? wat doen ze raar? waarom gaan ze met z'n 3en bij elkaar staan voor een boomshooter? oh well, paar headshotjes erbij:p

maar goed ik heb dus 60% avoided en 40 preffered, en ik heb gewoon nog all mijn 5 vonkelende sterretjes

9. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    je sterren aantal gaat ook echt niet omlaag met 3 slechte reviews, dat gebeurt pas na vele reviews.
    en ik doe het zelf om de kans dat ik ze nog tegen kom, te verminderen. Geen 100% zekerheid, maar wel een kleinere kans.

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik zo dom vind van die reviews is dat er bijna nooit mensen zijn die eens ee nspeler een positieve feedback geven. Het enige waar rep voor gebruikt word is om mensen te avoiden maar nooit om te preferen. Ik glitch nooit, scheld nooit, leave bijna nooit en toch heb ik net als smartass ongeveer 40 goed en 60 slecht.

11. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag.Ben nog niet zo bekend met dit spel.Speel hem wel vaak.
    Alleen online nog niet.Gisteren wilde ik het een keertje proberen maar dan kom ik er niet in wilt iemand dat uitleggen hoe dat kan?

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. Heb je gelijk in. Daarom vraag ik soms na een vette gamesessie of iedereen ff review bij elkaar wil achterlaten.
    Als je ook maar 3 goede en 2 slechte hebt, heb je al 40% slecht ;) Dus wanneer je wat meer goede krijgt gaat dat percentage weer omlaag..

13. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    mja..ik geef soms wel goede reviews, maar das dan meer omdat die persoon echt heel aardig was, of echt heel sportief of echt heel goed samenwerkte.

het feit dat je niet scheld/leaved/glitched is geen reden om dan maar een positieve review te krijgen he:) dan blijven we aan de gang.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik doe in principe beide niet. Geen goede geven, maar ook geen slechte. Het is bij mij net alsof de anderen het ook weten. Ik heb alles nog op 100% staan, dat terwijl ik ook al honderden mensen in het afgelopen jaar online ontmoet heb. Ik vind het systeem sowiezo belachelijk. Ik zal het daarom ook echt niet missen als het afgeschaft word.

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken jullie ooit naar die reviews dan? Mij boeit het echt geen ene reet. Ik merk / hoor snel genoeg of iemand relaxt is om mee te spelen of niet. Daar ga ik die reviews niet voor bekijken. Daarom geef ik zelf ook nooit feedback aan spelers. In plaats daarvan stuur ik een friend request (in overleg uiteraard) als ik het relaxt vond om met een bepaald persoon te gamen.

16. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    nee de reputatie boeit me niet en ik bekijk het ook nooit. IK zelf doe het puur om bepaalde mensen minder vaak of juist vaker tegen te komen.

en als mensen glitchen dan file ik een complaint, meer voor mn eigen gevoel dan dat het iets uithaalt (ik ga ervan uit dat MS pas mensen gaat bekijken als die persoon tientallen complaints heeft gehad)

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand quit bij PES 6 stuur ik altijd een message met L for LOSER. Laatst kreeg ik van een fransoos P pour putain d'uncle terug, haha! Wel sneu want ik stond met 5-1 voor, krijg je een magere 3-0 winst. Één gast stuurde ook terug:"Go fist your sister", om dat soort gasten kan ik altijd wel lachen..

18. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen??

19. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    tja, eh...doe es een connectie test, klopt alles...is je NAT open/moderate/strict.

Met alleen de opmerking 'het lukt niet, help!' kan niemand je helpen.

20. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb me vraag dus gesteld en ben nieuw met dit spel om online te spelen dus daarom vroeg ik het maar ik zoek het zelf wel even uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina