1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet dus dat bewijst al het tegendeel

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja hoor. Dit slaat echt nergens meer op. Ik heb intussen 164 executions op warzone en 17 op execution. In totaal dus 181!!! en nog steeds geen achievement voor 100 executions op ranked match. Ik weet dat als je leaved op als de host leaved de kills van dat potje niet meetellen maar zovaak leave ik of de host nou ook weer niet. Ik heb bijna al het dubbelen aantal. Headshots heb ik intussen ook 100 maar geen achievement.

Zijn er ook mensen geweest die gewoon geen achievements op de een of andere manier kregen? Is het mogelijk dat je geen achicement krijgt ondanks dat je de opdracht wel hebt uitgevoerd?

Ik vind dit een beetje te gek worden.

3. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit problemen mee gehad, Ik heb wel 120 revives moeten doen voordat ik eindelijk die achievement had.

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst ranked gedaan.. Maar wat heb ik die mensen uitgelachen zeg!
    Ranked zuigt echt. Iedereen zit talked smack, en het draait alleen maar om de kills. Mocht je per ongeluk een kill afpakken, zul je het weten ook!
    Damn wat is dat kut.

Mgoed ik ga het maar wel eventjes doorzetten, wil toch wel graag wat van die achievements.
    Kreeg die achievementglitch ook nie voor elkaar.. Nja kzie wel ff

5. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is het ergst. Als je een down ziet liggen van een ander en je schiet die dan neer. Nou dan zul je het weten ook. Ik had een keer op het rooftops level. Ik ging voor de hammer of dawn kills. Dus ik pak die hammer in dat hokje, gaat er zo'n gozer waarvan ik die kill had afgepakt, in de doorpost staan.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik dit zo lees was mijn Gold abbo net op tijd afgelopen, wat een kinderachtig gedoe :eek:
    En dit is nou ook niet bepaald reclame om weer opnieuw 20/60 euro aan zo een abonnement uit te geven

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ach tuurlijk wel. Xbox Live is gewoon super vet. Alleen zijn bij GoW de ranked matches gewoon verlept. Soms ook niet hoor, had ook één keer zo'n team die echt samenwerkte (Ok jongens zit er een daar,ik pak die ga jij daar etc etc).

Vraagje, hebben jullie de sensitivity van je controller ook wat hoger gezet bij GoW? Halo speel ik altijd op High, vraag me btw af waar pro's als deze hem op hebben.

Bij GoW staat ie gewoon op Medium, maar hebben jullie hem daar ook op High?

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gewoon standaard, daar own ik nog steeds mee :)

En dat kills jatten, boeie doe ik ook..als ze beginnen te schelden scheld ik ze gewoon de huid vol en jat dan alles af :)

Tenzij ik in een tof team zit, dan jat ik niks..

En als er dan nog wel zo'n n00b durft te jatten, regel ik dat de andere 2 spelers van het team, samen met mij alles van hem af gaan jatten :)

Als hij dan down is, laten we hem gewoon doodbloeden enzo :9

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus juist zo kansloos.. :9

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is juist leuk bij Annex met friendly fire. Als er dan een pannenkoek in je team zit, schiet je hem down. Bleed-out op 1 min zetten en dan lekker laten liggen tot hij bijna dood is. Even overeind helpen en dan weer down schieten en lekker laten liggen die handel.}:]

11. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zo verkloot je juist de fun van online gamen man,
    maarja met zown gamertag verw8 ik ook echt niks meer van je ;)

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    @: Ik heb hem op high staan, kan ik sneller draaien om blindfire headshotzzz te geven:)

@: Kills afpakken op ranked match gebeurd wel eens per ongeluk, mij hoor je niet klagen maar als iemand continu kills afpakt krijg ik het ook op mijn zenuwen. Ontken niet dat ik ook wel eens een kill afpak, als ik zelf niet lekker ga:9

@: Ja intussen 200 executions en 128 headshotzzz en geen achievements:mad:

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten jullie serieus steeds in de verkeerde servers of zo... Ik speel vrijwel alleen maar ranked en vind het echt vet. Iedereen gaat tenminste voor de overwinning. Bij playermatch heb ik vet vaak dat gasten gewoon een beetje doelloos rondlopen... Vandaag speelde ik annex en die gasten gingen een beetje op elkaar schieten maar nieman loopt naar die punten teo.. Gister deed ik ranked annex en dat was een ware strijd. Heb vandaag mijn torque bow en bullet marsh achievement gehaald.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon.. Verbaasd!

Ik speelde net voor het eerst Annex en IK VIND HET VET!!
    Eindelijk!! Een GoW ding warbij je gewoon RESPAWNED!! Dit is zoooo veel beter!
    Als je Annex op ranked speelt, tellen je kills toch ook gewoon mee voor achievements? Dan ga ik dat morgen zowiezo gewoon doen :)
    Ik heb namelijk net een paar playermatches op Annex gedaan en telkes ownde ik dik.. Vet veel kills.. Redelijk vaak dat we met 120-0 of 180-0 wonnen :)
    Maar ik vind Annex echt bruut :D JE FUCKING RESPAWNED!! :9 :D

15. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    moet je voor annex lappen?

16. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor die extra maps ofzo.. Maar daar ga ik zowiezo geen 10eu voor neerleggen, zo goed is GoW online gewoon echt niet..

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Kills in Annex tellen niet mee voor de 10.000

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee.

20. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaringen zijn het precies tegengesteld. Ik speel alleen nog maar player matches. Bij Ranked stappen er vaak mensen voortijdig uit. Daarnaast is er altijd een hoop geschreeuw en ander irritant gedrag. Om nog maar niet te spreken over de lag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina